Kelvin Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Transfer van Promes is afgerond dus. Het blijft een vreemd verhaal als je twee maanden geleden zegt: 'Ik heb een goed jaar gedraaid, maar wil meer laten zien. Sterker worden, constanter ook vooral. Dat gaat mij niet lukken als ik nu al naar het buitenland ga. Man, ik kom pas net kijken. En ik ben een gevoelsmens. Bij Twente is dat gevoel goed.'. Bron: rtlnieuws.nl Overigens er was een tijd dat je in de Europa League/Uefa Cup geen Polen, Kroatie of Slowakije wilden loten vanwege reizen. Maar dat soort landen teken je nu gewoon voor met mogelijke tegenstanders uit Kazachstan, Azerbeijan, Rusland en Oekraïne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Opstelling tegen SC Cambuur: Marsman; Breukers - Lachman - Martina - Koppers; Schilder - Castaignos - Ebecilio; Mokhtar - Borven - Kusk Bjelland geblesseerd, dus alsnog Breukers op rechtsback :( . Overigens zal het lang geleden zijn dat we met negen Nederlanders op het veld stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Die kusk is een aardige speler toch? En castaignos op 10? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Ja. Ik vind Twente te matig op de flanken dat gaat ze opbreken dit seizoen denk ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 1-1 dus, net zo'n slechte start als vorig seizoen (0-0 thuis tegen RKC) en het feit dat je creativiteit mist op het middenveld is toch de rekening van het vertrek van Promes dat nog niet is opgevangen, het Pelle-probleem zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 En ook nog eens op z'n Duits gewonnen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 En ook nog eens op z'n Duits gewonnen ook. Ja, dat is niet zo heel gek. Cambuur heeft de hele eerste helft druk gezet, dan ontstaat er aan het eind van de tweede helft meer ruimte. Maar als jij nou eens naar Enschede komt, dan is het probleem op het middenveld opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Viel nog niet mee.. zeker de eerste helft was het niet om aan te zien, het tempo lag veel te laag en de scherpte ontbrak volledig. Tweede helft was het al een stuk beter en de 1-1 is uiteindelijk wel een terechte uitslag. Mokotjo is wel een welkome aanwinst zeg.. spel was meteen beter verzorgd na de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Hopelijk komt Ziyech snel, en lees ook geruchten dat er serieuze belangstelling is voor Toornstra. Waarom die laatste snap ik nou niet helemaal, op zich wel een prima speler, maar ik acht hem niet goed genoeg om basisspeler op die positie te zijn, al helemaal niet voor het geld wat er voor hem betaald moet worden. Ben benieuwd wat er de komende dagen/weken gaat gebeuren. Verder slechte wedstrijd zaterdag, al werd het wel een stuk beter toen Mokotjo erbij in kwam, verademing tov Schilder zeg. :cab: Verder de gehele aanval onzichtbaar, stuk voor stuk waren ze erg matig, op Castaignos na, die me eigenlijk wel lichtelijk kon bekoren. Marsman ook weer alles behalve sterk bij het tegendoelpunt. Goed ingeschoten wel, maar Marsman kwam nog niet eens in de buurt van de bal. Nog een paar van zulke en Stevens krijgt wel z'n kans gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Marsman heeft wel opvallend veel krediet bij Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 FC Twente heeft maandag via de officiële kanalen expliciete informatie verschaft over de transfers van Dusan Tadic en Quincy Promes. De aanvaller uit Servië vertrok afgelopen maand naar het Engelse Southampton, terwijl de Oranje-international vorige week naar Spartak Moskou werd getransfereerd. In de media werd een transferbedrag van in totaal 29 miljoen euro voor het duo genoemd. Joop Munsterman maakt duidelijk dat de realiteit heel anders is en dat er gemiddeld een derde deel van de transfersom per jaar binnenkomt. Daar gaan bovendien ook nog eens de verplichtingen vanaf. Met de transfer van Tadic is een bruto transferbedrag van dertien miljoen euro gemoeid, exclusief een miljoen euro aan bonussen. Vijf externe partijen delen mee in het transferbedrag: zijn voormalige club FC Groningen, zijn zaakwaarnemers, Tadic zelf, Doyen Sports Group en er moet een solidariteitsbijdrage worden afgedragen. “Dan blijft ongeveer de helft over, gedeeld door drie betalingstermijnen”, verklaart de voorzitter van de Enschedese club op de website. De transfer van Promes naar Rusland levert FC Twente veel minder op dan de media dachten. De club uit Moskou maakt 11,5 miljoen euro over en daar kan maximaal twee miljoen euro bijkomen; dat is afhankelijk van de sportieve prestaties van de Moskovieten. Promes, de agenten van de aanvaller en Doyen Sports Group krijgen hier een deel van mee. Ook hier moet een solidariteitsbijdrage worden afgedragen. “Van dit bedrag blijft ook ongeveer de helft over voor de club en geldt tevens een gespreide betaling van drie jaartermijnen. Kortom de gedachte dat er 25 miljoen euro te besteden is klopt helaas niet: was het maar zo! Dat zou mooi zijn”, besluit Munsterman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Het is, denk ik, niet geheel ontoevallig dat dit naar buiten komt op het moment dat FC Twente de onderhandelingen met SC Heerenveen opent over Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Het is, denk ik, niet geheel ontoevallig dat dit naar buiten komt op het moment dat FC Twente de onderhandelingen met SC Heerenveen opent over Ziyech Inderdaad, al zal het grotendeels ook wel waar zijn, lijkt me sterk dat ze heel erg veel aan die transfers overhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ziyech niet aanwezig op de training van Heerenveen?: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Nope. Hoop echt dat hij deze week nog aansluit, voordat er een andere club concreet wordt. Daarnaast hopen op transfers van Tioté, Fer en Guidetti, op wie we allemaal doorverkooppercentages hebben. Gutierrez waarschijnlijk tenminste tot de winterstop eruit trouwens :(:(:( Gelukkig maar dat we Mokotjo hebben, anders zag ik het erg somber in dit seizoen. Verder Bjelland er nog wel even uit, Corona een paar weken, Koppers en Tapia ook al geblesseerd geraakt... :/ Gaat lekker zo, al zo vroeg in het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Huh waarom heeft Twente een doorverkooppercentage op Guidetti dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Als ik naar Twente-Feyenoord zou willen, heb ik dan een clubkaart oid nodig of hoe kan ik aan kaarten komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Als ik naar Twente-Feyenoord zou willen, heb ik dan een clubkaart oid nodig of hoe kan ik aan kaarten komen? Clubkaart idd. Bij ons in het dorp hebben we een supportersvereniging die dat soort dingen regelt. Elk jaar gemiddeld 3-4 wedstrijdjes uit meepakken :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Huh waarom heeft Twente een doorverkooppercentage op Guidetti dan? 11 Augustus 2014 om 16:48 - FC Twente hoopt dat John Guidetti zo snel mogelijk de overstap naar Feyenoord maakt. De clubleiding van de Rotterdamse club zou in gesprek zijn met het management van de aanvaller van Manchester City. De aanvaller zou ongeveer vijf miljoen euro moeten opleveren en en deel van dat bedrag zullen The Citizens moeten afstaan aan FC Twente. Guidetti tekende namelijk drie seizoenen geleden een voorcontract bij FC Twente, maar uiteindelijk speelde de Zweed nooit voor de club uit Enschede. De spits gaf de voorkeur aan een nieuw contract bij Manchester City en even later vertrok hij alsnog naar Nederland om op huurbasis voor Feyenoord te gaan spelen. Volgens De Telegraaf heeft FC Twente toen bij Manchester City een doorverkooppercentage bedongen omdat het financieel gecompenseerd moest worden. Bij een transfer van Guidetti heeft de club uit Overijssel dus recht op een deel van de transfersom. Het is overigens niet bekend hoe hoog het doorverkooppercentage precies is Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/268127/FC_Twente_heeft_recht_op_financi%C3%ABle_vergoeding_bij_transfer_Guidetti_naar_Feyenoord#ixzz3AAsKcvhT Geruchten gaan dat het 20% is, evenals bij Tioté. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ohja zoiets stond me ook nog bij, wel een raar verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Inmiddels is Twente dus zijn volledige verdediging, twee middenvelders en een sprits kwijt aan blessures en transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 We willen er wel een sprits bij, anders gaat de transfer niet door! ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Vanavond Holscher op 10. Al zal dat wel wisselen met Mokhtar en Kusk. Mooi dat Schreuder hem een kans geeft, heeft het vorig seizoen niet onaardig gedaan in de JL. Bengtsson in de basis zodat Martina rechtsback speelt. Dat is maar goed ook, want Breukers was vorige week man van de wedstrijd aan de zijde van Cambuur. Op de radio hoorde ik die alleen maar ballen inleveren bij tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2014 Hölscher basis (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Het aantal punten tegen ADO van vorig seizoen iig weer geëvenaard, voor de rest maak ik er nog maar geen woorden aan vuil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten