Thomassje123 Gepost February 9 Share Gepost February 9 Kolere wat zit er veel tegen dit seizoen zeg  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 9 Share Gepost February 9 22 minuten geleden zei Thomassje123: Kolere wat zit er veel tegen dit seizoen zeg  Hopland die een draak van een wedstrijd speelt daarentegen komt niet zo gek uit  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 9 Share Gepost February 9 (edited) 48 minuten geleden zei Rogier.: Hopland die een draak van een wedstrijd speelt daarentegen komt niet zo gek uit   Dat gebeurde later na deze post   Wordt trouwens ook eens tijd om die Oosting eens onder de loep te nemen, wat een schijtbakkenwissels.... Alweer   EDIT: En dan zo'n post wedstrijd interview... Die man is echt in een rap tempo al zijn krediet aan het verspelen Edited February 9 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 9 Share Gepost February 9 Het brengen van Hilgers kon ik nog wel begrijpen, want van Rooij had echt rugdekking nodig op een gegeven moment. Maar de wissel van van Hoorenbeeck, oioioi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 13 Share Gepost February 13 Waar is Manschot verdomme? Dan had Bodo al met 9 man gestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 13 Share Gepost February 13 Typisch weer hoor. Zoveel kansen missen en dan de 1-1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 13 Share Gepost February 13 15 minuten geleden zei Thierryvane: Typisch weer hoor. Zoveel kansen missen en dan de 1-1. Â Zeker, gelukkig speelde de broer van Estevana Poolman bij Bodo achterin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 13 Share Gepost February 13 Estevana Noorman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 20 Share Gepost February 20 Vandaag zit alles wel mee. Heb wel het idee dat ze wind tegen hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost February 20 Share Gepost February 20 Oosting mag opstappen, slappe veter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 20 Share Gepost February 20 Zonde zeg. Uiteindelijk nog een knap Europees seizoen gedraaid. Leek na een aantal wedstrijden erop dat het eindstation veel vroeger zou zijn. Was vanavond alleen wel ontluisterend slecht en een ploeg als Bodo mag je toch eigenlijk wel van winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 20 Share Gepost February 20 Zojuist zei 007mark: Zonde zeg. Uiteindelijk nog een knap Europees seizoen gedraaid. Leek na een aantal wedstrijden erop dat het eindstation veel vroeger zou zijn. Was vanavond alleen wel ontluisterend slecht en een ploeg als Bodo mag je toch eigenlijk wel van winnen. Â Je hebt het vorige week laten liggen. Vandaag was bagger en blijkbaar is Oosting het gezeik over zijn wissels zat. En hij heeft wel gelijk, geen verkeerde wissels tijdens de reguliere speeltijd. Â Ook wel kut dat Estevana transfer naar Ajax heeft gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 20 Share Gepost February 20 57 minuten geleden zei Jotew: Oosting mag opstappen, slappe veter  Ben ik gelukkig niet de enige die daar zo over denkt. Mag echt wel kritisch naar hem gekeken worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 23 Share Gepost February 23 3 punten in de tas en weer een portie onbegrip over de scheids rijker. Ik had de penalty al geaccepteerd, want dat je hier als NEC je genaaid voelt kan ik begrijpen. Â Overigens viel het kwartje al vaak genoeg in ons nadeel uit, dus het mag meezitten. Maar veel ingrijpen, weinig ingrijpen of niet ingrijpen, laten we maar eens beginnen met consequent ingrijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 5 Share Gepost March 5 Propper gaat niet heel lekker in Schotland, mocht die Lagerbielke niet lukken, dan zou dat ook wel een interessante optie kunnen zijn. Van Wolfswinkel is natuurlijk nog onzeker, Sadilek weg, Vlap mogelijk weg. Dan zou Propper wel welkom zijn als 'cultuurbewaker'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 5 Share Gepost March 5 2 uur geleden zei Kelvin: Propper gaat niet heel lekker in Schotland, mocht die Lagerbielke niet lukken, dan zou dat ook wel een interessante optie kunnen zijn. Van Wolfswinkel is natuurlijk nog onzeker, Sadilek weg, Vlap mogelijk weg. Dan zou Propper wel welkom zijn als 'cultuurbewaker'. Â Gaat niet heel lekker? Best prima toch? Â https://www.transfermarkt.nl/robin-propper/leistungsdatendetails/spieler/202788/wettbewerb/SC1/saison/2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost Sunday at 04:19 PM Share Gepost Sunday at 04:19 PM (edited) 2-6, mijn god wat verlang ik terug naar het FC Twente van een paar seizoen terug. Brenet, Smal, Zerrouki, Steijn, Cerny, Misidjan, Ugalde. Ik kan Oosting af en toe niet volgen in zijn keuzes, maar het transferbeleid is gewoon bagger laatste jaren.  Je hebt met Steijn 1 speler die een slechte wedstrijd voor je kan beslissen en dat heeft hij heel vaak gedaan waardoor het slechte spel wordt gemaskeerd. Je hebt voor 44 miljoen verkocht (5,5 miljoen is in dezelfde periode geïnvesteerd in reeds verkochte spelers (ASE, Ugalde, Regeer)  Op 17 miljoen aan investeringen blijft dan 11,5 miljoen over voor andere spelers Taha (1,2) -> Tot zijn blessure niet geweldig, dit had zijn seizoen moeten wezen. Dus we gaan het zien. van Bergen (1) -> Loopt lekker te rennen bij Sparta op huurbasis. Eiting (1) -> Loopt lekker te passen bij Sparta op huurbasis. van Hoorenbeeck (0,6) -> Houdt lekker de bank warm. Ltaief (1,5) -> Houdt lekker de bank warm Lammers (2) -> Sam lacht, Sam huilt. Zo wisselvallig, maar voor 2 miljoen verwacht je meer. Kuipers (0,9) -> Tegen de subtoppers en lager kom je er mee weg, maar niet tegen de top van Rooij (0,9) -> Enige met een ruime voldoende tot dusver. Verschueren/Booth (2,6) -> Die kun je nog niet beoordelen na een maand in een zwalkend FC Twente  Je hebt nu een selectie van 27 spelers (incl. verhuurde M. Rots, Eiting, van Bergen)  5 spelers uit je as gaan waarschijnlijk weg/stoppen/terugkeren: Steijn, Hilgers, Lagierbielke, van Wolfswinkel en Sadilek 3 doelmannen: Unnerstall, Tyton, Karssies 5 jeugdspelers waar je geen wonderen van mag verwachten: Bruns, Mesbahi, M. Rots, Besselink, Kuster (+ Nijstad, Vennegoor of Hesselink) 7 spelers die gewoon niet goed genoeg zijn: Kjolo, Kuipers, van Hoorenbeeck, Ltaief, van Bergen, Eiting, Verschueren (denk ik) 4 buitenspelers die wisselvalligheid als kunst hebben verheven: Rots, Taha, Unuvar, Booth Dan blijven over die het moeten gaan dragen: van Rooij, Vlap en Lammers  Nou als je moet bouwen op Vlap en Lammers, dan moet je Europa niet eens in willen joh.  Edited Sunday at 04:20 PM by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost Sunday at 04:56 PM Share Gepost Sunday at 04:56 PM @Kelvin Denk dat Zerrouki wel met korting terug mag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost Sunday at 05:47 PM Share Gepost Sunday at 05:47 PM 1 uur geleden zei Kelvin: 2-6, mijn god wat verlang ik terug naar het FC Twente van een paar seizoen terug. Brenet, Smal, Zerrouki, Steijn, Cerny, Misidjan, Ugalde. Ik kan Oosting af en toe niet volgen in zijn keuzes, maar het transferbeleid is gewoon bagger laatste jaren.  Je hebt met Steijn 1 speler die een slechte wedstrijd voor je kan beslissen en dat heeft hij heel vaak gedaan waardoor het slechte spel wordt gemaskeerd. Je hebt voor 44 miljoen verkocht (5,5 miljoen is in dezelfde periode geïnvesteerd in reeds verkochte spelers (ASE, Ugalde, Regeer)  Op 17 miljoen aan investeringen blijft dan 11,5 miljoen over voor andere spelers Taha (1,2) -> Tot zijn blessure niet geweldig, dit had zijn seizoen moeten wezen. Dus we gaan het zien. van Bergen (1) -> Loopt lekker te rennen bij Sparta op huurbasis. Eiting (1) -> Loopt lekker te passen bij Sparta op huurbasis. van Hoorenbeeck (0,6) -> Houdt lekker de bank warm. Ltaief (1,5) -> Houdt lekker de bank warm Lammers (2) -> Sam lacht, Sam huilt. Zo wisselvallig, maar voor 2 miljoen verwacht je meer. Kuipers (0,9) -> Tegen de subtoppers en lager kom je er mee weg, maar niet tegen de top van Rooij (0,9) -> Enige met een ruime voldoende tot dusver. Verschueren/Booth (2,6) -> Die kun je nog niet beoordelen na een maand in een zwalkend FC Twente  Je hebt nu een selectie van 27 spelers (incl. verhuurde M. Rots, Eiting, van Bergen)  5 spelers uit je as gaan waarschijnlijk weg/stoppen/terugkeren: Steijn, Hilgers, Lagierbielke, van Wolfswinkel en Sadilek 3 doelmannen: Unnerstall, Tyton, Karssies 5 jeugdspelers waar je geen wonderen van mag verwachten: Bruns, Mesbahi, M. Rots, Besselink, Kuster (+ Nijstad, Vennegoor of Hesselink) 7 spelers die gewoon niet goed genoeg zijn: Kjolo, Kuipers, van Hoorenbeeck, Ltaief, van Bergen, Eiting, Verschueren (denk ik) 4 buitenspelers die wisselvalligheid als kunst hebben verheven: Rots, Taha, Unuvar, Booth Dan blijven over die het moeten gaan dragen: van Rooij, Vlap en Lammers  Nou als je moet bouwen op Vlap en Lammers, dan moet je Europa niet eens in willen joh.   Heb inderdaad wel het idee dat de reset knop even ingedrukt moet worden deze zomer Hopelijk gaat het nu een keer flink stormen in de kleedkamer, al die ideale schoonzonen ben ik ook wel een beetje klaar mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost Sunday at 06:01 PM Share Gepost Sunday at 06:01 PM (edited) 15 minuten geleden zei Thomassje123:  Heb inderdaad wel het idee dat de reset knop even ingedrukt moet worden deze zomer Hopelijk gaat het nu een keer flink stormen in de kleedkamer, al die ideale schoonzonen ben ik ook wel een beetje klaar mee  Maar wie moet je in godsnaam halen in Nederland?  Spelers van de rest van de huidige top-6 kun je vergeten. Dus dan moet je daar onder kijken en dan kom je bij ploeg die bijna allemaal tegen degradatie lopen te ballen:  Qua middenvelders kom ik dan tot Proper (NEC), Valente (Groningen), Smans (SC Heerenveen), de Keersmaecker (Heracles), van den Berg (PEC Zwolle) en Meerveld (Willem II), Breum (Go Ahead), Kitolano (Sparta) Qua verdedigers: MacNulty (PEC Zwolle), Guth/Adewoye (Fortuna Sittard)  En van de meesten in dit lijstje heb ik mijn vraagtekens of de prijzen die gevraagd gaan worden voor dit soort spelers het waard zijn. Edited Sunday at 06:02 PM by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost Sunday at 06:08 PM Share Gepost Sunday at 06:08 PM 5 minuten geleden zei Kelvin:  Maar wie moet je in godsnaam halen in Nederland?  Spelers van de rest van de huidige top-6 kun je vergeten. Dus dan moet je daar onder kijken en dan kom je bij ploeg die bijna allemaal tegen degradatie lopen te ballen:  Qua middenvelders kom ik dan tot Proper (NEC), Valente (Groningen), Smans (SC Heerenveen), de Keersmaecker (Heracles), van den Berg (PEC Zwolle) en Meerveld (Willem II), Breum (Go Ahead), Kitolano (Sparta) Qua verdedigers: MacNulty (PEC Zwolle), Guth/Adewoye (Fortuna Sittard)  En van de meesten in dit lijstje heb ik mijn vraagtekens of de prijzen die gevraagd gaan worden voor dit soort spelers het waard zijn.  Meer in het buitenland kijken, scandinavië en zo. Werkt bij andere clubs ook heel goed. Denk dat de scouting ook te klein is bij Twente waardoor je bij veel bord op schoot spelers uit komt  Ik stoor me er vooral aan op het moment dat er geen plan B is in de aanval, allemaal van dezelfde soort spelers. Een speler als Lauritsen (Sparta) zie ik graag komen. Dan heb je een targetman voorin mocht het voetballend niet lukken. Nu is het vaak alles of niet bij Twente, als het binnen 20 minuten niet loopt lukt het gewoon niet omdat om te draaien omdat er tactisch gewoon te weinig smaken zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost Sunday at 06:56 PM Share Gepost Sunday at 06:56 PM 54 minuten geleden zei Kelvin:  Maar wie moet je in godsnaam halen in Nederland?  Spelers van de rest van de huidige top-6 kun je vergeten. Dus dan moet je daar onder kijken en dan kom je bij ploeg die bijna allemaal tegen degradatie lopen te ballen:  Qua middenvelders kom ik dan tot Proper (NEC), Valente (Groningen), Smans (SC Heerenveen), de Keersmaecker (Heracles), van den Berg (PEC Zwolle) en Meerveld (Willem II), Breum (Go Ahead), Kitolano (Sparta) Qua verdedigers: MacNulty (PEC Zwolle), Guth/Adewoye (Fortuna Sittard)  En van de meesten in dit lijstje heb ik mijn vraagtekens of de prijzen die gevraagd gaan worden voor dit soort spelers het waard zijn. Valente hahahahah die wil idd een stap maken in Nederland maar dat is niet naar Twente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost Sunday at 07:38 PM Share Gepost Sunday at 07:38 PM 41 minuten geleden zei Djurovski: Valente hahahahah die wil idd een stap maken in Nederland maar dat is niet naar Twente  Twente wilde hem afgelopen zomer wel hebben, maar hij wilde niet en Twente bood sowiesp te weinig. Weet niet of Valente komende zomer nog steeds wil blijven. Zie hem nog niet slagen bij de top 3 moet ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost Sunday at 07:41 PM Share Gepost Sunday at 07:41 PM Wie is Valente? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost Sunday at 07:55 PM Share Gepost Sunday at 07:55 PM 14 minuten geleden zei Arezo: Wie is Valente? Een speler die te duur is voor Feyenoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts