Vitesse88 Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 (bewerkt) De langverwachte piratenreeks rond de avonturen van Kapitein Flint en zijn bemanning. Langs alle zijden belaagd, vechten ze voor het voortbestaan van New Providence Island, de beruchtste vrijbuitershaven uit zijn tijd. [YOUTUBE]Pvxpv_fycl8[/YOUTUBE] Eerste 3 afleveringen zijn nu geweest, ik ben fan :< 14 februari 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2014 (bewerkt) De langverwachte piratenreeks rond de avonturen van Kapitein Flint en zijn bemanning. Langs alle zijden belaagd, vechten ze voor het voortbestaan van New Providence Island, de beruchtste vrijbuitershaven uit zijn tijd. [YOUTUBE]Pvxpv_fycl8[/YOUTUBE] Eerste 3 afleveringen zijn nu geweest, ik ben fan :< 14 februari 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Ik heb de 3 afleveringen toevallig vandaag ook gezien, ik blijf het zeker volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Geen HBO serie he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2014 Haha ohw ja shittie :cab: Nou ja, moet een mod maar even aanpassen naar gewoon Black Sails :p Maar HBO of niet, blijft een toffe serie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Dit ga ik ook wel volgen zodra seizoen 1 is afgelopen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Is dit met John Malkovich? Of is dat een andere piratenserie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Die heet Crossbones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 (Y), die lijkt me nog wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Ja die had ik ook voor ogen toen ik in dit topic reageerde. ;c Maargoed, misschien probeer ik deze ook wel even. Vind piraten stiekem altijd wel tof, is alleen zo weinig van buiten PotC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Vooral die Rachkham, Captain Vane en Billy Bones toffe personages.Ik hoop nog wel dat het verhaal wat sterker wordt, maar blijf het zeker volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Ga nu beginnen aan de tweede aflevering. Eerste kon me wel bekoren. Veul borsten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2014 Ik heb net aflevering 5 gezien, wordt steeds toffer. Ik begin wel een beetje te irriteren aan de enorme koppigheid van Eleanor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Net de pilot gezien. Ziet er wel tof uit, ga het zeker verder kijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Gister aflevering één gekeken. Heb al tot aflevering 5 tot mijn beschikking. Vond aflevering 1 erg tof! Leuke actie, vrij veel bloed en een verhaal wat op zich best sterk kan worden. Ook het aanwezige vrouwelijke schoon is natuurlijk geen straf ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Grootste bazen voor mij voorlopig Rackham, Gates en Captain Vane. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2014 Prima aflevering weer, vind Anne Bonny een toffe vrouwelijke karakter. Lekker stoer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Wanneer was de nieuwste dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2014 Afgelopen zaterdag, had er zelf geen tijd om het eerder te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Net EP7 gezien. Cpt. Vane _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Net aflevering 5 gekeken. Begint nu eindelijk op iets te lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Vanaf aflevering 5 wordt het cool ja, ik vond aflevering 2, 3 en 4 een beetje matig. Duurde mij te lang voor ze weer de zee op gingen. Ep7 trouwens Captain Vane, baas. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Ep. 6 & 7 waren vet. Alleen wat er in aflevering 7 gebeurt met Vane is wel een beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Hoezo? Vet toch juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2014 Vane, koning _O_ Heerlijke aflevering! Zaterdag de laatste aflevering van dit seizoen. Zal ongetwijfeld nog wel even duren voordat seizoen 2 gaat beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten