RanDMC Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Andersen ben ik nog niet echt van overtuigd, vind die jongen naast hem dan beter speler eigenlijk. Bijen dacht ik. David snap ik ook niet helemaal maar het schijnt Twente (haast) niks te kosten. Bovendien als een Mokotjo/Ebecilio na dit seizoen vertrekt heb je dat in principe al opgevangen. Tevens kan David wel hangend op de buitenpositie spelen dacht ik, al is het wel meer een middenvelder. Gutierrez-Ziyech-Mokotjo Ebecilio/Engelaar (:r)-David/Eghan-Tapia Gewoon 8 volwaardige Eredivisiespelers voor 1 middenveld. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ik las dat Southampton mogelijk geinteresserd was in Mokotjo, bij diens vertrek was het nog enigszins te verklaren. Anders snap ik er niet zoveel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Mag niet meer in actie komen voor Southampton, mocht hij vertrekken, las ik vanmiddag. Dus zal wel blijven. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Ik denk ook niet dat Mokotjo nog onder Koeman wil spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2015 Verkopen voor acht miljoen was wel lekker geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Zoals ze dat dan zeggen, een collectieve offday. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Zoals ze dat dan zeggen, een collectieve offday. Oh Feyenoord heeft een collectieve offday, dan kan Twente natuurlijk niet ver achterblijven. :S:S:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Oh Feyenoord heeft een collectieve offday, dan kan Twente natuurlijk niet ver achterblijven. :S:S:S De uitlogknop zit helemaal rechts bovenaan de pagina. Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 De uitlogknop zit helemaal rechts bovenaan de pagina. Bij voorbaat dank. Maak dat Pino en Flight even wijs. Bvd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Er waren tijden dat je tegen Twente geen kans had via standaardsituaties. Toendertijd was Schreuder verantwoordelijk voor training van de standaardsituaties. Op dit veld moet je voorkomen dat je ze via corners en vrije trappen tegen krijgt. Kortom, we komen Ajax weer op een ideaal moment tegen, met een zelfvertrouwen van 0,0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Ach Ajax zal ook niet overlopen van vertrouwen na de laatste paar wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Nja, die achterhoede en keeper dat is natuurlijk bijna degradatieniveau. Wat een slecht elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Nog geen beelden gezien, wie weet houd ik dat ook wel zo. 1-3 thuis tegen Excelsior :r Ik ben bang dat wij Ajax volgende week weer van een flinke dosis zelfvertrouwen voorzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Die Tapia is trouwens best wel een vervelende voetballer, is die altijd zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Thuis met 1-3 van Excelsior verliezen was vijftien jaar geleden zelfs een blamage voor FC Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Die 1-3 ook.. Die Vermeulen kan eerst nog een kop koffie drinken en dan nog wordt hij door niemand gedekt, wat een vrijheid...echt schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Noujah, toen was het kwaad al wel geschied. Twente ging vol op de aanval en zo ontstonden er ruimtes voor Excelsior, die dat ook gewoon heel goed uitspeelden (Stans vooral). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Lekker rechtsbackie, man wat een drama.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Waar komt die Tapia vandaan? Twintig jaar jong? Ziet er allemaal wat gek uit als 'ie loopt en aan de bal is, maar wat een fijne speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 19 en uit Peru speelt al jaren bij Twente. Vond trouwens die Ter Avest niet zo slecht tot die actie bij de voorzet van El Ghazi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Schreuder ziet perspectief: ‘Ajax met de rug tegen de muur gezet’ Hahaha, het spijt me zeer hoor maar dat hij dit durft te zeggen. Deze man is zelf voetballer geweest toch? Kan iemand mij uitleggen waarom hij in de 91ste minuut Borven erin brengt terwijl er helemaal niks meer voor Twente te halen valt? Om te janken zeg zo'n trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 19 en uit Peru speelt al jaren bij Twente. Vond trouwens die Ter Avest niet zo slecht tot die actie bij de voorzet van El Ghazi. Wat was die Ter Avest slecht zeg! Met een kleine schijnbeweging stuurde Kishna die Ter Avest constant het bos in, en bovendien een megablunder die de winnende goal betekende. Een werkelijk DRAMATISCH optreden van de rechtsback van Twente, hemeltergend slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Ach, dat jochie is zeventien (?) jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Dat je nog reageert.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Wat was die Ter Avest slecht zeg! Met een kleine schijnbeweging stuurde Kishna die Ter Avest constant het bos in, en bovendien een megablunder die de winnende goal betekende. Een werkelijk DRAMATISCH optreden van de rechtsback van Twente, hemeltergend slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten