Hwb Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Dat er hier geen vaste spelerslijsten zijn voor de beloftenteams en in Spanje en Duitsland wel. Gaat vermoed ik snel genoeg veranderen. Daarnaast zou ik niet met vaste spelerslijsten voor beloftenteams spelen, maar met spelers die je moet registreren voor het eerste team. Die spelers mogen dan niet in lagere elftallen uitkomen. Of een andere vorm, waarbij junioren wel met het belofteteam mee kunnen doen, ook als ze daar niet voor aangemeld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Zou inderdaad prima zijn zoals [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; omschrijft. Echter heb ik weinig hoop dat het op die wijze, of überhaupt, zal worden aangepast. Deze (dringende) verbeterpunten waren ook al na het eerste seizoen bekend bij de KNVB en wat is er na dat eerste seizoen gebeurd? Inderdaad, niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 december 2014 Auteur Share Geplaatst 2 december 2014 In ieder geval blij dat er nu geen gesloten indeling meer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Feyenoord heeft tegen gestemd, waren natuurlijk bang dat ze er zelf terecht zouden komen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Feyenoord heeft tegen gestemd, waren natuurlijk bang dat ze er zelf terecht zouden komen ;) En terecht, we hebben totaal geen baat bij een beloftenteam in zo'n divisie, ons beloftenteam bestaat vooral om reserves van het eerste wedstrijdritme op te laten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 En terecht, we hebben totaal geen baat bij een beloftenteam in zo'n divisie, ons beloftenteam bestaat vooral om reserves van het eerste wedstrijdritme op te laten doen. Dat heeft er toch niets mee te maken. Er zal een reserve competitie blijven bestaan, echt niet elke club in Nederland gaat een tweede team inschrijven voor competities van het eerste team. Kan begrijpen dat je tegen stemt, maar lijkt me sterk dat dit dè reden is van Feyenoord is om tegen te stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Ik vraag me alleen af wat er gaat gebeuren als Jong Ajax bij Ajax Amateurs in de competitie komen. Of Jong Feyenoord bij SC Feyenoord. Dan krijg je toch belangenverstrengeling.. Zeker als 1 van die 2 op promoveren staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Ik vraag me alleen af wat er gaat gebeuren als Jong Ajax bij Ajax Amateurs in de competitie komen. Of Jong Feyenoord bij SC Feyenoord. Dan krijg je toch belangenverstrengeling.. Zeker als 1 van die 2 op promoveren staat... Heb je nu ook al met PSV en Eindhoven en in mindere maten Ajax en Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Gaat vermoed ik snel genoeg veranderen. Daarnaast zou ik niet met vaste spelerslijsten voor beloftenteams spelen, maar met spelers die je moet registreren voor het eerste team. Die spelers mogen dan niet in lagere elftallen uitkomen. Of een andere vorm, waarbij junioren wel met het belofteteam mee kunnen doen, ook als ze daar niet voor aangemeld zijn. Precies. Zoals het nu loopt bij de beloftenteams in de JL is gewoon schandalig, als je ziet dat spelers met CL ervaring tegenover semi-profs staan. :cab: Verder werd het ook wel tijd voor een dergelijke indeling. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Ik ben wel voorstander van de 2e divisie. Aangezien ik vind dat de mogelijkheid er moet zijn vanuit de amateurs door te stromen. De topklasse en hoofdklasse zal niet heel veel veranderen denk ik, dus vind de column van Spakenburg beetje overdreven. Maar er zal wel iets moeten komen zoals hwb omschrijft. Denk ook dat dit de beste oplossing is. Gewoon net als in de Champions League het geval is. 22-25 spelers inschrijven voor het eerste elftal. Spelers die daar buiten vallen gewoon in het tweede elftal laten spelen. En na een half jaar de registratie weer open gooien. Dat je een x aantal wijzigingen mag maken. Zo voorkom je competitie vervalsing en in mindere mate ook belangenverstrengeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 december 2014 Auteur Share Geplaatst 3 december 2014 Dat heeft er toch niets mee te maken. Er zal een reserve competitie blijven bestaan, echt niet elke club in Nederland gaat een tweede team inschrijven voor competities van het eerste team. Kan begrijpen dat je tegen stemt, maar lijkt me sterk dat dit dè reden is van Feyenoord is om tegen te stemmen. Maar Feyenoord zal het wel fijn vinden om tegen fatsoenlijke beloftenteams te kunnen spelen in een beloftencompetitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Het ziet er op papier wel redelijk uit. Eén vraag is echter lastig: Stel, Spakenburg wordt een profclub, speelt in de Juup en wil haar belofteteam in de pyramide hebben. Wat dan? Mag dat zomaar? Moet er dan een belofteteam uit? Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Heb je nu ook al met PSV en Eindhoven en in mindere maten Ajax en Almere. PSV en FC Eindhoven hebben geen banden meer. geen enkele vorm van belangenverstrengeling dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 (bewerkt) Maar Feyenoord zal het wel fijn vinden om tegen fatsoenlijke beloftenteams te kunnen spelen in een beloftencompetitie. Direct nadat ik die post had geplaatst, las ik dat er erg veel beloftenteams in de eerste elftallen competitie gaan instromen. Daar was ik niet van op de hoogte/was ik vergeten, dacht dat het hooguit een stuk of zes zouden zijn. Neem mijn woorden terug, dan is het natuurlijk meer dan logisch dat Feyenoord tegen heeft gestemd. Goh ja ik weet het ook niet meer met die beloften teams, als je Jong PSV gisteren ziet... Bedoel er is een regel van dat je jonger dan 23 moet zijn (3 dispensatie spelers + 1 keeper met minder dan 15 wedstrijden in de Eredivisie dit seizoen), maar aangezien bijna alle eerste elftal spelers bij Twente/Ajax/PSV jonger dan 23 zijn schiet je er niet echt veel mee op. Aparte spelerslijsten lijkt me wel wat en een lager aantal dispensatiespelers (2 + 1 keeper?). Dan vier momenten uitkiezen dat je de spelerslijst mag veranderen (na elke periode, want die blijven toch in de JL?) 3 december 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Heb je nu ook al met PSV en Eindhoven en in mindere maten Ajax en Almere. Die clubs staan los van elkaar, naast hun huidige samenwerkingsverband. De amateurs van Ajax zijn onderdeel van het grote Ajax geheel. SC Feyenoord is op hun beurt weer eigenaar van de Kuip en dus nauw betrokken bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Aandeelhouder, geen eigenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Zwolle en Heracles zijn ook tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Zwolle en Heracles zijn ook tegen. Er waren totaal maar twee teams tegen en 1 die geen stem geplaatst heeft. Dus ergens klopt deze info niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Aandeelhouder, geen eigenaar. Met 52% van de aandelen ben je in mijn ogen kinda eigenaar. Alles wat je niet wilt, kan je blokkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 2-4 gewonnen weer dit keer met de party bus mee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 VC Vlissingen vorig jaar nog 1e klasse zondag, nu winterkampioen van de hoofdklasse. Topklassevoetbal in Vlissingen zou wel weer mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 2-1 gewonnen _O__O__O__O__O__O__O__O__O_ laatste minuut _O_ Herbstmeister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Oké mijn amateurclub moet dus komende week een kwartiertje opnieuw spelen. Speler van ons kreeg kwartier voor tijd bij een 2-2 stand een tweede gele kaart, maar de scheids had dat niet door en liet 'em staan. Uiteindelijk die wedstrijd met 4-2 gewonnen, maar de KNVB heeft besloten dat het laatste kwartiertje opnieuw gespeeld moet worden met een 2-2 stand... Staan overigens riant bovenaan in vierde klasse zondag, vorig jaar voor de tweede keer in vier jaar uit de derde klasse gedegradeerd na de nacompetitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Ons oefenschema is ook bekend eerst zaterdagochtend tegen Twente en dan in de middag tegen Sparta Nijkerk. En volgende week tegen IJVV (Ijselstein) [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; jij kent hier toch mensen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Ons oefenschema is ook bekend eerst zaterdagochtend tegen Twente en dan in de middag tegen Sparta Nijkerk. En volgende week tegen IJVV (Ijselstein) [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; jij kent hier toch mensen? IJFC (blauw-wit) of VVIJ (rood-zwart), IJVV bestaat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten