Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Regis:

Maar ze kunnen het met een verkoop dus wel betalen. Jij doet net alsof ze spelers van een paar miljoen gaan halen. Zal voornamelijk gaan om transfervrije spelers en een aantal jongens die ze gaan huren.

Verschil in transfer en salaris budget heb je. Ze zullen heus geen miljoenen neerleggen voor een aankoop. Maar de transfervrije spelers zullen ze wel weer lokken met flinke salarissen. Deden ze voor de degradatie ook al. Geloof er niets van dat het halve elftal weg mag omdat die niet goed genoeg zijn en er dan spelers komen voor een appel en ei. Huurspelers zijn ook niet altijd gratis hoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pino:

Hoe kom je daar bij? Wie zegt dat ze die spelers niet kunnen betalen? Ze krijgen nu ook meer sponsorinkomsten en tv rechten, tel daar bij op dat er wat spelers vertrekken. Dan kunnen ze toch prima spelers halen. Waarschijnlijk zullen van die 12 ook een stuk of 4, 5 huurspelers zijn.

Wat is deze dan? Jij zit nog geen paar dagen geleden precies hetzelfde te verkondigen, dat het totaal onrechtvaardig is dat Twente maar al het geld kan uitgeven om kampioen te worden en dat de gemeente dan wel weet bij springt en nu vind je het onzin? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wat is deze dan? Jij zit nog geen paar dagen geleden precies hetzelfde te verkondigen, dat het totaal onrechtvaardig is dat Twente maar al het geld kan uitgeven om kampioen te worden en dat de gemeente dan wel weet bij springt en nu vind je het onzin? 

De situatie van dit seizoen is toch niet te vergelijken met de situatie voor volgend seizoen? Pino maakt dat onderscheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei komodo25:

Verschil in transfer en salaris budget heb je. Ze zullen heus geen miljoenen neerleggen voor een aankoop. Maar de transfervrije spelers zullen ze wel weer lokken met flinke salarissen. Deden ze voor de degradatie ook al. Geloof er niets van dat het halve elftal weg mag omdat die niet goed genoeg zijn en er dan spelers komen voor een appel en ei. Huurspelers zijn ook niet altijd gratis hoor 

Ted van Leeuwen heeft in het verleden al zovaak bewezen dat hij geen gek dingen doet. Tuurlijk gaan ze spelers lokken met goede salarissen, maar hier is toch niets mis mee? Huurspelers hetzelfde. Het kost wel wat, maar het zullen nooit hele bijzondere bedragen zijn.  Qua begroting zullen ze alsnog de nummer 6 van Nederland zijn geloof ik. Qua sponsoring en andere inkomsten komt er daar gewoon genoeg binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wat heeft dat met komend seizoen te maken? Nu hebben ze gekd uitgegeven dat ze niet hebben. Komend seizoen vertrekken er spelers wellicht verdien je daar nog wat aan heb je meer sponsoronkomsten (ik meen 12 miljoen of zo) en meer tv geld. Zolang ze niet meer uitgeven dan ze hebben vind ik het prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei MetalMichael:

De situatie van dit seizoen is toch niet te vergelijken met de situatie voor volgend seizoen? Pino maakt dat onderscheid.

Wil je daar met de hand op je hart wat over zeggen ja? Dat er niet gewoon op eenzelfde manier weer beleid word gevoerd als het afgelopen seizoen? Ik vind het ronduit belachelijk: na alle ellende weer meer geld uitgeven dan er is en dan weer je handje op houden. De KNVB had ze de licentie moeten afpakken. Wat een troosteloze bende daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wil je daar met de hand op je hart wat over zeggen ja? Dat er niet gewoon op eenzelfde manier weer beleid word gevoerd als het afgelopen seizoen? Ik vind het ronduit belachelijk: na alle ellende weer meer geld uitgeven dan er is en dan weer je handje op houden. De KNVB had ze de licentie moeten afpakken. Wat een troosteloze bende daar. 

Ik ga in ieder geval niet op voorhand zeggen dat er aankomend seizoen weer gerommeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Regis:

Gaan heel veel spelers weg. Dus zo'n gekke uitspraak was het niet. Daarnaast ben je met deze selectie echt compleet kansloos in de eredivisie.   Al een godswonder dat ze kampioen zijn geworden.  

Wat een onzin. By far beste selectie van deze divisie. Dat ze zo hebben gespeeld onder deze trainer is echt een schande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik ga in ieder geval niet op voorhand zeggen dat er aankomend seizoen weer gerommeld wordt.

Laten we wel wezen, dat ze de rente over een lening van in totaal 14 miljoen niet hoeven te betalen, gaat natuurlijk wel mogelijkheden bieden om de selectie te versterken. Het gaat niet alleen om rommelen. Ze zijn ook niet alleen nu even gered voor dit seizoen, deze actie werkt jarenlang door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat een onzin. By far beste selectie van deze divisie. Dat ze zo hebben gespeeld onder deze trainer is echt een schande.

Vind Sparta sterker. En hebben dit seizoen zoveel gemazzeld met hele dubieuze pingels, omdat er geen var.  Daarnaast hebben natuurlijk Den Bosch en Sparta dit ook wel even een potje uit handen gegeven he. Waren eerste seizoenshelft veel beter. Knap dat Twente ervan geprofiteerd heeft en nu gepromoveerd zijn, maar niet gaan doen alsof het zo normaal is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest hoor @cimbomcu mijn posts liken ipv er op te reageren.... 

Grote bek op het forum en praatjes maar als mensen op je reageren hou je je koest. 

Misschien had je eens wt moeten doen met de kritiek die je van bijna iedereen kreeg in het wat vind je van topic. 

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Pino:

Triest hoor @cimbomcu mijn posts liken ipv er op te reageren.... 

Grote bek op het forum en praatjes maar als mensen op je reageren hou je je koest. 

Misschien had je eens wt moeten doen met de kritiek die je van bijna iedereen kreeg in het wat vind je van topic. 

Gast, donder eens op met je geprovoceer. Je zoekt die jongen zelf overal op (net als anderen waar je altijd persoonlijke opmerkingen over maakt, zoals net weer over Komodo) en loopt dan zelf het hardst te schreeuwen. Laat dat trieste gedrag eens achterwege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je post even geliked PJhoutman, ik hoop dat het mag.

@Kelvin @Regis

Regis, je komt nu met allerlei nuances aan. Eerder had je het over een godswonder. Ik vind ze sowieso beter dan Den Bosch, Sparta is om het even. Maar ik vind ze misschien nog wel beter dan Sparta. Spelers als Aitor, Espinosa, Zekhnini, Smith, Vukcic, Brama en Drommel zijn echt prima Eredivisie spelers. Je zou denken dat ze achterin wat matig zijn maar toch minste tegengoals. Bijen ook prima gegroeid.  Ze hebben 2 handicaps, een waardeloze trainer die er echt niks van kan, en allemaal dramatische spitsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei PJHoutman:

Gast, donder eens op met je geprovoceer. Je zoekt die jongen zelf overal op (net als anderen waar je altijd persoonlijke opmerkingen over maakt, zoals net weer over Komodo) en loopt dan zelf het hardst te schreeuwen. Laat dat trieste gedrag eens achterwege.

Dude dit is tich geen provoceer. Cim. Kraamt mijns inziens onzin uit dan mag ik toch wen vragen ernaar. Hij gaat stoer lopen te doen richting de Twente fans. Dat liken is gewoon provoceren. Maar goed ik had het kunnen weten een discussie met hem aangaan is onmogelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Pino:

Dude dit is tich geen provoceer. Cim. Kraamt mijns inziens onzin uit dan mag ik toch wen vragen ernaar. Hij gaat stoer lopen te doen richting de Twente fans. Dat liken is gewoon provoceren. Maar goed ik had het kunnen weten een discussie met hem aangaan is onmogelijk 

Dat werkt op het moment dan beide kanten op. Misschien word het tijd dat je weer eens van bil gaat, want zo zuur als je hier de afgelopen weken loopt te doen is echt een heel nieuw niveau voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Ik heb je post even geliked PJhoutman, ik hoop dat het mag.

@Kelvin @Regis

Regis, je komt nu met allerlei nuances aan. Eerder had je het over een godswonder. Ik vind ze sowieso beter dan Den Bosch, Sparta is om het even. Maar ik vind ze misschien nog wel beter dan Sparta. Spelers als Aitor, Espinosa, Zekhnini, Smith, Vukcic, Brama en Drommel zijn echt prima Eredivisie spelers. Je zou denken dat ze achterin wat matig zijn maar toch minste tegengoals. Bijen ook prima gegroeid.  Ze hebben 2 handicaps, een waardeloze trainer die er echt niks van kan, en allemaal dramatische spitsen.

Vergeet de backs niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam een jeugdvriend van mij tegen afgelopen week. Contract afgelopen bij Livorno, traint nu mee met Twente. Gaat om conditie opbouw en eventueel meer.

https://www.transfermarkt.nl/brem-soumaoro/profil/spieler/330931

Hoorde ook allemaal gure dingen over vechtpartijen met harde kernen van Emmen en Groningen :-D  Blijft beetje pauper allemaal he, dat Vak P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Kwam een jeugdvriend van mij tegen afgelopen week. Contract afgelopen bij Livorno, traint nu mee met Twente. Gaat om conditie opbouw en eventueel meer.

https://www.transfermarkt.nl/brem-soumaoro/profil/spieler/330931

Hoorde ook allemaal gure dingen over vechtpartijen met harde kernen van Emmen en Groningen :-D  Blijft beetje pauper allemaal he, dat Vak P.

Heeft Emmen een harde kern? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei komodo25:

Heeft Emmen een harde kern? 

Laten we het een meer dan gemiddeld fanatiek groepje noemen. Zitten ook wel wat gekkies tussen, in de KKD eigenlijk nooit problemen, altijd een groepje van een man of 100/200 die er elke wedstrijd was om wat sfeer te maken. Nu ze eredivisie voetballen zie je in een keer dat ze zich anders gaan gedragen. Alsof je dan ineens niet normaal sfeer kunt maken, maar de stoere jongen moet uithangen. Niet allemaal trouwens, maar er lopen er een paar bij. 

Er was op een gegeven moment een filmpje van die gasten op internet dat ze die Dennis Schouten even de toegang ontzegden. Kameraad van mij ( die ook elke wedstrijd heen gaat) reageerde gekscherend daarop met: joh, wat een doorgesnoven gekkies. Kreeg die allemaal bedreigingen van een paar van die gasten. Dus toen zijn we er de volgende wedstrijd ff langsgeweest. Vragen of ze ff normaal konden doen. Geen problemen meer gehad daarna. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites