Jotew Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Je geeft het zelf al aan. Ik vind dat hij die wedstrijden dat hij inviel absoluut voor gevaar zorgde. Hopelijk komend seizoen meer speelminuten. Dan ga je pas zien hoe goed of slecht hij daadwerkelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 10 minuten geleden zei Jotew: Je geeft het zelf al aan. Ik vind dat hij die wedstrijden dat hij inviel absoluut voor gevaar zorgde. Hopelijk komend seizoen meer speelminuten. Dan ga je pas zien hoe goed of slecht hij daadwerkelijk is. Ik hoop het ook, misschien met 2 spitsen dan. Van Wolfswinkel is voor mij wel overduidelijk de nummer 1. Niet alleen voetballend maar je ziet in het veld dat ie het hele team bij de hand neemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646 Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de. Ik hoop dat hij het eerste haalt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Brenet is binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Christos Tzolis naar de Tukkers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Wat ik er van gezien heb een erg goede speler! Norwich heeft er 11 miljoen voor neergelegd. Voor Eredivisie begrippen weer een prima zet van Jantje Streuer. Misidjan brengt ook niet veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Mees Hoedemakers () op een lijstje als opvolger van Zerrouki. Lijkt me een toffe aanwinst voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zojuist zei Thierryvane: Mees Hoedemakers () op een lijstje als opvolger van Zerrouki. Lijkt me een toffe aanwinst voor jullie. Ik heb die jongen niet echt gevolgd afgelopen seizoen moet ik eerlijk zeggen. Ga er de komende weken maar eens wat meer op letten. Mocht Zerrouki daadwerkelijk gaan moet er wel een basis-waardige speler voor terugkomen. Met Brama gaat het ook niet wat worden ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Ik vind Jorrix Hendrix ook wel een Twente speler. Meen ik uit de grond van mijn hart. Hoeft niet ten koste te gaan van de transfersom van Sedouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 4 minuten geleden zei Arezo: Ik vind Jorrix Hendrix ook wel een Twente speler. Meen ik uit de grond van mijn hart. Hoeft niet ten koste te gaan van de transfersom van Sedouki. Die willen we met een paar miljoen toe nog niet hebben, ja voor in het 2e misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Tzolis, Cerny en Ugalde basis. Zal wel met het oog op donderdag zijn maar had het niet verwacht van Jans. Erg benieuwd, voornamelijk naar Tzolis. Misidjan brengt ook geen donder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 6 minuten geleden zei Jotew: Tzolis, Cerny en Ugalde basis. Zal wel met het oog op donderdag zijn maar had het niet verwacht van Jans. Erg benieuwd, voornamelijk naar Tzolis. Misidjan brengt ook geen donder Zijn rendement is al een tijdje te laag. Blij dat Tzolis het nu mag laten zien. Ik ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 9 minuten geleden zei Thomassje123: Zijn rendement is al een tijdje te laag. Blij dat Tzolis het nu mag laten zien. Ik ben benieuwd En toch denk ik niet eens dat we winnen vandaag, dat NEC heeft echt wel een leuk elftal staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 14 minuten geleden zei Jotew: En toch denk ik niet eens dat we winnen vandaag, dat NEC heeft echt wel een leuk elftal staan Start is in ieder geval al niet best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 8 minuten geleden zei Thomassje123: Start is in ieder geval al niet best T is nog steeds niet best he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 1 minuut geleden zei Jotew: T is nog steeds niet best he Nee, je mist van Wolfswinkel nu in de spits. Een echte leider op het veld, dat zie je vaak heel goed in wedstrijden. Die echte leider mis je nu een beetje heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Prima goal overigens, hoogtepunt van de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Wel een foutje van de keeper, die valt er precies tussenin. Maar goede bal Brenet en prima afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar. Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen. Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen) Of ben ik de enige die zo denkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 8 minuten geleden zei Thomassje123: Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar. Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen. Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen) Of ben ik de enige die zo denkt? Eens. Maar Vrolijke Jans verandert toch niks en valt telkens terug op hetzelfde. Dan maar een keer de deksel op de neus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 5 minuten geleden zei Jotew: Eens. Maar Vrolijke Jans verandert toch niks en valt telkens terug op hetzelfde. Dan maar een keer de deksel op de neus Het lijkt wel alsof hij geen plan B heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 48 minuten geleden zei Thomassje123: Het lijkt wel alsof hij geen plan B heeft Lijkt? Dat is gewoon zo 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 In principe is Twente toch gewoon al een jaar aan het overpresteren? Ik vind het super knap allemaal. Pech met de Conference League loting enzo. Gewoon hartstikke knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Pff wat een vermoeiende pot om te kijken tegen Cambuur. Lullig hoe Cambuur die penalty tegen krijgt, maarja.. Arm was uitgestoken en volgens de regels moet'ie er dan gewoon op. Tweede helft vond ik ons wel sterker maar voetballend in z'n algemeen was het echt een zeer dramatische wedstrijd. Maargoed, drie belangrijke punten nu AZ en PSV ook verloren hebben. Snel vergeten en door naar de volgende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten