Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Andersen ben ik nog niet echt van overtuigd, vind die jongen naast hem dan beter speler eigenlijk. Bijen dacht ik.

David snap ik ook niet helemaal maar het schijnt Twente (haast) niks te kosten. Bovendien als een Mokotjo/Ebecilio na dit seizoen vertrekt heb je dat in principe al opgevangen. Tevens kan David wel hangend op de buitenpositie spelen dacht ik, al is het wel meer een middenvelder.

Gutierrez-Ziyech-Mokotjo

Ebecilio/Engelaar (:r)-David/Eghan-Tapia

Gewoon 8 volwaardige Eredivisiespelers voor 1 middenveld. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er waren tijden dat je tegen Twente geen kans had via standaardsituaties. Toendertijd was Schreuder verantwoordelijk voor training van de standaardsituaties. Op dit veld moet je voorkomen dat je ze via corners en vrije trappen tegen krijgt.

Kortom, we komen Ajax weer op een ideaal moment tegen, met een zelfvertrouwen van 0,0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreuder ziet perspectief: ‘Ajax met de rug tegen de muur gezet’

Hahaha, het spijt me zeer hoor maar dat hij dit durft te zeggen. Deze man is zelf voetballer geweest toch? Kan iemand mij uitleggen waarom hij in de 91ste minuut Borven erin brengt terwijl er helemaal niks meer voor Twente te halen valt? Om te janken zeg zo'n trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 en uit Peru speelt al jaren bij Twente.

Vond trouwens die Ter Avest niet zo slecht tot die actie bij de voorzet van El Ghazi.

Wat was die Ter Avest slecht zeg! Met een kleine schijnbeweging stuurde Kishna die Ter Avest constant het bos in, en bovendien een megablunder die de winnende goal betekende. Een werkelijk DRAMATISCH optreden van de rechtsback van Twente, hemeltergend slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was die Ter Avest slecht zeg! Met een kleine schijnbeweging stuurde Kishna die Ter Avest constant het bos in, en bovendien een megablunder die de winnende goal betekende. Een werkelijk DRAMATISCH optreden van de rechtsback van Twente, hemeltergend slecht.

Shocked.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites