Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei bas huijsmans:

Is toch, volgens de regels, ook duidelijk hands toch? De hand niet in een natuurlijke houding en de bal komt er tegenaan is hands. Of je het eens bent met de regel of niet is een andere discussie, maar daar kan de KNVB niet veel aan doen.

Met welke situatie vergelijk je het trouwens? Heb in de samenvatting geen andere handsballen voorbij zien komen. Of vergelijk je het met een situatie in een andere wedstrijd?

Gaat om vasthouden van Propper door Haye een minuut daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mij wel soms afvraag is of vCL wel zo gunstig is voor ons.

Het geld is pas interessant vanaf de playoffs en met deze spelersgroep zie ik eigenlijk weinig kans om de 3e voorronde te winnen. Bovendien betekent dat een gehaaste voorbereiding qua aankopen en dergelijke. Terwijl je mits Feyenoord beker wint met een 4e plaats direct Europa League - groepsfase ingaat.

Met andere woorden je hebt een grote kans om uiteindelijk je hele voorbereiding op de schop te gooien voor twee wedstrijden en uiteindelijk hetzelfde eindresultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu wachten op de rage van cimmie over zijn vrienden die ongetwijfeld hadden gezegd dat Twente Ajax ff zou oprollen. 

En eigenlijk zie ik deze wedstrijd als een bevestiging van mijn vorige post, dit Twente heeft net als AZ en Ajax niets te zoeken in de vCL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je vandaag speelt heb je ook niks in de groepsfase EL te zoeken, maar dat terzijde.

Zet dit Ajax, zoals ze in blessuretijd deden, onder druk en je loopt er gewoon met 2-6 overheen. Maar nee, onze schoolkinders zijn weer helemaal onderste boven in een volle Arena. Regelrechte schande wat ze vandaag hebben laten zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2024 om 18:51 zei Kelvin:

Nu wachten op de rage van cimmie over zijn vrienden die ongetwijfeld hadden gezegd dat Twente Ajax ff zou oprollen. 

En eigenlijk zie ik deze wedstrijd als een bevestiging van mijn vorige post, dit Twente heeft net als AZ en Ajax niets te zoeken in de vCL.

Haha nee. De collega's waren opvallend ''negatief' voor de wedstrijd. Zul je zien dat we uit in de Arena ''gewoon'' weer zullen verliezen. Ik had gewoon verlies verwacht van AJax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Ik weet niet van welke amateurvelden ze deze scheids weer uit de wei hebben geplukt maar het is me toch weer een drama , ondanks de 2-0 voorsprong 

Waarom roept de VAR in Godsnaam de scheids bij die 2-0. Ongekend hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

5 man die niet omschakelen na een grote kans, doelpunt aan de andere kant...

Sadilek kan 10 seconden daarvoor ook gewoon naar binnen snijden en op goal jutten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Oh, dan hoef je niet om te schakelen inderdaad.  

Als Sadilek daar doet wat hij moet doen sta je 3-0 voor en hoef je op dat moment niet te schakelen inderdaad.. Maar ik snap wat je bedoelt ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saito hebben ze wel heel voorzichtig naar geinformeerd. Heeft ook nog maar een 1-jarig contract bij Lommel dus zal de hele wereld ook niet kosten. Zou t.o.v. Vlap een meer dan welkome versterking zijn.

Maargoed, laat Wesley Verhoek terugkomen van zijn pensioen of haal Mirco Born terug ergens uit de 12e Duitse divisie en die doen het ook beter dan Vlap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Jotew:

Saito hebben ze wel heel voorzichtig naar geinformeerd. Heeft ook nog maar een 1-jarig contract bij Lommel dus zal de hele wereld ook niet kosten. Zou t.o.v. Vlap een meer dan welkome versterking zijn.

Maargoed, laat Wesley Verhoek terugkomen van zijn pensioen of haal Mirco Born terug ergens uit de 12e Duitse divisie en die doen het ook beter dan Vlap.

3 miljoen ongeveer had ik gelezen dacht ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei MetalMichael:

Maar Lommel zit in de City-groep toch? Die zal wel onderling verhandeld worden met een 1-jarig contract, als ze hem niet kwijt willen.

Ugalde zat ook bij Lommel, zegt nog niet gelijk zo heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites