Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Een aanname, een doelpunt, een pass en dat soort dingen.

Nu moeten we trouwens ook weer niet doen dat ik hem alleen in samenvattingen heb gezien :r Wel een stuk of 10 wedstrijden live zien spelen.

Dat vind ik knap huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D Kom op cim denk je nu echt dat iemand dat gelooft? DIe Tapia heet net 2 wedstrijden in Twente 1 gespeeld, dus jij wilt met droge ogen beweren dat je 8x Jong Twente live hebt gezien?

Dat kan bovendien helemaal niet, want Jong Twente wordt zelden live uitgezonden. (volgens mij nog geen 1x)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee man je maakt weer een te groot probleem van mijn post :cab: Ziyech en Mokotjo vind ik gewoon uitstekende voetballers die alleen maar beter gaan worden dus wat ik zei over dat ze niet verkocht gaan worden is niet eens kritiek.

Ebecilio is natuurlijk onzin he, als ik nu pas zeg dat hij weinig kan oke maar sinds zijn komst naar Twente vind ik het niks ik zie die gast echt heel weinig dingen echt goed beheersen. Tapia inderdaad vooral gebaseerd op momenten en weet je waarom? Omdat je gewoon simpelweg kan zien dat Tapia veel meer mogelijkheden heeft dan die Ebecilio dat zie je aan die momenten ja.

Ik hoop niet dat dit te overmoedig klinkt of arrogant hoor absoluut niet mijn bedoeling maar je ziet toch wel aan een aantal momenten van Tapia dat die veel meer inzich heeft dan Ebecilio? Of ben ik echt een kenner :o :r

Je zegt toch duidelijk dat Ziyech niet bijzonder is dit jaar. Doet het net zo goed als vorig jaar waar je hem blijkbaar wel bijzonder vond het jaar ervoor. Dat is blijkbaar wel kritiek en dan heb ik het niet over je zin van verkopen. En eens dat hij veel beter kan.

En Ebecilio heeft ook wedstrijden gehad met momenten zoals Tapia nu heeft. In de laatste zeven wedstrijden heeft Tapia de eerste twee wedstrijden ontzettend goed gespeeld. Vooral thuis tegen Heracles. Op basis daarvan is iedereen lyrisch over hem. Dat hij talent heeft staat vast maar laat hem het maar week op week zien. Iets wat Ebecilio ook niet doet terwijl hij ook de "ontbrekende schakel" was aan het begin van het seizoen. Vind het makkelijk praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D Kom op cim denk je nu echt dat iemand dat gelooft? DIe Tapia heet net 2 wedstrijden in Twente 1 gespeeld, dus jij wilt met droge ogen beweren dat je 8x Jong Twente live hebt gezien?

Dat kan bovendien helemaal niet, want Jong Twente wordt zelden live uitgezonden. (volgens mij nog geen 1x)

Jammer Pien maar Tapia heeft al bijna 15 wedstrijden gespeeld voor Twente, iets anders dan 2 he ;)

Je zegt toch duidelijk dat Ziyech niet bijzonder is dit jaar. Doet het net zo goed als vorig jaar waar je hem blijkbaar wel bijzonder vond het jaar ervoor. Dat is blijkbaar wel kritiek en dan heb ik het niet over je zin van verkopen. En eens dat hij veel beter kan.

En Ebecilio heeft ook wedstrijden gehad met momenten zoals Tapia nu heeft. In de laatste zeven wedstrijden heeft Tapia de eerste twee wedstrijden ontzettend goed gespeeld. Vooral thuis tegen Heracles. Op basis daarvan is iedereen lyrisch over hem. Dat hij talent heeft staat vast maar laat hem het maar week op week zien. Iets wat Ebecilio ook niet doet terwijl hij ook de "ontbrekende schakel" was aan het begin van het seizoen. Vind het makkelijk praten.

Naja ik vond Ziyech wel meer bepalend bij Heerenveen, maar dat is ook helemaal niet erg heeft toch een stap hogerop gemaakt, moet ook wennen etc. Heeft prima statistieken dat wist ik niet.

Naja Ebecilio ben ik gewoon geen fan van en daarmee is het wel done ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Pien maar Tapia heeft al bijna 15 wedstrijden gespeeld voor Twente, iets anders dan 2 he ;)

Naja ik vond Ziyech wel meer bepalend bij Heerenveen, maar dat is ook helemaal niet erg heeft toch een stap hogerop gemaakt, moet ook wennen etc. Heeft prima statistieken dat wist ik niet.

Naja Ebecilio ben ik gewoon geen fan van en daarmee is het wel done ;c

Hij heeft 6 wedstrijd gespeeld voor Twente. Wanneer je naar speelminuten kijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superscout Cim heeft niet lang nodig om te weten of een speler goed is of niet.

Ik geloof sowieso niet dat hij zoveel wedstrijden van Twente 1 en Twente 2 live heeft gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, ik keek naar transfermarkt.com 11 wedstrijden competitie en 2/3 wedstrijden beker. Ongetwijfeld ook een aantal invalbeurten alsnog heel wat anders dan de 2 die Pino noemt.

Ik vind 10 wedstrijden persoonlijk ook niet veel Pino in 2 seizoenen sinds Tapia er speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt toch zoveel wedstrijden gezien van Twente? Waarom dan opzoeken?

Ik was er vrij overtuigd van dat ik hem idd vaak heb zien spelen. Nadat jij maar wat riep zonder dat je de feiten kent ben ik het toch gaan controleren en ik bleek gelijk te hebben ;) Misschien iets meer research doen voordat je wat roept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je roept zelf ook gewoon maar wat Cim. Hij heeft net 6 volle wedstrijden voor Twente gespeeld en jij zei dat je er tien live had gezien. (Waarvan je liet overkomen dat het niet al zijn wedstrijden waren)

Een stuk of 10 zei ik ja, zoals Stroot zegt ga ik toch niet onthouden hoeveel het er precies waren. Ik wist iig zeker dat het geen 2 was en ik heb ook nergens gezegd dat ik veel Jong Twente heb gekeken ofzo misschien 2 keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er misgegaan vanaf 2012 dan? Vind dit makkelijk roepen achteraf. En wie mogen er boeten voor het schoon schip? Joop mogen we met zijn allen op onze blote knieën bedanken. Heeft ons uit het slob gered en een kampioenschap geschonken inclusief een stadion om trots op te zijn. Dat dit nu allemaal gebeurt is erg erg erg zuur maar we komen er bovenop. Van der Belt is een prima directeur die een zeer nuchtere indruk maakt, iets wat bij Twente past en Twente nodig heeft op het moment.

We gaan weer even terug en het is hopen dat er weer een elftal bij elkaar valt zoals in het kampioensjaar. Een Perez die werd afgedankt bij Ajax/PSV, een Kufo die van club naar club hopte (op Twente na), een Janssen die niet was afgetraind en werd afgeschreven voor de top, een Wisgerhof voor bijna niets en een Douglas die voor weinig kwam. Twente zal het weer deels op eigen jeugd moeten gooien, jongens met een mentaliteit die hier past. En talent zat met Eghan, Tapia en Andersen (van buitenaf) en Ter Avest, Oosterwijk, Holscher, Ould-Chikh en Ntuli. Wordt even een jaartje op de blaren zitten maar dan komen we er wel bovenop. Het zet ons weer even met beide benen op de grond, iets wat wij als nuchter volk misschien een beetje uit het oog zijn verloren.

Roep het niet achteraf, had al veel langer dan vandaag twijfels over het beleid wat werd gevoerd bij twente. Tuurlijk ben ik Joop eeuwig dankbaar dat hij iets meer dan 10 jaar geleden de club bij de hand heeft genomen en grootse dingen heeft bereikt met deze club. Maar vanaf januari 2012 heb ik nog maar weinig goede dingen gezien vanuit het bestuur, Joop had beter moeten weten en tijdig afstand moeten nemen van een van zijn petten die hij op had. Nu dit alsnog gebeurd is een goede stap, net zoals het aantrekken van Van der Belt een goede stap is. Laten we hopen dat de club hier goed van heeft geleerd en dat vanaf nu iedereen met de beide benen op de grond staat en er verstandig beleid gevoerd gaat worden. Fernandes voor 4,5 vastleggen was natuurlijk een absoluut dieptepunt, net zoals de andere spelers die in die transferperiode werden gehaald miskopen waren waar je nu nog steeds de gevolgen van ondervindt.

Verder onderschrijf ik je verhaal volledig en ben ik ook van mening dat wij als twente er zeker weer bovenop komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites