Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie

Van Rooij, Zagre, van der Kust

Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kelvin:

Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie

Van Rooij, Zagre, van der Kust

Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven

Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up.

Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei bas huijsmans:

Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up.

Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente

Sambo gaat naar Burnley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Oh zo die had ik even helemaal gemist. Vraag me erg af of dat wel een verstandige stap voor hem is

Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kelvin:

Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver.

Het hád minder gekund haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thomassje123:

Hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar...

Van Bergen en Eiting graag retour afzender!

Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Kelvin:

Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen.

Die was heel even weg. We dachten dat ze eindelijk van hun fouten hadden geleerd. Waarschijnlijk alsnog een zeer late 1 april grap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is.

Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW!

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kelvin:

Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is.

Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW!

Die is ergens in maart dit jaar al definitief overgenomen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kelvin:

Overigens is het ook de Tunesische Remco Balk. 8 gele kaarten, waarvan slechts 1 voor een overtreding. De rest voor shirt uittrekken, opstootje en veel voor protesteren.

Zo'n speler die gele kaarten pakt is juist een type die we nodig hebben. Het is soms te braaf nog bij ons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Prima toch, er is ook helemaal geen belangrijke pot morgen.. :cab:

Daarom ook! En het verleden heeft ook uitgewezen dat we alle wedstrijden uit biJ Zwolle altijd eenvoudig winnen!

Sommige voetballers zijn toch ook zo godvergeten dom :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites