Beppu Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 8 uur geleden zei cimbomcu: Mooi dat gezeik tussen Feyenoord en Twente, dat botst natuurlijk ook gigantisch. Namelijk om de doodeenvoudige reden dat het clubs zijn met ongeveer hetzelfde identiteit, calimero, iedereen is tegen ze, het is allemaal niet makkelijk om supporter te zijn maar zodra het goed gaat zijn beide gelijk knettertje arrogant waar zelfs Ajax veel van kan leren. Ja als die clubs dan samen in onderhandeling gaan dan is het: ''Wat een arrogantie om zo weinig te bieden voor Zerrouki, kut Feyenoord'' en dan: ''Wat een arrogantie om zo veel te vragen, kut Twente'' en maar door Wat een Calimero opmerking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 1 uur geleden zei Beppu: Wat een Calimero opmerking Iknow Ajax supporter zijn is dan ook lijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 3 uur geleden zei Orrie: Ik weiger te geloven dat Zerrouki echt ziek is. Staaltje mismanagement wel nu dit uit de klauwen dreigt te lopen. Zerrouki gaat ook wel denk ik, zo werkt het nou eenmaal Ik hoop dat als hij weg gaat dat we een goede spelmaker kunnen vinden, die missen we nog een beetje. Dan komen Vlap en Steijn er misschien wat beter in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Wat is dat toch met dat B team elke keer in de beker Clubs leren het ook nooit he. Zul je zien dat je uitgeschakeld wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Thomassje123: Wat is dat toch met dat B team elke keer in de beker Clubs leren het ook nooit he. Zul je zien dat je uitgeschakeld wordt Valt toch ook wel weer mee? Ja Rots speelt en Ugalde.. Rots stond begin van het seizoen altijd basis. Zerrouki en Vlap niet bij de selectie, Kjolo heeft gewoon genoeg minuten gemaakt al en is de logische vervanger voor Zerrouki. Kunnen Smal en Salah-Eddine mooi een beetje rouleren tussen LA en LVM. Brenet ook niet aanwezig dus Sampsted opstellen is dan ook logische keuze aangezien Everink weg mag. Vind het allemaal nog niet zo heel onlogisch qua opstelling. Edit: had alleen zelf graag Cleonise willen zien maargoed, hoe Jans over hem denkt is al wel bekend kijkend naar z'n speelminuten.. 10 januari 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Prima aanval wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Streuer zo voor de camera. Fijn dat hij nu ook eens tijd neemt om z'n woordje te doen over deze situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Heel goed Jan, duidelijk verhaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Ik vind het wel een slecht beeld wat je afgeeft tegenover je speler(s) en toekomstige spelers. Kijk, ik snap dat je ambities hebt maar laten we eerlijk zijn: Twente heeft tot nu een relatief makkelijk programma gehad en presteren voornamelijk thuis heel sterk, uit is het dramatisch. Kans dat ze dat volhouden is natuurlijk klein en Zerrouki kan daar heel bepalend in zijn. Maar wanneer een speler heel graag wilt vertrekken, moet je toch openstaan en dat staan ze nu helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Orrie: Ik vind het wel een slecht beeld wat je afgeeft tegenover je speler(s) en toekomstige spelers. Kijk, ik snap dat je ambities hebt maar laten we eerlijk zijn: Twente heeft tot nu een relatief makkelijk programma gehad en presteren voornamelijk thuis heel sterk, uit is het dramatisch. Kans dat ze dat volhouden is natuurlijk klein en Zerrouki kan daar heel bepalend in zijn. Maar wanneer een speler heel graag wilt vertrekken, moet je toch openstaan en dat staan ze nu helemaal niet. Oja want je moet altijd maar je beste spelers verkopen op het moment dat het enkel de speler en kopende partij goed uit komt? Wat een gezwam. Kwakman zei ook precies hoe het zit: dit is gewoon Twente zijn goed recht met het contract dat Zerrouki nog heeft. Ze hebben nu een keer over drie met Feyenoord gesproken, en daar zijn ze gewoon niet uitgekomen. Ja nou jammer dan? Over een paar maand nieuwe ronden nieuwe kansen. Vorig jaar zijn er afspraken met Zerrouki gemaakt dat hij in de zomer van 2023 weg mag en dat Twente dan met hem mee gaat denken. Daar is hij toen mee akkoord gegaan, en daar moet hij nu maar mee zien te dealen i.p.v. kinderachtig zo'n foto op je instagram story plaatsen. Hij heeft vorig jaar met zijn volle verstand getekend tot 2024 met optie voor nog een jaar. Van Streuer gewoon prima verwoord en gezegd hoe het er voor staat. Terug naar de orde van de dag en voorbereiden op de wedstrijd van zaterdag. 10 januari 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 12 minuten geleden zei Jotew: Oja want je moet altijd maar je beste spelers verkopen op het moment dat het enkel de speler en kopende partij goed uit komt? Wat een gezwam. Kwakman zei ook precies hoe het zit: dit is gewoon Twente zijn goed recht met het contract dat Zerrouki nog heeft. Ze hebben nu een keer over drie met Feyenoord gesproken, en daar zijn ze gewoon niet uitgekomen. Ja nou jammer dan? Over een paar maand nieuwe ronden nieuwe kansen. Vorig jaar zijn er afspraken met Zerrouki gemaakt dat hij in de zomer van 2023 weg mag en dat Twente dan met hem mee gaat denken. Daar is hij toen mee akkoord gegaan, en daar moet hij nu maar mee zien te dealen i.p.v. kinderachtig zo'n foto op je instagram story plaatsen. Hij heeft vorig jaar met zijn volle verstand getekend tot 2024 met optie voor nog een jaar. Nee, zeker niet. Alleen wanneer je met een ongelukkige speler te maken hebt zul je toch samen met een oplossing moeten komen. Deze oplossing is nu vanaf één kant genomen. Daarnaast is iedereen te koop, voor alles is een bedrag. Ik vind die directeur van Besiktas een perfect voorbeeld hoe je het wel kan managen. Maar goed, ik ben blij met de uitkomst hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het veel te veel geld en ik ben van mening dat we dat veel beter kunnen besteden. Daarnaast, in de zomer was een transfer ook grotendeels onbespreekbaar en die jongen wordt nu voor de tweede keer een schitterende transfer ontnomen. Ik snap z'n frustraties wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Hahha was die ouwe gek weer op TV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zojuist zei Arezo: Hahha was die ouwe gek weer op TV? Uiteraard. Werd zowel voor als na de wedstrijd even aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 10 minuten geleden zei Orrie: Nee, zeker niet. Alleen wanneer je met een ongelukkige speler te maken hebt zul je toch samen met een oplossing moeten komen. Deze oplossing is nu vanaf één kant genomen. Daarnaast is iedereen te koop, voor alles is een bedrag. Ik vind die directeur van Besiktas een perfect voorbeeld hoe je het wel kan managen. Maar goed, ik ben blij met de uitkomst hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het veel te veel geld en ik ben van mening dat we dat veel beter kunnen besteden. Zoals je het nu schetst is er maar één oplossing: doen wat de speler wil. Dat zou een mooie vrijbrief zijn voor elke speler in het betaald voetbal dat wanneer het ze even niet aan staat, ze dan maar de kont in de krib gooien zodat ze alsnog hun zin krijgen. 7 minuten geleden zei Orrie: Uiteraard. Werd zowel voor als na de wedstrijd even aangekondigd. Kan Streuer daar wat aan doen dat ze dat 2 of 3 keer aankondigen als hij uit goed fatsoen in gaat op een interview aangevraagd door ESPN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Naja dan maar Mannsverk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zojuist zei Orrie: Daarnaast, in de zomer was een transfer ook grotendeels onbespreekbaar en die jongen wordt nu voor de tweede keer een schitterende transfer ontnomen. Ik snap z'n frustraties wel. De transfer was niet onbespreekbaar. Feyenoord bood en biedt gewoon te weinig. Terugkerend verhaal. Twente staat in haar recht rond de 10 miljoen te vragen. Ben het ermee eens dat je geen Groningen wil worden, het is niet handig als spelers mogelijk niet meer voor je club kiezen omdat het moeilijk wegkomen is (Tottenham), maar ik denk dat Streuer hier gewoon de juiste keuzes maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: De transfer was niet onbespreekbaar. Feyenoord bood en biedt gewoon te weinig. Terugkerend verhaal. Twente staat in haar recht rond de 10 miljoen te vragen. Ben het ermee eens dat je geen Groningen wil worden, het is niet handig als spelers mogelijk niet meer voor je club kiezen omdat het moeilijk wegkomen is (Tottenham), maar ik denk dat Streuer hier gewoon de juiste keuzes maakt. Feyenoord had in de beginfase niet voldoende geld beschikbaar, en toen dat wel was was de competitie al begonnen. Een window duurt langer dan enkele weken en voor Streuer is een transfer alleen bespreekbaar in de voorbereiding. Dat is op zijn minst opmerkelijk, zeker gezien de financiële situatie van Twente, die nou niet dusdanig sterk is dat ze zulke bedragen kunnen weigeren. Daarnaast is 7m direct + 1,5m aan bonussen en nog een doorverkoop percentage een prima bedrag voor Zerrouki. Als je spelers voor zulke bedragen wilt verkopen, moet je ze salarissen bieden die overeenkomen met de transferwaarde. 4 minuten geleden zei Jotew: Zoals je het nu schetst is er maar één oplossing: doen wat de speler wil. Dat zou een mooie vrijbrief zijn voor elke speler in het betaald voetbal dat wanneer het ze even niet aan staat, ze dan maar de kont in de krib gooien zodat ze alsnog hun zin krijgen. Je kan nu ook een ontevreden speler houden en daarmee een slecht signaal afgeven naar toekomstige spelers. Gebeurd niet vaak dat men zich ziek meldt omdat een transfer wordt tegengehouden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 FC Twente is natuurlijk aan niemand verplicht spelers te verkopen. Er is door twee partijen met (hopelijk) volledig verstand een contract getekend, dus daar hebben ze zich aan te houden. Zerrouki is gewoonweg erg kinderachtig en onprofessioneel. Voor Twente is de kans enorm klein dat er deze winterstop een betaalbare vervanger wordt gehaald voor een fatsoenlijk bedrag, dus ik zou hem ook absoluut niet wegdoen. Of er moet echt een monsterbedrag op tafel komen. En complimenten voor Streuer, die gewoon netjes antwoord geeft op vragen. Ook al weet hij dat hij daarvoor kritiek vanuit Rotterdamse onderbuiken gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 minuten geleden zei Orrie: Daarnaast is 7m direct + 1,5m aan bonussen en nog een doorverkoop percentage een prima bedrag voor Zerrouki. Maar daar ben ik het dus niet met je eens. Hij ligt nog 2.5 jaar vast, Algerijns international en sterkhouder bij een van de beste teams van Nederland. Zeker meer waard dan Timber, en dan is 10 miljoen het beginbedrag. Maargoed, hier hebben we van de zomer ook een discussie over gehad, die wil ik niet herhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Mwah, niet vanuit mij in ieder geval. Vond het een prima verhaal, al had ik wellicht de woordkeuze anders gedaan over dat Zerrouki moet blijven. Maar dat zijn details, was niks mis mee verder. 8 minuten geleden zei Rogier.: Maar daar ben ik het dus niet met je eens. Hij ligt nog 2.5 jaar vast, Algerijns international en sterkhouder bij een van de beste teams van Nederland. Zeker meer waard dan Timber, en dan is 10 miljoen het beginbedrag. Maargoed, hier hebben we van de zomer ook een discussie over gehad, die wil ik niet herhalen Ja, wat dat betreft snap ik Streuer volledig. Begint de fout al bij Feyenoord dat er voor Timber teveel betaald is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 6 minuten geleden zei Orrie: Feyenoord had in de beginfase niet voldoende geld beschikbaar, en toen dat wel was was de competitie al begonnen. Een window duurt langer dan enkele weken en voor Streuer is een transfer alleen bespreekbaar in de voorbereiding. Dat is op zijn minst opmerkelijk, zeker gezien de financiële situatie van Twente, die nou niet dusdanig sterk is dat ze zulke bedragen kunnen weigeren. Daarnaast is 7m direct + 1,5m aan bonussen en nog een doorverkoop percentage een prima bedrag voor Zerrouki. Als je spelers voor zulke bedragen wilt verkopen, moet je ze salarissen bieden die overeenkomen met de transferwaarde. Je kan nu ook een ontevreden speler houden en daarmee een slecht signaal afgeven naar toekomstige spelers. Gebeurd niet vaak dat men zich ziek meldt omdat een transfer wordt tegengehouden toch? Aah okee dus wanneer Feyenoord zelf laat komt omdat ze het eerst financieel niet op kunnen hoesten, en de competitie al begonnen is, moet Twente maar akkoord gaan. Het is dood normaal om als club zijnde vlak voor het sluiten van de markt te kunnen zeggen: we gaan nu geen spelers meer verkopen, en zeker geen basiskrachten. Dat gebeurd niet alleen in Twente, dat gebeurd overal. Daarnaast had Zerrouki 4 maand daarvoor nog een sterk verbeterd contract getekend waarbij die zelf akkoord is gegaan met 2024 + nog een jaar. M.b.t. de bedragen die je noemt: Kom dan wel met correcte informatie. Er is nog GEENÉÉN keer een bod geweest dat boven de 5,5 miljoen uit kwam, en daar zaten dan de bonussen al bij in. Ook is al meerdere keren aangegeven, aangezien je het financiële plaatje weer aan haalt, dat Twente niet persée hoeft te verkopen. Daarnaast ligt hij gewoon met griep thuis in de koffer. De timing is hoogst opmerkelijk en ongelukkig, dus dat dat beeld ontstaat snap ik allemaal nog wel. Zerrouki zal zelf ook wel in zien dat gaan mokken nu geen zin heeft en dat hij gewoon met volle overgave moet gaan spelen komende half jaar. Is voor hem zelf en zijn ontwikkeling ook niet goed als hij weigert wat te doen. Hij wil toch die transfer maken. Als hij zo door gaat komen er ook wel andere clubs voor hem langs, buiten Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Mwah, over die bedragen. Wat is correct? Het is het ene woord tegen het andere, iets wat je niet kan bewijzen. Daarnaast vind ik het vanuit Twente zijnde een slechte zaak wanneer je aangeeft dat je wel moet verkopen. Maar goed, het is iets waar we het niet eens over gaan worden en dat is ook niet erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Nee, want je argumenten zijn gewoon niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Nergens voor nodig dit, maar goed. Fijne avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Toch altijd mooi dat supporters van de top3 clubs altijd maar vinden dat andere clubs de biedingen moeten accepteren. Want ja, ‘ongelukkige speler’, ‘genoeg geld voor die speler’. Gebeurd het met hun eigen spelers, dan is de wereld te klein Prima verwoord van Streuer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten