PJHoutman 665 Gepost December 21, 2016 Share Gepost December 21, 2016 Sowieso complimenten voor de manier waarop Twente er weer staat na al dat gedoe van de laatste paar jaar. Doen gewoon goed mee, jeugdspelers als Bijen en Vd Lely kunnen aardig mee in de Eredivisie, paar hele goede spelers gehuurd, niets dan lof voor hoe Twente het doet nu. Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost December 22, 2016 Share Gepost December 22, 2016 (edited) Oussama Aissaidi transfervrij naar FC Twente. Als er bij FC Twente iemand van die gozer nachtmerries heeft gehad, is het Roberto Rosales. 6-2 tegen Heerenveen, 3 goals en 2 assists en een 10 in de VI voor Aissaidi. Qua naam een mooie transfer, nu afwachten wat er is overgebleven van de Assaidi bij Heerenveen. Edited December 22, 2016 by Kelvin Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost December 23, 2016 Share Gepost December 23, 2016 (edited) Dat is een heerlijke transfer zeg. Sowieso zijn Unal en Celina echt prima spelers maar vond ik Yeboah, Ede en die Belg toch te min. Nu is dat goed opgelost. Al spelen Celina en Assaidi beiden het liefst op links. Edited December 23, 2016 by cimbomcu Quote Link to post Share on other sites
Elano 75 Gepost December 23, 2016 Share Gepost December 23, 2016 Daar valt wel een oplossing voor te vinden, mij gaat het vooral om het feit of Assaidi nog het niveau heeft van 3-4 jaar terug.. Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Waar sloeg dat spandoek van Kosovo op, weet iemand dat? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 621 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 (edited) Waar sloeg dat spandoek van Kosovo op, weet iemand dat? De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben? Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu: Edited February 5, 2017 by Sophomore Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben? Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu: Niet verrassend dat jij weer met zo'n post komt. Sneue vent! Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben? Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu: Dat laatste. Waarom komen ze daar ineens mee vraag ik mij af. Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Ging om een paar individuen. Vak-p staat er niet achter had ik nog gelezen na de wedstrijd Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Vind het wel een vooruitgang dat bezoekers van voetbalwedstrijden zich nu ook bezighouden met en interesseren voor de politieke spanningen in het oostblok. Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost February 6, 2017 Share Gepost February 6, 2017 Die Belg kan er echt helemaal niks van he :D Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost April 10, 2017 Share Gepost April 10, 2017 Marsmannetje dus weg na dit seizoen. Nu afwachten wie de strijd met Brondeel mag aangaan, Drommel willen ze verhuren. Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost June 5, 2017 Share Gepost June 5, 2017 Wtf? Tiote op 30-jarige leeftijd overleden Quote Link to post Share on other sites
Sacioli 87 Gepost June 5, 2017 Share Gepost June 5, 2017 Lees het ook ja, hartaanval op de training. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,321 Gepost June 5, 2017 Share Gepost June 5, 2017 Bah . Was toch altijd een prima speler . Treurig nieuws Quote Link to post Share on other sites
Elano 75 Gepost January 30, 2018 Share Gepost January 30, 2018 Mooie opsteker dit, hopelijk kunnen we nog vaker genieten van de rasvoetballers Assaidi/Maher :clap: Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost February 1, 2018 Share Gepost February 1, 2018 Eerder El Hamdaoui, goh wat was die Assaidi vervelend zeg tot die penal. Had vlak daarvoor ook mot met het publiek. Maher was echt grandioos : Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost March 9, 2018 Share Gepost March 9, 2018 Wat een klote seizoen zeg. Je kunt niet eens meer juichen bij een 1-0 voorsprong want je weet toch 100% zeker dat het weer 1-1 wordt ;e Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost March 10, 2018 Share Gepost March 10, 2018 Verbeek eruit is de enige remedie denk ik. Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost March 11, 2018 Share Gepost March 11, 2018 Dat wordt in het beste geval play-offs en zelfs dan hou ik mijn hart vast met de druk die er dan opkomt. Dan moet je gewoon hopen dat je de standaardclubs die boven zichzelf uit kunnen stijgen ontloopt, zoals De Graafschap, Volendam, Go Ahead (al gaan die het niet halen). Quote Link to post Share on other sites
MarcFR 60 Gepost March 26, 2018 Share Gepost March 26, 2018 Verbeek eruit. Van Halst mag blijven zitten? Verbeek gunde ik het nog wel maar laat ze nu maar degraderen. Wat een zooitje daar. Quote Link to post Share on other sites
Pinolero 71 Gepost March 26, 2018 Share Gepost March 26, 2018 Laat Twente inderdaad maar lekker een seizoen een niveautje lager voetballen. Mogen ze weer gezellig op bezoek bij ons in Deventer. Of wij moeten doorgaan met de houdini act waarmee we begonnen zijn. Quote Link to post Share on other sites
Regis 527 Gepost March 26, 2018 Share Gepost March 26, 2018 Lekker voor Verbeek dat hij eruit ligt. Kwal van een vent. Hoop nog steeds dat ze degraderen. Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost March 26, 2018 Share Gepost March 26, 2018 Ik neem aan dat van Halst er nog achteraan gaat, maar als je organisatie zo gigantisch naar de kloten is, dan is degradatie uiteindelijk terecht. Bij het ontslag van Hake is het al misgegaan. Op dat moment dacht van Halst nog dat we een potentiele subtopper waren. Hake won 2 van zijn 3 thuiswedstrijden dit seizoen, Verbeek komt niet verder dan vier gelijke spelen in 7 wedstrijden. Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost March 26, 2018 Share Gepost March 26, 2018 En dat was dus Jan van Halst. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts