Jeroen. Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dat was toen een paar jaar terug toch een belachelijk groot talent? Heeft in Noorwegen gespeeld? Dat is Chinedu Obasi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Buitenspeler die ook op middenveld kan. Lees t hele artikel eens door zou ik zeggen :cab: 91 pace in fifa 14 dus dat wordt een mooie pace voorhoede met Olaitan. ;c Heb ik gedaan, vandaar de tekst tussen haakjes, was benieuwd of iemand hem beter kon beschrijven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Heb ik gedaan, vandaar de tekst tussen haakjes, was benieuwd of iemand hem beter kon beschrijven ;) Oh ;c nja tamelijk onbekende speler dus denk niet dat iemand hier hem kent qua spel. Ook weinig imponerende cijfers heeft deze jongen. Maarja we zien t allemaal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Schreuder weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Was te verwachten. Die ging de kerst niet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Gaat weer een fikse som geld kosten, maar dit is onvermijdelijk. Om een nieuwe start te maken moet eigenlijk ook Aldo pleite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2015 Wat lekker nieuws dit. Hopen dat Verbeek komt maar dat zal wel niet. Misschien Rutten voor een jaar. Hopen dat de nieuwe trainer het goed neerzet. Selectie heeft genoeg kwaliteit voorin en op het middenveld. Talent is er ook genoeg aanwezig. Nu hopen dat Marsman de volgende is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Dan zou de rest van de staff, en dan bedoel ik het bestuur, ook moeten opstappen. Voor een groot gedeelte zijn zij ook verantwoordelijk voor de slechte prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 (bewerkt) Dan zou de rest van de staff, en dan bedoel ik het bestuur, ook moeten opstappen. Voor een groot gedeelte zijn zij ook verantwoordelijk voor de slechte prestaties. Dan spreek je dus alleen over Aldo van der Laan en Boudewijn Pahlplatz. Overige mensen zijn al weg of zijn in deze zomer vervangen. 30 augustus 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Enorm lullig om hem na 4 wedstrijden te ontslaan. Ontsla hem dan gewoon in de zomerstop of geef hem nog een half jaar de kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Enorm lullig om hem na 4 wedstrijden te ontslaan. Ontsla hem dan gewoon in de zomerstop of geef hem nog een half jaar de kans. Precies wat ik zei. Maarja alsnog beter dat ie nu vertrekt. Al is het alleen maar om de toenemende negatieve sfeer die om de club heerst. Dat heeft ook effect op de spelers, hopelijk kan nu de knop omgedraaid worden. Al ben ik nog behoorlijk pessimistisch over dit seizoen, want ondanks dat Schreuder wel fouten heeft gemaakt, helpt de hele situatie om de club ook niet echt. Nu nog hopen op een back, liefst 2 zelfs, want zoals ter Avest en VDLely stonden te verdedigen sloeg echt nergens op. En als Corona vertrekt, komt daar ook een vervanger voor. Oja, en een nieuwe trainer zou fijn zijn. Durf bijna al mn geld wel te zetten op Fredje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2015 Precies wat ik zei. Maarja alsnog beter dat ie nu vertrekt. Al is het alleen maar om de toenemende negatieve sfeer die om de club heerst. Dat heeft ook effect op de spelers, hopelijk kan nu de knop omgedraaid worden. Al ben ik nog behoorlijk pessimistisch over dit seizoen, want ondanks dat Schreuder wel fouten heeft gemaakt, helpt de hele situatie om de club ook niet echt. Nu nog hopen op een back, liefst 2 zelfs, want zoals ter Avest en VDLely stonden te verdedigen sloeg echt nergens op. En als Corona vertrekt, komt daar ook een vervanger voor. Oja, en een nieuwe trainer zou fijn zijn. Durf bijna al mn geld wel te zetten op Fredje. Het wordt of Fredje of Hans de Koning. Duidelijke zaak. Vond Ter Avest gisteren niet goed maar over het algemeen ben ik over die jongen wel positief. Laat toch altijd wel zien niet de zwakste schakel te zijn in de achterhoede, en is een echt bijtertje. Ook nog maar 18 jaar. Aldo sprak vandaag dat zowel Ziyech als Corona blijven in Enschede, ben benieuwd. Vind die twee absoluut behoren tot de beste spelers van ons maar ze laten het nog niet zien tov de rest. Wel positief over die Ede gisteren. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Het wordt of Fredje of Hans de Koning. Duidelijke zaak. Vond Ter Avest gisteren niet goed maar over het algemeen ben ik over die jongen wel positief. Laat toch altijd wel zien niet de zwakste schakel te zijn in de achterhoede, en is een echt bijtertje. Ook nog maar 18 jaar. Aldo sprak vandaag dat zowel Ziyech als Corona blijven in Enschede, ben benieuwd. Vind die twee absoluut behoren tot de beste spelers van ons maar ze laten het nog niet zien tov de rest. Wel positief over die Ede gisteren. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren Ede viel in lichte mate positief op ja, lijkt wel wat te kunnen. Corona zie ik erg graag voetballen en is veruit je beste speler voorin, maar enerzijds ben ik ook wel blij als hij vertrekt. Toch een enorm salaris van 1,2 miljoen, wat waarschijnlijk wel wat scheve gezichten oplevert binnen de kleedkamer. Daarnaast niet geheel in eigen bezit, al geldt dat ook voor 3 andere spelers nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Fredje _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Het wordt of Fredje of Hans de Koning. Duidelijke zaak. Vond Ter Avest gisteren niet goed maar over het algemeen ben ik over die jongen wel positief. Laat toch altijd wel zien niet de zwakste schakel te zijn in de achterhoede, en is een echt bijtertje. Ook nog maar 18 jaar. Aldo sprak vandaag dat zowel Ziyech als Corona blijven in Enschede, ben benieuwd. Vind die twee absoluut behoren tot de beste spelers van ons maar ze laten het nog niet zien tov de rest. Wel positief over die Ede gisteren. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren De koning? Lijkt me toch wel dat jullie een betere trainer dan hem kunnen vinden. Al zal het een transfervrije trainer worden, vanwege de financiele status. Xal wel rutten worden zoals hier al gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Precies wat ik zei. Maarja alsnog beter dat ie nu vertrekt. Al is het alleen maar om de toenemende negatieve sfeer die om de club heerst. Dat heeft ook effect op de spelers, hopelijk kan nu de knop omgedraaid worden. Al ben ik nog behoorlijk pessimistisch over dit seizoen, want ondanks dat Schreuder wel fouten heeft gemaakt, helpt de hele situatie om de club ook niet echt. Nu nog hopen op een back, liefst 2 zelfs, want zoals ter Avest en VDLely stonden te verdedigen sloeg echt nergens op. En als Corona vertrekt, komt daar ook een vervanger voor. Oja, en een nieuwe trainer zou fijn zijn. Durf bijna al mn geld wel te zetten op Fredje. Denk ook dat Twente geen hoge ogen gaat gooien dit seizoen. Weinig écht goede spelers en de verdediging lijkt me nog wel een zorgenkindje. Vooral die Marsman kan er helemaal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Rutten... met jullie huidig spel mag je dan vanaf Februari gaan spelen om nacompetitie te ontlopen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Rutten... met jullie huidig spel mag je dan vanaf Februari gaan spelen om nacompetitie te ontlopen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Goh nu Ziyech ziedend en denkt aan vertrek. Hij was naar Enschede gekomen, juist omdat Schreuder hem over heeft gehaald. Ben t wel met m eens dat t dus vooraf of na t seizoen had moeten gebeuren, mja wie weet was daar eerder deze zomer nog geen geld voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Met zo'n keeper is elke trainer zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Iemand naar je toe lokken met de boodschap dat het gesprek over transfers zou gaan. En dan dit. Dat vind ik echt schandalig. Dit is toch ook wel heel erg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Absoluut, maar ik vind naast dat hij mede verantwoordelijk is voor de puinhoop dat van der Laan laat zien een matige voorzitter te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 31 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2015 Schandalig, meer woorden heb ik daar niet voor. Als voorzitter niet recht in het gezicht te durven zeggen dat het gesprek over ontslag gaat. Schandalig. Schaam me er gewoon diep voor. Verdient zelfs Alfred niet ondanks dat het geen capabele trainer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 31 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2015 Corona een akkoord met Porto. Bedragen van 12 mil werden genoemd waar Twente 15 wou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Corona een akkoord met Porto. Bedragen van 12 mil werden genoemd waar Twente 15 wou Gaat toch nog geen 30% naar ons. Zonde, maar wel begrijpelijk met zijn absurde salaris. 'Gewoon' onderdeel van de reorganisatie. En wat betreft Schreuder: Ik kan alleen zeggen dat ik dit echt een belachelijk moment vind om m er uit te flikkeren en dan ook nog eens zo in het nieuws komen over de manier hoe :cab: Als je als club zo in de problemen zit kun je het echt moeilijk verkopen dat je je trainer 2 miljoen gaat uitkeren. Wel is het zo dat dit vertrek(en met een eventuele komst van Rutten) al helemaal dat je weer een aantal supporters richting het stadion lokt die onder Schreuder sowieso niet meer zouden komen. Al met al wederom een mooi blaadje voor dit duistere boek van het afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten