Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Net als Johan Derksen die zegt dat ze de club hebben gerund als hun eigen toko, is 'zo werkt dat nou eenmaal in het bedrijsleven' een waardeloos argument. Een voetbalclub en een normaal bedrijf kun je gewoon niet vergelijken.

Bullshit, het is een bv en heeft zich aan dezelfde regels te houden als een normale bv. De bv word altijd gestraft nav wanbestuur. Daarna word pas gekeken of er het een en ander in de privé sfeer aansprakelijk kan worden gesteld wegens onrechtmatig handelen. Maar de bv word in eerste instantie altijd gepakt, maar blijf vooral recht praten wat krom is. Laten we vooral voorbij gaan aan het feit dat er diverse clubs te noemen zijn die keihard afgerekend werden door de KNVB en nu het Twente betreft word er maar door de vingers gekeken. Schandalig. Je staat voor lul voor de hele wereld. Al is het voor de supporters super dat het allemaal door kn gaan!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bullshit, het is een bv en heeft zich aan dezelfde regels te houden als een normale bv. De bv word altijd gestraft nav wanbestuur. Daarna word pas gekeken of er het een en ander in de privé sfeer aansprakelijk kan worden gesteld wegens onrechtmatig handelen. Maar de bv word in eerste instantie altijd gepakt, maar blijf vooral recht praten wat krom is. Laten we vooral voorbij gaan aan het feit dat er diverse clubs te noemen zijn die keihard afgerekend werden door de KNVB en nu het Twente betreft word er maar door de vingers gekeken. Schandalig. Je staat voor lul voor de hele wereld. Al is het voor de supporters super dat het allemaal door kn gaan!

Waar zeg ik dat een voetbalclub niet moet worden gestraft voor wanbeleid dan? Waar praat ik recht dat een bv niet in eerste instantie gepakt moet worden? Ik zeg alleen dat een voetbalclub en een normaal bedrijf niet te vergelijken zijn qua bedrijfsvoering. Ik vind het prima dat jij mij quote, maar reageer dan wel op wat ik zeg en ga er niet allerlei dingen bijhalen die ik niet gezegd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zeg ik dat een voetbalclub niet moet worden gestraft voor wanbeleid dan? Waar praat ik recht dat een bv niet in eerste instantie gepakt moet worden? Ik zeg alleen dat een voetbalclub en een normaal bedrijf niet te vergelijken zijn qua bedrijfsvoering. Ik vind het prima dat jij mij quote, maar reageer dan wel op wat ik zeg en ga er niet allerlei dingen bijhalen die ik niet gezegd heb.

Jij reageerd op mijn opmerking met dat het een onzin argument is omdat het niet met elkaar te vergelijken is, je zei niet dat het niet te vergelijken is qua bedrijfsvoering. Wel even het hele verhaal vertellen dan de volgende keer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, mooi nieuws.

Alvast weer transfernieuws van de bovenste plank. Twene draait weer op volle toeren :D

Gisteren Jaja Coelho gespot bij Van der Valk in Hengelo. Zal een dezer dagen een contract gaan tekenen voor twee jaar. Daarnaast is er interesse voor van der Berg en Klich. Eerstgenoemde gaat naar Reading waar je misschien niet rouwig om hoeft te zijn, geen echte degredatiespeler en kan je veel punten kosten. Desondanks wel iemand met vechtlust op het middenveld. Daarnaast is men druk bezig met Bruno Uvini op de achtergrond, schijnt dat Tonzon hier ook aan mee wil betalen. Laat het alsjeblieft waar zijn, die man wordt de nieuwe cultheld na N'Kufo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Twente dus naar categorie 2 en dan nu een Ziyech voor een leuk prijsje verkopen (en Gutierrez naar Ajax aub ;c). Kunnen ze voor dat geld weer mooi wat shit aflossen en misschien hier en daar een spelertje op de kop tikken.

Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding van Twente? Blijven ze daar in investeren, of is dat nu wel even voorlopig verleden tijd? Zo ja, dan kun je beter even een samenwerking met een internationale topclub opzetten voor twee seizoenen, zodat je dat gat even kunt opvullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Twente dus naar categorie 2 en dan nu een Ziyech voor een leuk prijsje verkopen (en Gutierrez naar Ajax aub ;c). Kunnen ze voor dat geld weer mooi wat shit aflossen en misschien hier en daar een spelertje op de kop tikken.

Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding van Twente? Blijven ze daar in investeren, of is dat nu wel even voorlopig verleden tijd? Zo ja, dan kun je beter even een samenwerking met een internationale topclub opzetten voor twee seizoenen, zodat je dat gat even kunt opvullen.

Jeugdopleiding bestaat nog wel maar daar is wel flink in gesneden. 2e en 3e teams zijn zoveel mogelijk weggezet evenals sommige trainers. Wel gaan ze volgend jaar bezig met een -16 wat voorheen altijd de B2 was. Dus zijn wel bezig met de jeugd en dat moeten ze blijven doen ook want ze kunnen de talenten uit een grote regio vissen, namelijk heel Twente, Salland (met Zwolle), stuk van Drenthe, de Achterhoek en eens tuk over de grens. Toch een flink gebied waar ze ook bezig waren in Zeeland (JVOZ), weet alleen niet of dat nog loopt.

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-voegt-team-toe-aan-jeugdopleiding-1.6077187

Ze hebben een tijdje ook een samenwerking gehad met Manchester United alleen is die stopgezet. Glastony was destijds niet zo'n succes. Maar ze zouden hier iets moeten doen met Schalke of Dortmund, beide vlak over de grens en kunnen zeker wat voor mekaar betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, mooi nieuws.

Alvast weer transfernieuws van de bovenste plank. Twene draait weer op volle toeren :D

Gisteren Jaja Coelho gespot bij Van der Valk in Hengelo. Zal een dezer dagen een contract gaan tekenen voor twee jaar. Daarnaast is er interesse voor van der Berg en Klich. Eerstgenoemde gaat naar Reading waar je misschien niet rouwig om hoeft te zijn, geen echte degredatiespeler en kan je veel punten kosten. Desondanks wel iemand met vechtlust op het middenveld. Daarnaast is men druk bezig met Bruno Uvini op de achtergrond, schijnt dat Tonzon hier ook aan mee wil betalen. Laat het alsjeblieft waar zijn, die man wordt de nieuwe cultheld na N'Kufo :)

Wat is een 'degradatiespeler' volgens jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een 'degradatiespeler' volgens jou?

Onderin wordt er een ander soort voetbal gevraagd, bikkelen en vol met strijd een hele wedstrijd spelen. Niet zozeer voetbaltechnisch hoogstand. Gaat meer om punten sprokkelen ten koste van alles en het niet met mooi voetbal willen doen. Hele grijze term maar hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeugdopleiding bestaat nog wel maar daar is wel flink in gesneden. 2e en 3e teams zijn zoveel mogelijk weggezet evenals sommige trainers. Wel gaan ze volgend jaar bezig met een -16 wat voorheen altijd de B2 was. Dus zijn wel bezig met de jeugd en dat moeten ze blijven doen ook want ze kunnen de talenten uit een grote regio vissen, namelijk heel Twente, Salland (met Zwolle), stuk van Drenthe, de Achterhoek en eens tuk over de grens. Toch een flink gebied waar ze ook bezig waren in Zeeland (JVOZ), weet alleen niet of dat nog loopt.

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-voegt-team-toe-aan-jeugdopleiding-1.6077187

Ze hebben een tijdje ook een samenwerking gehad met Manchester United alleen is die stopgezet. Glastony was destijds niet zo'n succes. Maar ze zouden hier iets moeten doen met Schalke of Dortmund, beide vlak over de grens en kunnen zeker wat voor mekaar betekenen.

Jaja :love:

''We are in love with JAJA''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouden ze die Jaja een paar jaartjes terug ook al niet hebben? Toen stond Twente ook al op zijn kop omdat men een paar YouTube filmpjes had gezien. Overigens wel exact het tegenovergestelde van een bikkelaar, gewoon een technische dribbelaar toch? Al is dat voorin helemaal prima natuurlijk. Joey zou ik ook nog niet zo erg vinden. Mooie cultvoetballer, alleen gaat ie je veel vaak frustreren gedurende een seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kunnen de supporters staks mooi een Jaja/Drommel song beginnen

Jaja, Jaja Jaja, Jaja Jaja, Jaja Jaja Twente!

Drommel, Drommel Drommel, Drommel Drommel, Drommel Drommel Twente!

Misschien is dit zo'n moment dat mede-moderators je in bescherming moeten nemen en een dagban moet geven. (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouden ze die Jaja een paar jaartjes terug ook al niet hebben? Toen stond Twente ook al op zijn kop omdat men een paar YouTube filmpjes had gezien. Overigens wel exact het tegenovergestelde van een bikkelaar, gewoon een technische dribbelaar toch? Al is dat voorin helemaal prima natuurlijk. Joey zou ik ook nog niet zo erg vinden. Mooie cultvoetballer, alleen gaat ie je veel vaak frustreren gedurende een seizoen.

Klopt inderdaad. Technisch een beest mentaal mwa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar jaar terug was het elke transferperiode raak met die gerichten inderdaad. Kww..

Hij wou waarschijnlijk een goed moment afwachten, dus dan is het verstandig om te wachten tot je de opvolger kunt worden van een matige nr. 10 die zich nooit bewezen heeft. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marsman/Drommel/Stevens

Ter Avest/???? - Andersen/???? - Bijen/ ???? - v/d Lely/????

?????/Hölscher - v/d Heyden/Ebecilio - Klich?!/Shadrach

???/??? - Borven/Oosterwijk - Ede/????

Vertrokken of keren niet meer terug:

Uvini (ik hoop dat ie terugkomt, maar ik ben er bang voor), Thesker, Schilder, Mokotjo, Gutierrez, Ziyech, El Azzouzi, Cabral, Zawada en Katsikas

Nieuwkomers:

Klich (schijnt vandaag medisch gekeurd te worden), Ebecilio (keert terug), Shadrach (keert terug)

Nodig:

Rechtsback

Twee centrumverdedigers (mogelijk Uvini)

Linksback

Nr. 10 (mogelijk Jaja Coelho)

Rechtsbuiten

Spits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klich wordt vandaag medisch gekeurd en Vankan heeft getekend. Vankan gaat eerst aansluiten bij de beloften en zal vanuit daar moeten bewijzen de eerste selectie te kunnen halen. Daarnaast kom Danny Bakker transfervrij over van Ajax op 30 juni, ken die jongen totaal niet. Jeugdspeler?

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Verwacht dat zowel Eghan als Ebicillio beiden vertrekken gezien hun hoge salaris. Alhoewel ze van mij beiden mogen blijven, hebben ze wel nodig. Daarnaast blijft Katsikas wel in Enschede, geen interesse in die man en deed het de eerste paar wedstrijden (tot blessure) wel aardig achterin.

Mag toch hopen dat er ook wat bijkomt in die voorhoede, kan toch niet. Met Ede en Oosterwijk het seizoen ingaan :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites