Justin Geplaatst 22 april 2016 Auteur Share Geplaatst 22 april 2016 Wat een vette mid season finale _O_ [spoiler= ] Die flash forward was ook wel ff nodig, nu kunnen ze verder met het verhaal. Benieuwd hoe dit nu verder gaat zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Who the fucks want to be king? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Gaaf hoor. Travis Fimmel was weer geweldig op het einde _O_ En Floki ziet er echt cool uit zo Hoop wel dat [tekst]Lagertha[/tekst] oke is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Lijkt misschien vroeg om te zeggen, maar de zoons lijken mij nu niet echt super gecast. Toch zeker Ivar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Ivar juist wel goed gecast vind ik. Die andere 3 niet. Vooral Sigurd niet. Maar Bjorn vond ik op het begin ook slecht gecast en kijk wat voor baas dat nu is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Ivar gaat een facking baas worden man Bjorn is ook al een lange tijd baas Ragnar nu dus ook weer hhnngg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Lijkt misschien vroeg om te zeggen, maar de zoons lijken mij nu niet echt super gecast. Toch zeker Ivar niet. Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal. Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Ik heb de laatste 5 minuten al 4x opnieuw gekeken. Zo gaaf. Echt kut dat de volgende ep pas in de herfst komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Heerlijke laatste episode en inderdaad, gelukkig even een 'jump naar de toekomst'. Ik denk dat de serie dat ook nodig had. Ik gok wel dat Ragnar z'n rol met dit seizoen of die er na uitgespeeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Perišić Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal. Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles. Verdere verhaal lijkt me duidelijk: Hvitserk, Ivar en Ubbe vallen samen Engeland binnen om het door de Engelse vernietigde settlement te wreken. Zoals Vitesse88 aangeeft zal Ragnar inderdaad meer naar de achtergrond verschuiven en vrij snel sterven, vermoed ik. Bjorn zal rond het middenlandse zeegebied gaan raiden. Benieuwd wat er met Lagertha gaat gebeuren, ik zie ze wel de strijd aangaan met Aslaug voor de heerschappij om Kattegat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2016 Daaaamn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 [spoiler=Vikings]Bjorn die Rollo opzoekt?! Ragnar z'n einde lijkt er dus echt aan te komen. Dit wordt een vet 2e seizoenshelft :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 december 2016 Share Geplaatst 1 december 2016 Vikings is weer begonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 december 2016 Auteur Share Geplaatst 4 december 2016 Toffe op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Tweede ep was ook weer genieten : 10 december 2016 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Oh wat een heerlijke ep was dit [spoiler=e14]Ragnar & Ecbert _O_ _O_[/spoiler] Kan niet wachten tot volgende week. Even een paar mentions aangezien ik het hier te rustig vind @Antwerp1 @Kweekie @Justin @Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Nog niks gezien, loop met knijter veel series achter. Geen tijd en fatsoenlijke downloadsite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Nog niks gezien, loop met knijter veel series achter. Geen tijd en fatsoenlijke downloadsite. Eztv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Kan echt genieten van Ivar, m'n nieuwe favo personage _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :) Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ivan wordt echt een baas. Je ziet die woede gewoon in hem toen ze Ragnar sloegen en schopten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :) Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes. Vind die Ubbe ook nog wel oke, maar die New Kids gast is een beetje meh, en volgens mij is er nog een maar die kan ik me niet eens herinneren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ja die is met Bjorn mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 december 2016 Auteur Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Geweldige ep _O_ De scenes tussen Ragnar en Ecbert zijn altijd zo sterk. En heerlijke actie van Lagertha! Bye bitch! Komt nu wel een heavy aflevering aan dnek ik maar heb erg zin in de rest van het seizoen! 27 december 2016 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 december 2016 Auteur Share Geplaatst 29 december 2016 Ookal zat het eraan te komen, einde was toch kut.. Wel veel zin in het wraakplan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten