Thomassje123 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 6 minuten geleden zei Jotew: Pff wat een vermoeiende pot om te kijken tegen Cambuur. Lullig hoe Cambuur die penalty tegen krijgt, maarja.. Arm was uitgestoken en volgens de regels moet'ie er dan gewoon op. Tweede helft vond ik ons wel sterker maar voetballend in z'n algemeen was het echt een zeer dramatische wedstrijd. Maargoed, drie belangrijke punten nu AZ en PSV ook verloren hebben. Snel vergeten en door naar de volgende pot. Wat een weekend is dit Deze is wel vies hoor, zo vies dat de spelers een uur lang mogen gaan douchen na de wedstrijd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 12 minuten geleden zei Thomassje123: Wat een weekend is dit Deze is wel vies hoor, zo vies dat de spelers een uur lang mogen gaan douchen na de wedstrijd haha Rots, Vlap, echt waar.. Zet die allebei de komende weken maar even op de bank. Vlap vandaag gewoon wéér slecht. Rots heeft geen goede pass, geen actie, is niet sterk.. Kan alleen leuk mee doen met druk zetten. Ja enig, maar als buitenspeler wil ik aanvallend ook wat zien. Ook weer typerend voor Jans dat hij wéér zo laat wisselt.. Cleonise had al eerder gebracht moeten worden voor Rots. Maar nee, die bolle haalt gewoon schaamteloos Misidjan eruit die met zijn snelheid nog wél iets kan. On-ge-kend slecht vandaag, chagerijnig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 3 minuten geleden zei Jotew: Rots, Vlap, echt waar.. Zet die allebei de komende weken maar even op de bank. Vlap vandaag gewoon wéér slecht. Rots heeft geen goede pass, geen actie, is niet sterk.. Kan alleen leuk mee doen met druk zetten. Ja enig, maar als buitenspeler wil ik aanvallend ook wat zien. Ook weer typerend voor Jans dat hij wéér zo laat wisselt.. Cleonise had al eerder gebracht moeten worden voor Rots. Maar nee, die bolle haalt gewoon schaamteloos Misidjan eruit die met zijn snelheid nog wél iets kan. On-ge-kend slecht vandaag, chagerijnig van. Volledig mee eens. Toch ben ik niet chagrijnig want ja, 3 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 3 minuten geleden zei Thomassje123: Volledig mee eens. Toch ben ik niet chagrijnig want ja, 3 punten Tsja is leuk dat je de 3 punten pakt, en tuurlijk: deze tellen ook mee. En uitspraken als "slechte wedstrijden winnen, laat staan dat je wel goed speelt..". Tsja ook allemaal leuk en aardig, je koopt er niks voor. Met dit materiaal mag je veel meer laten zien, dan is het leuk dat er drie punten gepakt worden door een terechte penal, maar verder is dit gewoon schandalig en daar kan ik wel chagerijnig van worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Wij hebben een nr. 10 die met 23 schoten gewoon 0 treffers heeft. Ongekend. Zie het nu ook eerder 1-1 worden, dan dat we de 2-0 binnen schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 2e helft won Twente geen 2e ballen meer en bijna alle duels werden verloren. Je zag de spelers gewoon twijfelen het laatste kwartier. Terecht 1-1 Dit gaat net het verschil maken tussen 4e of 5e worden. Ik ben bang voor dat laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Puntje ingelopen op AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Gerucht gaat dat de oudste van de Pröppers, Davy, ook transfervrij onderweg is naar Enschede.. Tsja, heeft een jaar niet gespeeld, maar kan mits fit en gedreven wel dat voetballende vermogen op het middenveld brengen wat we nu niet hebben. Vlap laat het niet zien, Steijn heeft dat technische vernuft niet, en Sadilek en Zerrouki zijn ook andere type spelers. Benieuwd wat hier uit gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 28 minuten geleden zei Jotew: Gerucht gaat dat de oudste van de Pröppers, Davy, ook transfervrij onderweg is naar Enschede.. Tsja, heeft een jaar niet gespeeld, maar kan mits fit en gedreven wel dat voetballende vermogen op het middenveld brengen wat we nu niet hebben. Vlap laat het niet zien, Steijn heeft dat technische vernuft niet, en Sadilek en Zerrouki zijn ook andere type spelers. Benieuwd wat hier uit gaat komen. Die trainde toch mee met Vitesse. Willen die hem niet hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 1 minuut geleden zei Superboeren: Die trainde toch mee met Vitesse. Willen die hem niet hebben? Moet hij zelf ook willen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Ik zou er niet aan beginnen, tenzij Zerrouki verkocht wordt. Dan kan Propper evt. op die plek. Steijn kan zich dan mooi focussen op de positie van aanvallende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Die Jan Streuer hè? Die is wel een beetje mediageil of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 16 minuten geleden zei Arezo: Die Jan Streuer hè? Die is wel een beetje mediageil of niet? Omdat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Hij vaker dan welke TD in de media verschijnt om een gerucht te ontkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Och hebben we weer een Feyenoorder die Streuer mediageil vind. Er word hem, door een journalist, wat gevraagd waarop hij antwoord geeft, en meneer is gelijk weer mediageil Gelukkig zien we die Te Kloese nooit in de media verschijnen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Zo iemand is op zijn teentjes getrapt omdat Streuer voor de tigste keer in de media komt. Ik vind het gewoon beetje sneu de hoeveelheid dat Streuer in de media verschijnt met hetzelfde bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Jotew: Gelukkig zien we die Te Kloese nooit in de media verschijnen natuurlijk. Die had een mooi interview in Voetbal International, van niet één, niet twee, niet drie, niet vier, niet vijf, maar zes pagina's Edit: Even inhoudelijk nog. Mediageil ben je niet omdat je netjes antwoord geeft op vragen van journalisten. Ook jammer dat dat zo wordt geframed, want het zou juist mooi zijn als directeuren dat vaker doen in plaats van niet antwoorden of zelfs helemaal niet bereikbaar zijn. 5 januari 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Zojuist zei ReneLeBlanc: Zo iemand is op zijn teentjes getrapt omdat Streuer voor de tigste keer in de media komt. Ik vind het gewoon beetje sneu de hoeveelheid dat Streuer in de media verschijnt met hetzelfde bericht. Laatste keer was in de zomer, toen Feyenoord voor het eerst interesse toonde in Zerrouki. Ook toen werden hem vragen gesteld door journalisten die hij netjes te woord staat. Dat eeuwige gebral als "Ik kan er niks over zeggen" is nou inhoudelijk ook niet bepaald leuk voor welke supporter dan ook. Streuer geeft tenminste nog inhoudelijk antwoord op vragen, zou menig bestuurder/TD nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Naja, je kunt je afvragen of het in het belang van Twente is. Clubs als Twente/AZ/ Utrecht zijn in meer of mindere mate afhankelijk van het verkopen van spelers. Je kunt je dan wel heel stoer als de keiharde onderhandelaar maar dat is dan in mijn ogen niet de slimste manier van onderhandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Wat een HEERLIJK weekend toch weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 2 uur geleden zei Thomassje123: Wat een HEERLIJK weekend toch weer Jammer dat jullie overmorgen uit de beker geknikkerd worden. Ik zit in het uitvak! Toch maar eens die broodjes warme beenham zelf proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Zojuist zei Beppu: Jammer dat jullie overmorgen uit de beker geknikkerd worden. Ik zit in het uitvak! Toch maar eens die broodjes warme beenham zelf proberen. Zeker doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Mooi dat gezeik tussen Feyenoord en Twente, dat botst natuurlijk ook gigantisch. Namelijk om de doodeenvoudige reden dat het clubs zijn met ongeveer hetzelfde identiteit, calimero, iedereen is tegen ze, het is allemaal niet makkelijk om supporter te zijn maar zodra het goed gaat zijn beide gelijk knettertje arrogant waar zelfs Ajax veel van kan leren. Ja als die clubs dan samen in onderhandeling gaan dan is het: ''Wat een arrogantie om zo weinig te bieden voor Zerrouki, kut Feyenoord'' en dan: ''Wat een arrogantie om zo veel te vragen, kut Twente'' en maar door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 4 uur geleden zei cimbomcu: Mooi dat gezeik tussen Feyenoord en Twente, dat botst natuurlijk ook gigantisch. Namelijk om de doodeenvoudige reden dat het clubs zijn met ongeveer hetzelfde identiteit, calimero, iedereen is tegen ze, het is allemaal niet makkelijk om supporter te zijn maar zodra het goed gaat zijn beide gelijk knettertje arrogant waar zelfs Ajax veel van kan leren. Ja als die clubs dan samen in onderhandeling gaan dan is het: ''Wat een arrogantie om zo weinig te bieden voor Zerrouki, kut Feyenoord'' en dan: ''Wat een arrogantie om zo veel te vragen, kut Twente'' en maar door Is nog niet iedereen tegen Twente nee, geef ff een lijstje van diegene die dat niet zijn dan. Dan sturen we die even een phishingmail, want die is Joop dan vergeten te bedonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Ik weiger te geloven dat Zerrouki echt ziek is. Staaltje mismanagement wel nu dit uit de klauwen dreigt te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten