Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Jotew:

Je geeft het zelf al aan. Ik vind dat hij die wedstrijden dat hij inviel absoluut voor gevaar zorgde. Hopelijk komend seizoen meer speelminuten. Dan ga je pas zien hoe goed of slecht hij daadwerkelijk is.

Ik hoop het ook, misschien met 2 spitsen dan. Van Wolfswinkel is voor mij wel overduidelijk de nummer 1. Niet alleen voetballend maar je ziet in het veld dat ie het hele team bij de hand neemt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Mees Hoedemakers () op een lijstje als opvolger van Zerrouki. Lijkt me een toffe aanwinst voor jullie.

Ik heb die jongen niet echt gevolgd afgelopen seizoen moet ik eerlijk zeggen. Ga er de komende weken maar eens wat meer op letten. Mocht Zerrouki daadwerkelijk gaan moet er wel een basis-waardige speler voor terugkomen. Met Brama gaat het ook niet wat worden ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Arezo:

Ik vind Jorrix Hendrix ook wel een Twente speler. Meen ik uit de grond van mijn hart. Hoeft niet ten koste te gaan van de transfersom van Sedouki. 

Die willen we met een paar miljoen toe nog niet hebben, ja voor in het 2e misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jotew:

Tzolis, Cerny en Ugalde basis. Zal wel met het oog op donderdag zijn maar had het niet verwacht van Jans. Erg benieuwd, voornamelijk naar Tzolis. Misidjan brengt ook geen donder

Zijn rendement is al een tijdje te laag. Blij dat Tzolis het nu mag laten zien. Ik ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar.

Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen.

Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen)

Of ben ik de enige die zo denkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thomassje123:

Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar.

Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen.

Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen)

Of ben ik de enige die zo denkt?

Eens. Maar Vrolijke Jans verandert toch niks en valt telkens terug op hetzelfde. Dan maar een keer de deksel op de neus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff wat een vermoeiende pot om te kijken tegen Cambuur. Lullig hoe Cambuur die penalty tegen krijgt, maarja.. Arm was uitgestoken en volgens de regels moet'ie er dan gewoon op. Tweede helft vond ik ons wel sterker maar voetballend in z'n algemeen was het echt een zeer dramatische wedstrijd. Maargoed, drie belangrijke punten nu AZ en PSV ook verloren hebben.

Snel vergeten en door naar de volgende pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites