Jump to content
Mvdv

Veronica Inside #3

Recommended Posts

Kan dat programma absoluut niet serieus nemen hoor.  Sinds Hugo Borst daar weg ging was het eerder studio Ajax. Haakte toen jaren geleden ook af en weiger het ook opnieuw te bekijken 

Gewoon VTBL jongens. Wat zie je nou liever, vier/vijf zogenaamde kenners aan tafel, of een tafel met spelers in het tenue van hun club en een aantal echte kenners achter de laptops die de mensen aan tafel voorzien van nieuws/info?

6 minuten geleden zei JanVertonghen:

Gewoon VTBL jongens. Wat zie je nou liever, vier/vijf zogenaamde kenners aan tafel, of een tafel met spelers in het tenue van hun club en een aantal echte kenners achter de laptops die de mensen aan tafel voorzien van nieuws/info?

Haha :D Die Simon Zijlemans ook echt met dat handje dat hij aan F. De Jong gaf. Dat vind ik echt zo grappig, hoe enorm trots hij daarop is. Nooit meer wassen die hand. Simon Zijlemans gaat de geschiedenis in als de man die de hand van F. De Jong schudde, vergeet Rabin en Arafat. 

8 minuten geleden zei Sophomore:

Haha :D Die Simon Zijlemans ook echt met dat handje dat hij aan F. De Jong gaf. Dat vind ik echt zo grappig, hoe enorm trots hij daarop is. Nooit meer wassen die hand. Simon Zijlemans gaat de geschiedenis in als de man die de hand van F. De Jong schudde, vergeet Rabin en Arafat. 

Haha, niet gezien helaas. Eerste aflevering een paar minuten gekeken, maar wist toen al voldoende.

9 uur geleden zei komodo25:

Sv is waarheid dan? 

Nee. Dat zeg ik toch helemaal niet. 

Derksen gehoord ovee Erdogan :r @cimbomcu Kwam een vrouwelijke scheids voorbij zonder hoofddoek en Derksen vond dat opvallend in 'het land van Erdogan'.  Maar hij is juist voor een strenge scheiding tussen geloof en staat?

4 uur geleden zei Sophomore:

Derksen gehoord ovee Erdogan :r @cimbomcu Kwam een vrouwelijke scheids voorbij zonder hoofddoek en Derksen vond dat opvallend in 'het land van Erdogan'.  Maar hij is juist voor een strenge scheiding tussen geloof en staat?

Nou ik heb mij inderdaad geïrriteerd aan zo´n domme uitspraak. Dat laatste betwist ik btw. Erdogan wil graag strenge islamitische dingen terug hebben in Turkije. Ik irriteerde mij meer omdat  Derksen net doet of Turkije een soort Arabisch land is. Als er ergens zoveel tweespalt is tussen het huidige beleid en de bevolking is het in Turkije wel. Notabene op de dag dat bekend wordt gemaakt dat de AKP veel terrein heeft verloren onder andere in Ankara en Istanbul doet Derksen net of in Turkije iedereen met een hoofddoek loopt en het een streng religieus land is en waar iedereen achter Erdogan staat. Nou hoeveel Erdogan dat ook probeert, het mooie aan Turkije en zijn bevolking is, ze laten dat niet toe.

18 uur geleden zei Sophomore:

Ah fak Erdogan zelf niet idd, maar de staat Turkije wel. Geen hoofddoekjes bij overheidsgebouwen etc.

Klopt idd.

Derksen is vd trap gevallen en heeft flink wat schade opgelopen. Gebroken arm en enkele breuken in zijn gezicht. 

Precies zoals zijn eerste vrouw is overleden. 

Tsja hoe kan je ook een trap hebben waar je een deur voor moet openen? Heb daar echt nog nooit  van gehoord. En sowieso zouden ze veel meer huizen met maar één verdieping moeten maken voor ouderen. Maar goed, heel zuur voor hem natuurlijk. Hoop dat ie herstelt.