lennard95 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 En Aswh gaat er vandoor met de supercup. Zonder crack gaat Spakenburg op zijn bek. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Oud Katwijk zal met het volgende team uit gaan komen: 1 Huug van Duijn 2 Jim Nederhand 3 Quincy van Ommeren 4 Patrick Leeflang 5 Rydell Tuinfort 6 Dwight Krolis 7 Jean Paul Verkade 8 Leen de Vreugd 9 Patrick Koekebakker 10 Toine L' Ami 11 Marcel Huisman 12 Ronald Pronk 13 Wouter Verheij 14 Erwin Verkuylen 15 Elroy Lammers 16 Sander Molenaar 17 Chris de Bie 18 Tahir Akhamrane 19 Bob Koning 20 Patrick Heijmans 21 Vincent Bon 22 Leen van de Marel 23 Daniel Hensen Begeleidingsstaf Oud Katwijk: Trainers: Cees Bruinink, Piet van Duijn en Pim Langeveld Team-manager: Karim Hajji Fysiotherapeut: Stef Groeneweg Prima teampje heeft Daniel uitgekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 http://voetbalindebollenstreek.nl/nieuws/lettinga-op-proef-bij-katwijk Hmm ik ken hem niet. Is nu definitief van ons, spelersbudget van 5 ton nu heb ik gehoord. Prachtig afscheid voor hensen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 6-0 gewonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 6-0 gewonnen :) Ben jij de plaatselijke reporter van Katwijk? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 9-0 Gewonnen van Chabab vanavond :r Op 2 na grootse overwinning in een bekerduel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 9-0 Gewonnen van Chabab vanavond :r Op 2 na grootse overwinning in een bekerduel :r Wordt nog leuk, wij spelen zaterdag bij jullie. En als wij zo spelen als gisteravond gaan jullie de dubbele cijfers makkelijk halen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Wordt nog leuk, wij spelen zaterdag bij jullie. En als wij zo spelen als gisteravond gaan jullie de dubbele cijfers makkelijk halen ;e Huhu ga jij zaterdag nog mee naar Katwijk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Huhu ga jij zaterdag nog mee naar Katwijk ? Haha ja man ben speler van dat team dus ga wel mee ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ooooooooooh Huhu tik me ff aan dan krijg je bier van mij. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ooooooooooh Huhu tik me ff aan dan krijg je bier van mij. :D Hahah, ik ben een beetje een combi van Per Mertesacker en Peter Crouch, dan herken je me wel denk ik hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Nou ja ik heb een oranje vest aan en check ff het fotoboek als je het zeker wil weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 6-1 geworden , kon wel meer worden maar hun hadden een hele sterke verdediging en een goeie keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 6-1 geworden , kon wel meer worden maar hun hadden een hele sterke verdediging en een goeie keeper. Ja 6-1... was te verwachten he. 1e helft stonden we goed en vond ik die 4-1 stand wat geflatteerd, maar in de 2e helft hadden jullie er wel wat in mogen schieten. Als je bedenkt dat er bij ons nog 9 basisspelers ontbreken en je zag de wedstrijd, hebben we ons nog aardig geweerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Ja 6-1... was te verwachten he. 1e helft stonden we goed en vond ik die 4-1 stand wat geflatteerd, maar in de 2e helft hadden jullie er wel wat in mogen schieten. Als je bedenkt dat er bij ons nog 9 basisspelers ontbreken en je zag de wedstrijd, hebben we ons nog aardig geweerd. Ik vind wel dat jullie een best goeie verdediging en keeper hebben , Veel succes nog dit seizoen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 2-1 gewonnen na een goeie 2de helft prima (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Ter Leede 0-4 Quick Boys (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Ja man ter leede is helemaal niks meer . Rijnvogels ook nog verrassend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 [twitter]508957550906466304[/twitter] Hapje hapje hapje !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 NIEUWS: Sahadewsing en Katwijk per direct uit elkaar: 31 augustus is op verzoek van Jerghinio Sahadewsing om p... http://t.co/eWNucrkpH3 Jammer ik vind swing echt een goede speler :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Wij staan boven qb (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Gemeente Katwijk ftw! ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) Hoppa 1-3 gewonnen. En districtsbeker loting is ook bekend : RVVH 2 uit altijd lastig. 27 september 2014 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond overweegt om vanaf seizoen 2016-2017 weer met een Tweede Divisie te gaan spelen. Dit om de doorstroom tussen de Jupiler League en de Topklasse geleidelijker te maken. De laatste keer dat er in Nederland een Tweede Divisie was, was in het seizoen 1970-1971, schrijft De Telegraaf. De Volewijckers uit Amsterdam werden toen kampioen. Eind november komt de Piramide Stuurgroep, die ook de verplichte promotie/degradatie vanuit de Jupiler League en Topklasse onderzoekt, met een voorstel bij het amateur bestuur. Dat voorstel zal uiteindelijk moeten leiden tot de herinvoering van de Tweede Divisie. Huiverig Of het de goedkeuring van zowel clubs in de Jupiler League als in de Topklasse krijgt is nog maar zeer de vraag. Clubs uit beide competities zien het verplicht degraderen en promoveren niet zitten. Dat heeft alles te maken met het wegvallen van gegarandeerde inkomsten uit de Jupiler League, en de hoge en dure licentie-eisen waar een organisatie uit het betaald voetbal aan moet voldoen als het promoveert van de amateurs naar de profs. WTF'je van de dag, hoor... Ze krijgen de Jupiler League niet eens fatsoenlijk geregeld en dan toch gewoon NOG een extra divisie er bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond overweegt om vanaf seizoen 2016-2017 weer met een Tweede Divisie te gaan spelen. Dit om de doorstroom tussen de Jupiler League en de Topklasse geleidelijker te maken. De laatste keer dat er in Nederland een Tweede Divisie was, was in het seizoen 1970-1971, schrijft De Telegraaf. De Volewijckers uit Amsterdam werden toen kampioen. Eind november komt de Piramide Stuurgroep, die ook de verplichte promotie/degradatie vanuit de Jupiler League en Topklasse onderzoekt, met een voorstel bij het amateur bestuur. Dat voorstel zal uiteindelijk moeten leiden tot de herinvoering van de Tweede Divisie. Huiverig Of het de goedkeuring van zowel clubs in de Jupiler League als in de Topklasse krijgt is nog maar zeer de vraag. Clubs uit beide competities zien het verplicht degraderen en promoveren niet zitten. Dat heeft alles te maken met het wegvallen van gegarandeerde inkomsten uit de Jupiler League, en de hoge en dure licentie-eisen waar een organisatie uit het betaald voetbal aan moet voldoen als het promoveert van de amateurs naar de profs. WTF'je van de dag, hoor... Ze krijgen de Jupiler League niet eens fatsoenlijk geregeld en dan toch gewoon NOG een extra divisie er bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten