Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

24

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Gewoon nog geen topic over deze heldenserie. Morgenavond begint 'Live another day'. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die deze serie niet kennen.

24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuisd naar Washington D.C. en seizoen 8 speelt zich af in New York.

Ik ben erg benieuwd. Wie gaat dit nog meer volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon nog geen topic over deze heldenserie. Morgenavond begint 'Live another day'. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die deze serie niet kennen.

24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuisd naar Washington D.C. en seizoen 8 speelt zich af in New York.

Ik ben erg benieuwd. Wie gaat dit nog meer volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een aflevering. Denk dat Adrien er heel wat meer mee kan dan Margot, leuke overgang van de ene bad'guy' naar de andere.

Sowieso mee eens, it gezien veel beter. Ben benieuwd naar de rol van Chloe hier in. Heerlijke actie van Jack ook bij Margot en Ian :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een heerlijke aflevering, zonde dat deze afleveringen maar +- 40 minuten duren. Mag van altijd langer zijn.

Ben nu seizoen 1 aan het kijken, maar die afleveringen duren ook 40 minuten.;) Mee begonnen na de afleveringen van vorige week en deze week op RTL van het nieuwste seizoen te hebben gezien. Die bevielen me erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites