Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 897
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Waarom al die toppers (ok, Schaken en Pellè zullen al wat minder geworden zijn) in Jong Feyenoord? [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Hier ook, veel te lang geleden alweer :D En dat terwijl ik aan 't werk ben, rebel rebel.

Geplaatst
In! Good old avondje FM'en.

Prima plan. (y) Al de CL gewonnen?

Met Leicester de boel omgegooid. Ga me niet meer alleen focussen op het aantrekken van Britse spelers. Simpelweg omdat er gewoon té goede spelers rondlopen die niet Brits zijn. Om te beginnen een Oekraïner, Chileen en Roemeen aangetrokken. Héérlijke spelers.

Geplaatst
Waarom al die toppers (ok, Schaken en Pellè zullen al wat minder geworden zijn) in Jong Feyenoord? [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Hier ook, veel te lang geleden alweer :D En dat terwijl ik aan 't werk ben, rebel rebel.

Ik heb Vietto als 1e spits en Guidetti als back up en op rechtsvoor heb ik Verhoek , Jozefzoon en Gini Wijnaldum voor Schaken.

En voor Vormer staan Pereira en Borysiuk.

Geplaatst
Ga degraderen man :evil:

Onze Lieve Heer Co heeft vanavond in Studio Voetbal geroepen dat wij goed voetbal spelen en nog boven de streep komen, dus ik maak me geen zorgen.

Prima plan. (y) Al de CL gewonnen?

Met Leicester de boel omgegooid. Ga me niet meer alleen focussen op het aantrekken van Britse spelers. Simpelweg omdat er gewoon té goede spelers rondlopen die niet Brits zijn. Om te beginnen een Oekraïner en Roemeen aangetrokken. Héérlijke spelers.

Nee, wordt eens tijd. Zit nog in een stadion van 22.500 waardoor ik qua transfers klappers moet maken om boven water te blijven. Aan het begin van de vorige zomer stond mijn balans op 7 miljoen, aan het eind van de transferperiode rond de 90. Paar dikke verkopen dus, moet het opvangen met talenten en afdankertjes van grote ploegen. Competitie heers ik weer, Europa moet nu volgen. Achtste finale Leverkusen, met wie ik een appeltje te schillen heb. Verloor een paar jaar terug in de finale van de Europa League van hun.

Geplaatst
Onze Lieve Heer Co heeft vanavond in Studio Voetbal geroepen dat wij goed voetbal spelen en nog boven de streep komen, dus ik maak me geen zorgen.

Nee, wordt eens tijd. Zit nog in een stadion van 22.500 waardoor ik qua transfers klappers moet maken om boven water te blijven. Aan het begin van de vorige zomer stond mijn balans op 7 miljoen, aan het eind van de transferperiode rond de 90. Paar dikke verkopen dus, moet het opvangen met talenten en afdankertjes van grote ploegen. Competitie heers ik weer, Europa moet nu volgen. Achtste finale Leverkusen, met wie ik een appeltje te schillen heb. Verloor een paar jaar terug in de finale van de Europa League van hun.

Kom maar op met die regens. Love it. Andermans regens checken. Die Argentijn dus verkocht, of dat niet?

Zo wil ik dit Chineesje ophalen:

5313b4b3716f1-Schermafbeelding_2014-03-02_om_23.45.46.png

:<

Geplaatst
Kom maar op met die regens. Love it. Andermans regens checken. Die Argentijn dus verkocht, of dat niet?

Zo wil ik dit Chineesje ophalen:

5313b4b3716f1-Schermafbeelding_2014-03-02_om_23.45.46.png

:<

Nee, die ene linksbuiten is gebleven. Als die weggaat zijn mijn kansen op succes in Europa wel gevlogen. Ik zet vanavond of morgen wel wat regens erop, stuur ik je een mention (y)

Geplaatst

Ik ga ook maar weer beginnen met FM. Niets gemist met updates of iets toch dat ik mijn tactiek weer moet veranderen.

Geplaatst
Ik ga ook maar weer beginnen met FM. Niets gemist met updates of iets toch dat ik mijn tactiek weer moet veranderen.

Eergisteren was er nog een patch, met wijzigingen aan de match engine.

Geplaatst
Meer mensen met de nieuwe patch last van veel goals die afgekeurd worden?

In mijn kampioenswedstrijd had ik er 3, won wel met 2-0.

Geplaatst
Meer mensen met de nieuwe patch last van veel goals die afgekeurd worden?

Ja. Gelukkig daar staat tegenover dat verdedigen met buitenspelval veel beter werkt. Keepers komen beter uit en aanvallers staan sneller buitenspel.

Geplaatst

Onbegrijpelijk hoe je op het ene moment 30 wedstrijden achter elkaar in competitie, beker en CL ongeslagen kan blijven en op het andere moment 4 keer achter elkaar verliest met de zelfde tactiek, training en spelers..

Geplaatst

2urnjm0.png

Deze aankoop is volledig tegen het beleid in maar ik kon hem niet laten lopen. Hij kostte me 5,5 miljoen euro maar dat is hij zeker waard. Heb me tot nu toe vooral op Nederlandse regens gericht maar helaas zijn er geen Nederlanders die uit kunnen groeien tot een wereldspeler. Kwestie van geduld lijkt me.

Geplaatst
Ligt het aan mij of is bij jullie ook altijd de motivatie weg om door te gaan na dat je de CL hebt gewonnen?

Jep, hier hetzelfde verhaal. CL gewonnen met AZ, daarna ook de wereldbeker. Heb nu het idee dat ik dit toch nooit kan overtreffen. Wacht nog 1 seizoen en kijk of ik dan eindelijk een nieuw stadion kan krijgen en anders begin ik een nieuwe game.

Geplaatst
Ligt het aan mij of is bij jullie ook altijd de motivatie weg om door te gaan na dat je de CL hebt gewonnen?

Wanneer de Champions League gewonnen is zo snel mogelijk ontslag nemen en ander avontuur zoeken. Anders is de motivatie inderdaad weg.