Wokulski Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Props voor Cheers hoor Simon :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 The Wire, zoals ik eerder al een paar keer zei, ben ik ooit eens aan begonnen en heb toen 1 of 2 eps gezien, maar het greep me niet, ik kwam er niet in. Toen gestopt en doorgegaan met iets anders. Twijfelde al of jij dat nou was. Geef het iets langer de kans, ik moet me wel heel erg vergissen wil je teleurgesteld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Interessante lijst. Goed kan ik niet zeggen omdat ik veel niet ken van jou, veelal oudere series die ik nooit heb gezien. Zal binnenkort eens kijken of ik een start kan maken met een serie uit die lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Deze avond maar eens voor gaan zitten, sta op het randje van uit het raam te springen. Heb teveel series voor een top-10 en te weinig voor een kwaliteitsvolle top-20. En een top-15 is lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Deze avond maar eens voor gaan zitten, sta op het randje van uit het raam te springen. Heb teveel series voor een top-10 en te weinig voor een kwaliteitsvolle top-20. En een top-15 is lelijk. Dan maar lelijk Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2014 Deze avond maar eens voor gaan zitten, sta op het randje van uit het raam te springen. Heb teveel series voor een top-10 en te weinig voor een kwaliteitsvolle top-20. En een top-15 is lelijk. Een top 14 is wel weer uniek. De rest al niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik ben morgen waarschijnlijk niet in staat plaatjes te maken en zonder plaatjes geen presentatie, dus ik schuif de deadline nog een weekje op naar 24 maart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Nóg een week wachten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Nóg een week wachten :cab: Kan je The Wire nieuwe kans geven ;) Ik ga mijn lijstje zoeken en True Detective en Sherlock toevoegen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 1. House of Cards 2. Band of Brothers 3. Sherlock 4. The Shield 5. Suits 6. The Newsroom 7. Vikings 8. Dexter 9. Seinfeld 10. Fawlty Towers 11. Borgen 12. Cheers 13. Scrubs 14. Banshee 15. The Following 16. Whitechapel 17. Ray Donovan 18. Person of Interest 19. Orange is the New Black 20. Psych Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 House of Cards op 1 ja? Vond het (einde van) het tweede seizoen toch beduidend minder dan seizoen één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik ben morgen waarschijnlijk niet in staat plaatjes te maken en zonder plaatjes geen presentatie, dus ik schuif de deadline nog een weekje op naar 24 maart. Mooi, misschien dat ik deze week nog een lijstje maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Een top 14 is wel weer uniek. De rest al niet meer. Dat doen alleen eckte bazen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Dat doen alleen eckte bazen natuurlijk. Zoals jij dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Heeft bril toevallig nog geen lijstje gemaakt? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Alsof ik ooit uit mijn ivoren toren neerdaal om me bezig te houden met dergelijke volksstemmingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 1. Weeds 2. Breaking Bad 3. Dragonball Z 4. Blue Mountain State 5. True Detective 6. Criminal Minds 7. That 70's Show 8. Dexter 9. The League 10. Psych 11. The Mentalist 12. Two and a Half Men 13. Everybody Hates Chris 14. Entourage 15. The Simpsons 16. Heroes 17. South Park 18. NCIS 19. Bones 20. Community 21. The O.C. 22. Family Guy 23. Modern Family 24. The Big Bang Theory 25. Are We There Yet? Zo, eigenlijk alleen 123 op de goede volgorde, de rest is wat ik de laatste jaren gezien heb en me is bij gebleven. Even een aanpassing gedaan [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2014 [MENTION=9465]Mr. Eko[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; en anderen: ik zet de deadline op zaterdag 18.00u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Ik ga sowieso nog een lijstje maken! Waarschijnlijk na de deadline, maar hij komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Waar blijft je lijst? :( [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2014 Omdat ik zo lief ben en het geluk heb dat ik mijn plaatjesbewerkingeprogramma op een leenlaptop heb en ik die laptop tot morgen heb, verschuif ik de deadline naar morgenochtend 6.00u (speciaal rekening houdend met de werktijden van [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];). Als ik morgen wakker ben, ga ik alles verwerken en begin ik met de uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Top-10 is af, ik zit nu alleen nog wat stukjes te typen over mijn keuzes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Okay, dan op de valreep ook nog mijn lijstje. Zonder argumentatie, dat wel: 1. The Wire 2. Friends 3. Entourage 4. Prison Break (seizoen 1) 5. Oz 6. Dexter 7. Breaking Bad 8. Game of Thrones (kan gaan stijgen, nu alleen seizoen 1 gezien) 9. Lost 10. 24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 1 The Wire 2 Borgen 3 How I Met Your Mother 4 Family Guy 5 True Detective 6 Community 7 Treme Toch gauw iets in elkaar geflanst. Eerlijk gezegd niet veel meer gezien dan dit (wel wat dingetjes als TBBT, aantal seizoenen Breaking Bad) al had ik iets als Scrubs nog wel graag erin gezet, maar daar heb ik simpelweg te weinig van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2014 [MENTION=9465]Mr. Eko[/MENTION]; Geen probleem met The Wire op 1 natuurlijk :) Edit: en nog een keer The Wire op één. Klasse hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten