Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 13 uur geleden zei ElMarcos: Met een rijontzegging moet je in ieder geval iemand zoeken die je auto überhaupt voor je wil verzekeren en op de polis wil staan als regelmatige bestuurder. Met een rijontzegging is er geen verzekeraar die jouw auto of jouw als bestuurder van de auto wil verzekeren. Sterker nog, ik denk dat je gewoon volledig wordt uitgesloten van polis. Althans, dat is hoe we er bij mijn werkgever mee omgaan. En als je onverzekerd rond rijdt, dan val je ineens een stuk meer op. Je bent niet je verzekering kwijt als je een rijontzegging krijgt.. In dit geval of elk ander geval waarbij de persoon minimaal zijn eigen auto total loss rijd klopt het wat je zegt. Dan wordt het lastig/onmogelijk om je nieuwe auto snel op jouw naam zetten. Maar puur een langere rijontzegging ( als je gepakt wordt met veel te hoge snelheid of te veel drank op) helpt denk ik niet veel. Al weet ik trouwens niet hoe en wanneer ze een auto in beslag kunnen nemen. Dat met een langere ontzegging zal wel kunnen werken. Hoewel de echte boefjes toch wel weten hoe dat te omzeilen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 11 uur geleden zei Djurovski: Je bent niet je verzekering kwijt als je een rijontzegging krijgt.. In dit geval of elk ander geval waarbij de persoon minimaal zijn eigen auto total loss rijd klopt het wat je zegt. Dan wordt het lastig/onmogelijk om je nieuwe auto snel op jouw naam zetten. Maar puur een langere rijontzegging ( als je gepakt wordt met veel te hoge snelheid of te veel drank op) helpt denk ik niet veel. Al weet ik trouwens niet hoe en wanneer ze een auto in beslag kunnen nemen. Dat met een langere ontzegging zal wel kunnen werken. Hoewel de echte boefjes toch wel weten hoe dat te omzeilen Bij een dergelijk ongeval met je auto gaat een verzekeraar je polis altijd zeggen. Wanneer jij met 200 kilometer per uur en een slok te veel een dodelijk ongeval veroorzaakt, dan kun je er vanuit gaan dat hij wordt opgezegd. Je komt daarna ook keurig in een register te staan met vertrouwelijke meldingen. Die komen bij elke nieuwe verzekeringsaanvraag weer naar boven. Dus ook als het gebeurt met de auto van een ander en je koopt zelf een nieuwe, dan komt dit incident naar boven op je naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Ik zag hem gisterochtend als voorbij komen. Dit is echt sportief. Ik denk dat 99 procent gewoon doorloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Veltman zou eerst inhouden en als ie zeker weet dat ie geblesseerd is toch doorgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Deze keeper moet gewoon per direct stoppen. Beter dan dit gaat het nooit meer worden voor hem. Citaat https://nos.nl/video/2471809-wereldgoal-bij-limburgse-amateurs-keeper-scoort-met-omhaal-in-blessuretijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 https://www.thesun.co.uk/sport/22079835/morten-gamst-pedersen-blackburn-signs-ranheim-norway/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 17 uur geleden zei Bogatyr: https://www.thesun.co.uk/sport/22079835/morten-gamst-pedersen-blackburn-signs-ranheim-norway/ Oh joh die gozer is alweer 41... Dacht al wat is er opmerkelijk aan voor een Noor om in Noorwegen te gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Kyrill: Oh joh die gozer is alweer 41... Dacht al wat is er opmerkelijk aan voor een Noor om in Noorwegen te gaan spelen Omdat hij een legend is en ik niet wist dat ie nog speelde. En dan duikt ie op bij een vierde klasser. 23 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Omdat hij een legend is en ik niet wist dat ie nog speelde. En dan duitk ie op bij een vierde klasser. I approve this message. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Er is geen vrouwenvoetbal-topic, dus dan maar even hier Infantino die de druk even opvoert: https://nos.nl/artikel/2473576-infantino-waarschuwt-bij-te-lage-biedingen-wordt-wk-voor-vrouwen-niet-uitgezonden Citaat FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft gedreigd het aankomende WK voetbal voor vrouwen in sommige landen niet uit te zenden als er geen hogere biedingen komen op de tv-rechten. "De biedingen van de omroepen, vooral in de vijf grote Europese landen, zijn nog altijd erg teleurstellend en simpelweg onaanvaardbaar", schreef Infantino op Instagram. Wel zeer onterecht overigens. Hij claimt dat het aantal kijkers grofweg de helft is van het mannen-WK. Kan best natuurlijk, maar de kans dat die nachtwedstrijden (WK in Australië, Nieuw-Zeeland) in Europa nog steeds relatief zoveel bekeken worden is nihil natuurlijk. Programma's eromheen maken is daarnaast ook erg ingewikkeld. Begrijp daarom wel dat er weinig interesse is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Dit is voor hem natuurlijk alleen fijn om te kunnen veinzen dat hij zo'n inclusieve man is. Dan kan hij weer gaan speechen 'vandaag voel ik me een Australiër, vandaag voel ik me een vrouw'. Verder geef je inderdaad al aan waarom het vrij logisch is dat de omroepen niet zoveel willen uitgeven voor deze rechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Je vraagt je dan af hoeveel de NOS ervoor betaald heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Krijg vanuit Portugal net door dat Ronaldo weer zijn koffers pakt en uit de zandbak weggaat/stopt met voetballen. Schijnt als ambassadeur bij Real Madrid terug te keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Eerste overtreding is van de speler in het blauw, die daarna als Anthony naar de grond gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 https://nos.nl/artikel/2477097-quincy-promes-vervolgd-voor-invoer-ruim-1300-kilo-cocaine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 "Het was maar een mespuntje." Bizarre carrière heeft die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Dat belooft (promes, haha) niet veel goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 1 uur geleden zei Aaron21: Dat belooft (promes, haha) niet veel goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Kelvin: Verkeerde kleur. Buitensporige grap. 30 mei 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 7 uur geleden zei Titan: "Het was maar een mespuntje." Bizarre carrière heeft die jongen. Kieft zou nog kunnen zeggen dat het voor eigen gebruik is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Denk je naar een wedstrijd te gaan en kom je gewoon niet meer thuis. Citaat https://www.bbc.com/sport/football/65799090 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten