Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Amateurvoetbal

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ga jij ook nog naar Rvvh - spijk morgen ?

Ik ga ook wss nog ff kijken of het te doen is met ov.

Nee, voor Spijk is het al gespeeld. Ik kon zelfs dinsdag niet tegen QB. Leuke dag ook voor je thuiswedstrijd in de nacompetitie, dinsdagavond. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, voor Spijk is het al gespeeld. Ik kon zelfs dinsdag niet tegen QB. Leuke dag ook voor je thuiswedstrijd in de nacompetitie, dinsdagavond. ;e

Huhu QB moet als ze doorgaan op dinsdag naar Harkema of Rijssen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen speelt ons 1e de return voor promotie naar de 3e klasse. Tegenstander is CION ui Vlaardingen. De uitwedstrijd was al met 2-1 gewonnen, dus zeer waarschijnlijk een feestje achteraf. CION zal zelf met 6/7 bussen komen, en van ons verwachten wij ook een berg mensen. Denk dat we in totaal wel de 700/800 mensen makkelijk kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er überhaupt amateurclubs die willen doorstromen naar de Juup of worden de licentie-eisen weer versoepeld? Het lijkt nog steeds een beetje een farce namelijk.

In principe willen wij wel maar dan zonder die belachelijke eisen en niet op zondag spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De huidige Jupiler League is juist een farce (daarmee doel ik enkel op het gebrek aan doorstroming overigens)

De huidige Juup is een farce vanwege die pilot van de KNVB. Die Jong teams zijn vele malen erger dan een gebrek aan doorstroom waar, vanwege de licentie-eisen, eigenlijk geen behoefte aan was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja okay daar ben ik het wel (gedeeltelijk) mee eens. Dacht dat je doelde op doorstroming an sich.

Ik heb met doorstroom geen moeite, al zijn de licentie-eisen vrij streng, waardoor je de doorstroom bemoeilijkt omdat er weinig tot geen amateurclubs zijn die er aan willen of kunnen voldoen. Die hele pilot met die Jong ... teams is vele malen debieler, er komt geen hond naar kijken en sportief gezien is het ridicuul dat ze voor spek en bonen meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee van tweede teams in kunnen schrijven voor de reguliere competitie vind ik op zich nog wel een redelijke keuze, of in ieder geval een keuze die je kunt maken. Maar doe het dan met aparte spelerslijsten zoals in Duitsland en Spanje. Die privileges van de Jong teams slaan natuurlijk ook nergens op (en why zouden ze in de JL mogen beginnen?). Maar goed, hier heb ik het al vaak genoeg over gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Programma Katwijk 1

Zaterdag 27 juni, 14.30 uur: ARC - Katwijk

Zaterdag 25 juli, 14.30 uur: Katwijk - Telstar

Zaterdag 1 augustus, 13.00 uur: Katwijk - HBS

Woensdag 5 augustus, 20.00 uur: Katwijk - Koninklijke HFC

Zaterdag 8 augustus, 13.00 uur: Zilveren Trawler toernooi (tegenstanders ADO '20 en Urk)

Zaterdag 22 augustus: Eerste competitiewedstrijd in de topklasse.

Telstar thuis :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie tegenstanders hoor

Ons tweede stond gisteren in de finale promotiewedstrijden. Wisgerhof speelde opeens mee en zag op de foto's dat er een aantal (oud) eerste elftal spelers meespeelde, alsnog 1-4 verloren na verlenging (:S). Nu nog wel een herkansing doordat één ploeg zich terug heeft getrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, supporters van Haarlem zijn niet welkom. Naast Ajax - Feyenoord is dit zo'n beetje de enige wedstrijd in Nederland waar uit supporters niet welkom zijn huhu

:$

Moment van verstandsverbijstering

Universiteit toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Engels he

Moet wel eerlijk toegeven dat mijn Nederlands slechter aan het worden is, schrijf al jaren enkel in het Engels inmiddels (behalve hier eigenlijk). Maar deze fout was gewoon een kortsluiting in mijn hersenen ^^

Oh, heb je die? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites