Satyr Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Zelfs als Saudi-Arabië flinke stappen vooruit zet, is het nog altijd een 3 op een schaal van 10. Sowieso kan een streng religieus land nooit heel hoog scoren. Oeganda, bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 9 uur geleden zei Oerlie: misvatting van veel mensen overigens, Saudi-Arabië is de laatste jaren op dat vlak een pak aan het verbeteren. Zeker sinds de nieuwe kroonprins er wat voor het zeggen heeft. Het is natuurlijk nog niet zoals hier, maar als je het vergelijk met buurlanden zoals Qatar denk ik dat Saudi-Arabië serieuze stappen maakt. Het Vision 2030 program is wat dat betreft wel een interessante om door te nemen. https://www.amnesty.org/en/latest/news/2022/03/saudi-arabia-mass-execution-of-81-men-shows-urgent-need-to-abolish-the-death-penalty/ Sinds maart 2022 dan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 1 uur geleden zei Tim': Dat is dus de grap. Dat was wel deze zelfde debiel. Vandaar dat ik complimenten aan zijn adres een beetje vreemd vind. Complimenten is een groot woord, maar ik denk wel dat ze stappen maken. Of toch zijn ze beter bezig dan voorheen, neemt niet weg dat er nog een hoop werk aan de winkel is. Zeker als je het vergelijkt met buurlanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 9 uur geleden zei Oerlie: misvatting van veel mensen overigens, Saudi-Arabië is de laatste jaren op dat vlak een pak aan het verbeteren. Zeker sinds de nieuwe kroonprins er wat voor het zeggen heeft. Het is natuurlijk nog niet zoals hier, maar als je het vergelijk met buurlanden zoals Qatar denk ik dat Saudi-Arabië serieuze stappen maakt. Het Vision 2030 program is wat dat betreft wel een interessante om door te nemen. Wat vind je daar zo interessant aan? Ik ken 't een beetje en ik zie daar geen enkele verbetering in als het gaat over bovengenoemde zaken. Mijn lezing in 't kort: ze willen rijker worden. Dit gaan ze doen door meer de focus te leggen op defensie en buitenlandse handel, minder focus op olie & gas. Hierdoor is er een noodzakelijke verandering nodig van hun overheidsstructuur, zeker om handel met het buitenland te 'enablen' (zoals ze het zelf noemen). Daarnaast willen ze de middenklasse bestendigen, door hen financieel weerbaarder te maken en structuren op te tuigen dat er meer sociaal kapitaal ontwikkeld kan worden (zoals specifieke NGOs). Maar, uiteindelijk, waarmee ze beginnen en eindigen, ze willen vooral hun positie versterken als het centrum van de islamitische wereld. We kunnen dit gesprek ook in een ander topic voortzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Zo wat vinden we hiervan? Nieuwe Offside regels vanaf volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Dit is een grap hoop ik. Kan je beter buitenspel afschaffen, is toch niet te handhaven. De VAR heeft soms al moeite met het huidige buitenspel, laat staan dit, helemaal niet te doen. Laat staan als er geen VAR is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 En vooral echt een nutteloze, niet-werkende oplossing. Je gaat het probleem (lees: de onduidelijkheid) alleen maar een metertje opschuiven. Dan nog moet de VAR kijken naar een millimeter verschil tussen verdediger en aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Maar zo komen er in ieder geval wel veel meer doelpunten, voordeel voor alle topclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Denk je? Zou juist zeggen dat ploegen die hoog druk zetten in het nadeel zijn (meestal de rijkere ploegen). Maar ok, dan doe ik wel de onrealistische aanname dat iedereen dezelde tactiek blijft hanteren (wat mij onwaarschijnlijk lijkt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Zou het kunnen dat de software dit beter kan onderscheiden dan de huidige situatie? Zou de enige reden zijn die ik kan bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 De regel die ik graag gewoon toegepast zie worden, ook bij een VAR: Bij twijfel is het voordeel voor de aanvaller. Dus, als je een lijntje moet trekken is het automatisch géén buitenspel wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Wat een belachelijke regel. Laat het buitenspel gewoon buitenspel zijn en niet gaan aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Deugclub Forest Green Rovers heeft als eerste club een vrouwelijke manager aangesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 25 minuten geleden zei Satyr: Deugclub Forest Green Rovers heeft als eerste club een vrouwelijke manager aangesteld *interim manager. En ze was blijkbaar al hoofd jeugdopleiding binnen de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 47 minuten geleden zei Satyr: Deugclub Forest Green Rovers heeft als eerste club een vrouwelijke manager aangesteld Mooi dat je zo complimenteus bent over ze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Consatyrvatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 22 uur geleden zei Arezo: Consatyrvatief Het leek me gewoon een grapje, pure satyre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Sat yr te glimlachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Een aantal leuke artikelen van de NOS over iets wat FIFA nieuw heeft geintroduceerd. Wel interessant en hoor je weinig over: https://nos.nl/artikel/2481727-waarom-eliteclubs-botsen-met-fifa-en-psv-lang-moet-wachten-op-gakpo-miljoenen https://nos.nl/artikel/2481513-nederlandse-banken-durfden-project-fifa-niet-aan-vanwege-witwasrisico-s https://nos.nl/artikel/2481626-ooit-moest-nederland-de-spil-van-alle-voetbalmiljarden-worden-en-toen-kwam-plan-b https://nos.nl/artikel/2481253-voetbalclubs-liepen-miljoenen-mis-bij-transfers-van-oude-jeugdspelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Om eerlijk te zijn ben ik niet verbaasd dat Nederlandse banken niet instappen. Zelf ben ik werkzaam in de financiële sector en DNB zit écht bovenop de sanctiewet, Wwft en het kennen van UBO's voor je geld overmaakt. Binnen het voetbal is dat helaas vaak slecht te achterhalen. Of je komt uit bij mooie regimes zoals die in Saudi Arabië. Feitelijk mag je het geld dus niet overmaken als de persoon in kwestie op de sanctielijst staat. Hoe dit in Frankrijk wel mogelijk is, dat is een bijzonder goede vraag. Je zou verwachten dat de Europese Unie en de Europese Centrale Bank daar toch eens wat vragen over zou stellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Op 13-7-2023 om 11:45 zei Bogatyr: Was wel een heftig gesprek. Hopelijk heeft hij nu wat rust en kan hij weer naar de toekomst gaan kijken. Ook als voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Op 7-7-2023 om 16:39 zei cimbomcu: Een aantal leuke artikelen van de NOS over iets wat FIFA nieuw heeft geintroduceerd. Wel interessant en hoor je weinig over: https://nos.nl/artikel/2481727-waarom-eliteclubs-botsen-met-fifa-en-psv-lang-moet-wachten-op-gakpo-miljoenen https://nos.nl/artikel/2481513-nederlandse-banken-durfden-project-fifa-niet-aan-vanwege-witwasrisico-s https://nos.nl/artikel/2481626-ooit-moest-nederland-de-spil-van-alle-voetbalmiljarden-worden-en-toen-kwam-plan-b https://nos.nl/artikel/2481253-voetbalclubs-liepen-miljoenen-mis-bij-transfers-van-oude-jeugdspelers Gek verhaal, vooral ook dat PSV van Liverpool voor Gakpo naast de transfersom ook opleidingsgeld ontvangt. Opleidingsgeld vind ik een goede zaak, maar ik zou zeggen alleen tussen andere clubs. Niet van de opleidingsclub naar een volgende club. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 12 minuten geleden zei Hwb: Gek verhaal, vooral ook dat PSV van Liverpool voor Gakpo naast de transfersom ook opleidingsgeld ontvangt. Opleidingsgeld vind ik een goede zaak, maar ik zou zeggen alleen tussen andere clubs. Niet van de opleidingsclub naar een volgende club. Toch? Naar mijn idee was het altijd gewoon onderdeel van de overeengekomen prijs. Dus PSV verkoopt Gakpo voor 50mln, daarvan is 5% opleidingsvergoeding, maar die gaat ook naar PSV dus maakt niet uit. PSV verkocht Wijnaldum voor 20mln, daarvan was 5% opleidingsvergoeding voor Feyenoord dus ontvangt PSV gewoon minder dan 20 mln. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 13 minuten geleden zei Hwb: Gek verhaal, vooral ook dat PSV van Liverpool voor Gakpo naast de transfersom ook opleidingsgeld ontvangt. Opleidingsgeld vind ik een goede zaak, maar ik zou zeggen alleen tussen andere clubs. Niet van de opleidingsclub naar een volgende club. Toch? Dat deel van de transfersom wordt altijd opgesplitst, omdat dat gewoon een ander type vergoeding is. Toevallig is Gakpo al die tijd van PSV geweest, maar had hij tot zijn 14e bij SV Schubbekutteveen gespeeld, had het ook opgesplitst moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten