Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Gewoon nog geen topic over deze heldenserie. Morgenavond begint 'Live another day'. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die deze serie niet kennen. 24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuisd naar Washington D.C. en seizoen 8 speelt zich af in New York. Ik ben erg benieuwd. Wie gaat dit nog meer volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2014 Gewoon nog geen topic over deze heldenserie. Morgenavond begint 'Live another day'. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die deze serie niet kennen. 24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuisd naar Washington D.C. en seizoen 8 speelt zich af in New York. Ik ben erg benieuwd. Wie gaat dit nog meer volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Heerlijke serie. Persoonlijk de mooiste die ik ooit heb bekeken. Heb er nu al zin in. Enig idee dan wanneer het hier in Nederland komt (Netflix)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Volgens mij ben ik afgehaakt bij S07/S08. Ga S09 wel weer proberen op te pakken, ik vond het toch altijd een toffe serie, maar de magie was er op een gegeven moment wel vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2014 Eerste 2 afleveringen _O_ Heerlijk zoals we 24 kennen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Eerste 2 afleveringen _O_ Heerlijk zoals we 24 kennen :< Waar bekijk jij die afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2014 Waar bekijk jij die afleveringen? Zie PB :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Kan ik zonder kennis instappen of moet ik eerst eerdere seizoenen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2014 Kan ik zonder kennis instappen of moet ik eerst eerdere seizoenen zien? Het zou eventueel kunnen maar ze komen af en toe wel terug op momenten van vroeger. Aflevering 4, just _O_ Heerlijk staaltje weer! Het is weer old-school 24 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Ben benieuwd. Weet iemand of er plannen zijn om hem ook in Nederland (RTL?) uit te gaan zenden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2014 Heerlijke aflevering, wederom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Geweldige aflevering weer idd. Heel die familie van Margot is wel gewoon gestoord :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2014 Wederom een heerlijke aflevering, zonde dat deze afleveringen maar +- 40 minuten duren. Mag van altijd langer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Het was ook echt wachten tot [tekst]MI5 het ging verneuken hé ;e Gelukkig geen erge gevolgen...[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2014 Het was ook echt wachten tot [tekst]MI5 het ging verneuken hé ;e Gelukkig geen erge gevolgen...[/tekst] Ja inderdaad, al begrijp ik wel de beweegredenen van de PM van Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2014 Dat amper iemand deze serie volgt, wat een heldenserie. Wat een heerlijke aflevering weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Heerlijke ep idd. Benieuwd wat er nu gaat gebeuren met Margot en vooral met Jordan. Zo makkelijk kan het allemaal niet gaan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Goh wat een aflevering. Denk dat Adrien er heel wat meer mee kan dan Margot, leuke overgang van de ene bad'guy' naar de andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Een echte heldenserie. Buiten het laatste seizoen heb ik alles al gezien, echt geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2014 Goh wat een aflevering. Denk dat Adrien er heel wat meer mee kan dan Margot, leuke overgang van de ene bad'guy' naar de andere. Sowieso mee eens, it gezien veel beter. Ben benieuwd naar de rol van Chloe hier in. Heerlijke actie van Jack ook bij Margot en Ian :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2014 Goh genieten weer hoor, geweldige aflevering. [spoiler=S09E10]De Rusjes, de Chineesjes. Ze komen allemaal terug _O_ Dit worden nog 2 zinderende afleveringen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 24 _O_ Had er geen idee van dat het weer een nieuw leven ingeblazen was. Ben nu 7 aflevering onderweg. Het is weer zoals vanouds : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Bazenaflevering. Wat een baas is Kate ook (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2014 Dit wordt volgende week een heerlijk einde. Top aflevering _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Wederom een heerlijke aflevering, zonde dat deze afleveringen maar +- 40 minuten duren. Mag van altijd langer zijn. Ben nu seizoen 1 aan het kijken, maar die afleveringen duren ook 40 minuten.;) Mee begonnen na de afleveringen van vorige week en deze week op RTL van het nieuwste seizoen te hebben gezien. Die bevielen me erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten