Justin Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2016 [spoiler=S04E05] Hmm, Lagertha die Kalf doodt, had het niet zo snel al verwacht. Vind het eigenlijk wel jammer. Vond Kalf ondanks zn daden wel tof eigenlijk, en een mogelijke confrontatie tussen hem/Erlendur en Bjorn leek me ook wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Mevrouw zag er wel echt bloedmooi uit toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Haha wow, ik vond het maar een matige episode.. en toen in een keer Ivar en Lagertha, fucking awesome_O_ Hoewel ik [tekst] Kalf [/tekst] ook wel een toffe gozer vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2016 Haha ja die kreupele ineens :-D Zie je ook niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Heerlijke serie blijft het toch ook. Bjorn begint een beest te worden, Ivar :-D Ragnar vind ik wel vaag, vind hem op 1 of andere manier toch 'minder sterk' eruit zien dan in voorgaande seizoenen. Lagertha : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2016 Ragnar, ouwe junk. Volgende ep gaat het los hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 Mehh matige episode. Volgende moet wel ziek worden ja. Ik vind Yidu echt schijtirritant trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2016 Ik vind haar opzich wel leuk, alleen deze ep iets minder. Aslaug is pas een vervelend loeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 Ik vind haar opzich wel leuk, alleen deze ep iets minder. Aslaug is pas een vervelend loeder. Hoopte wel even dat die doek tijdens het borstvoeden zou vallen maar verder is ze idd nogal irritant geworden vind Bjorn verder steeds toffer worden, deze ep natuurlijk wat minder met hem maar is als personage wel enorm gegroeid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2016 Ja hij is nu echt duidelijk een leider aan het worden. Denk dat hij Ragnar wel snel op gaat volgen, kan me niet voorstellen dat die het seizoen overleeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Torvi en Helga zijn in het echt blijkbaar zussen, en zijn de dochters van de regisseur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Kwam er net achter dat dit seizoen 20 episodes heeft :D Wss rond ep 10 een time jump waarna de kids van Ragnar volwassen zijn. En S5 is ook al bevestigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Fijne aflevering weer, erg benieuwd hoe de aflevering van morgen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 april 2016 Auteur Share Geplaatst 1 april 2016 Beter gaat Ragnar weer eens normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) Beter gaat Ragnar weer eens normaal doen. Mag inderdaad snel veranderen :cab: Vrees ergens dat zijn rol steeds kleiner en kleiner zal worden, zeker als ze de originele verhaallijn volgen en zoals hierboven vermeld wordt zijn kinderen volwassen zijn. 1 april 2016 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Wat een slet die Harbard :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 april 2016 Auteur Share Geplaatst 8 april 2016 Wat een toffe ep _O_ .[spoiler=S04E08] In alle storylines een (belangrijk) personage dood. Nu is Ragnar tenminste snel van die drugs af als zn voorraad op is. :D ga die Chinees niet missen, ze begon leuk maar het werd al snel vervelend. Odo en Kwentrith, mwah valt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Wow wat een ep :< [spoiler=e8] Odo dood _O_ Yidu dood _O_ Kwentrith dood _O_ Gewoon 3 personen waar ik een gruwelijke hekel aan heb dood, wat heerlijk. Judith op het einde was zo fucking gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Ik vind die Judith echt geil jonge, man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Heerlijke aflevering weer hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Deze serie (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2016 Auteur Share Geplaatst 15 april 2016 [spoiler=e09] Kan me niet voorstellen dat Ragnar Rollo kan verslaan op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 [spoiler=e09] Kan me niet voorstellen dat Ragnar Rollo kan verslaan op dit moment. [spoiler=e9]Mwah, Rollo denkt dat ze weg zijn toch Vond Lagertha/Ragnar en Aelle/Ecbert momenten heel tof. Erlunder's dood zat er aan te komen. Was een sukkel maar hij had toch wel iets gaafs vond ik. Torvi gaat van lief meisje naar badass viking in die laatste shot [spoiler=torvi] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2016 Auteur Share Geplaatst 15 april 2016 Ik bedoel in een 1 op 1 gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten