Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Statistieken in het voetbal

Maldini

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor iemand die gemiddeld 25-30 posts per dag post wel ja. Dan worden er ook vaker/meer posts van je uit gepikt dan wanneer je minder post.

Allicht. Maar jij hebt 6k meer posts terwijl je maar 2 maanden langer lid bent..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed. Ik kan me zelf de laatste keer niet eens meer herinneren. Jij ongetwijfeld nog wel. Want jij pikt mijn posts graag eruit, net als Flight. Zoals toen ik een vraag stelde en jij dacht dat ik iets kwam inwrijven ;)

Ik pik je posts er niet uit. Jij reageert gewoon letterlijk overal, zelfs als je niks te melden hebt. Gelukkig valt het je wel op dat ik (en anderen)me aan je irriteer. Jammer genoeg kruip je dan in een soort van slachtoffersrol ipv dat je er iets aan probeert te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pik je posts er niet uit. Jij reageert gewoon letterlijk overal, zelfs als je niks te melden hebt. Gelukkig valt het je wel op dat ik (en anderen)me aan je irriteer. Jammer genoeg kruip je dan in een soort van slachtoffersrol ipv dat je er iets aan probeert te doen.

Iets aan probeert te doen? Niet nee? Ik stuurde je laatst een PM met de vraag wat je probleem met mij is. Jij hebt daar geen reply op gestuurd. Dus kom niet zeggen dat ik niks probeer te veranderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets aan probeert te doen? Niet nee? Ik stuurde je laatst een PM met de vraag wat je probleem met mij is. Jij hebt daar geen reply op gestuurd. Dus kom niet zeggen dat ik niks probeer te veranderen ;)

? Nooit gehad hoor. Misschien Flight dan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allicht. Maar jij hebt 6k meer posts terwijl je maar 2 maanden langer lid bent..

Ik was al vanaf die tijd actief hier, jij werd pas een paar jaar later wat actiever. Check even je aantal posts bij de 'Top Posters Of The Month/Year'. Dit jaar:

Maand 1: 36e, 214 posts.

Maand 2: 18e, 260 posts.

Maand 3: 6e, 470 posts.

Maand 4: 2e, 584 posts.

Maand 5: 1e, 880(!) posts.

Maand 6: 1e, 700 posts.

Maand 7 (huidig): 1e, 448 posts.

Aangezien je de laatste 4 maanden gemiddeld ongeveer 24 posts per dag plaatst (en ook regelmatig irrelevante/aparte dingen (zoals vandaag in dit topic)), zullen er vaker posts van jou dan van anderen uit gepikt worden. Denk niet dat het zo is dat mensen je echt als 'target' zien, de enige die dat wel ziet is Flight. Deze tip gaf ik je een paar maanden terug ook al: als je deze onnodige discussies liever voorkomt, ga dan wat minder posten en denk even goed na voordat je post. Dit moet je niet als vieze sneer of weet ik wat zien, maar is puur om je te helpen. Ik vind het wel grappig om te zien of om af en toe mee te discussiëren, maar er zijn users die zich echt aan irriteren en je vindt het zelf ook niet leuk om eruit gepikt te worden.

Peace out.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Wauw al 3x nummer 1. Ik zie zeker niet als een sneer. Hoewel ik dat compleet had begrepen na mijn sneer richting jou, dus no worries there. Ik zal beter gaan kijken om op aantal zaken niet in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh doe gewoon wat je leuk vindt. Als op forum posten je blij maakt, gewoon blijven doen. Laat mijn Nederland-generalisatie zin maar achterwege.

Eens, maar wanneer je merkt dat de gevolgen daarvan je minder blij maken (de vele reacties, wat opgevat wordt als 'eruit pikken') moet je meer een balans zien te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is de hele aanname die eraan ten grondslag ligt. Dat is ook beargumenteerd. Een speler verslaat haast nooit consequent het model, het betekent dus dat als een speler een seizoen lang meer goals maakt dan xG, het onwaarschijnlijk is dat hij dat weer doet het seizoen erop. Is ook getest, als een speler het model verslaat in seizoen 1 is het onwaarschijnlijker dat hem dat weer lukt in seizoen 2. Terwijl xG een constantere lijn geeft. Een spits die in hetzelfde team speelt, en zeker met ongeveer dezelfde spelers en speelwijze, zit vrijwel altijd constant in xG's.

Daaruit concluderen ze dus dat iets als finishing skill een kleine factor is. Zegt ook die dude van Brentford he, finishing wordt overschat. Kijken dus amper naar conversiepercentages, omdat de repeatability ervan zwak is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statistieken in het voetbal

Je kan 592689 expected goals hebben maar als je er een downie hebt staan gaat er niks in. Repeatability is denk ik niet zwak, maar afhankelijk van de kwaliteiten. 1x een seizoen erboven zitten is geen goede sample. Dat trekt vanzelf recht. Als jij niet af kan maken zal je er 4 in een jaar maken. Daarna misschien 3, of 5. Maar het blijft laag. Een speler die goed af kan maken zal consequent hoog scoren. Doet meer met de kansen, meer kans om daadwerkelijk de goal te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan 592689 expected goals hebben maar als je er een downie hebt staan gaat er niks in. Repeatability is denk ik niet zwak, maar afhankelijk van de kwaliteiten. 1x een seizoen erboven zitten is geen goede sample. Dat trekt vanzelf recht. Als jij niet af kan maken zal je er 4 in een jaar maken. Daarna misschien 3, of 5. Maar het blijft laag. Een speler die goed af kan maken zal consequent hoog scoren. Doet meer met de kansen, meer kans om daadwerkelijk de goal te maken.

De feiten bewijzen het tegendeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites