Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vikings

Justin

Aanbevolen berichten

Lijkt misschien vroeg om te zeggen, maar de zoons lijken mij nu niet echt super gecast. Toch zeker Ivar niet.

Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal.

Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal.

Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles.

Verdere verhaal lijkt me duidelijk: Hvitserk, Ivar en Ubbe vallen samen Engeland binnen om het door de Engelse vernietigde settlement te wreken. Zoals Vitesse88 aangeeft zal Ragnar inderdaad meer naar de achtergrond verschuiven en vrij snel sterven, vermoed ik. Bjorn zal rond het middenlandse zeegebied gaan raiden.

Benieuwd wat er met Lagertha gaat gebeuren, ik zie ze wel de strijd aangaan met Aslaug voor de heerschappij om Kattegat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :)

Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :)

Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes.

Vind die Ubbe ook nog wel oke, maar die New Kids gast is een beetje meh, en volgens mij is er nog een maar die kan ik me niet eens herinneren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige ep _O_ De scenes tussen Ragnar en Ecbert zijn altijd zo sterk. En heerlijke actie van Lagertha! Bye bitch! Komt nu wel een heavy aflevering aan dnek ik maar heb erg zin in de rest van het seizoen!

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites