Jump to content
Mvdv

Veronica Inside #3

Recommended Posts

Ik heb wel duizend keer liever een uitzending als gisteren dan al die andere uitzendingen met fucking Rianne nog wat en die zuiger die ruzie maakte met hansie. Man tenenkrommend slechte tv was dat zeg.

Vooral Tarkan met z’n geschreeuw steeds, vervelend mannetje. Gisteren was geniaal, heerlijk gelachen.

Hebben jullie daar echt naar gekeken? (de uitzendingen zonder de big three aka Derksen, Gijp en Boskamp)

Heeft Veronica eigenlijk iets van uitzending gemist ofzo? Leuk en aardig dat ze daarheen gaan maar ik kijk 99% van de aflevering later terug ipv live.

Via de site kon je ook altijd terugkijken, dus dat zal straks ook wel zijn.

Doe ik ook altijd @Barteh Neem het op op mijn mediabox en spoel de reclame door. Als ik niet thuis ben dan via RTL Gemist en dan downloaden via downloadgemist.nl. Scheelt zoveel door die reclame te skippen (en Speler van de Week item, de muziek en andere kut items).

[quote name='MetalMichael'] Ja, [URL="http://www.kijk.nl"]www.kijk.nl[/URL] In de categorie: waarom weet ik dit. [/QUOTE] Dankje, goed om te weten. [quote name='Sophomore']Doe ik ook altijd @Barteh Neem het op op mijn mediabox en spoel de reclame door. Als ik niet thuis ben dan via RTL Gemist en dan downloaden via downloadgemist.nl. Scheelt zoveel door die reclame te skippen (en Speler van de Week item, de muziek en andere kut items).[/QUOTE] Ik kan sowieso geen RTL 7 ontvangen in Colombia. ;) En 's middags kijken is ook niet leuk. Maar inderdaad zelfs in Nederland kijk ik 't meestal terug want het scheelt je gewoon 15-20 minuten van je leven. Edited by Barteh

Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder.

Waarom zie ik de post van Cimmie hier niet?

Ah toch wel.

Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder.

KIJK is ook een app.

Edited by Pino

Is dat inmiddels gratis? Moest hier 2.50 betalen ofzo om het terug te kunnen kijken op tv. Vind terugkijken op de laptop toch fijner, geen last van reclames ook met adblock.

Titel van dit topic moet wel gewijzigd worden.

Mooi interview van Aad trouwens.

Out of sync na eerste reclameblok :/ Maar ff gedownload met GemistDownloader zodat ik het met VLC kan afspelen.

Voor de mensen die in het buitenland wonen, je hebt een VPN nodig naar Nederland omdat Kijk daarop checkt.

Had van mij half uur korter ipv langer gemogen. Ga iig nooit live kijken met reclame er tussen, niet te doen joh.