Bogatyr Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 (bewerkt) Jongens, wat zijn we weer lichtgeraakt. Het feit dat vrienden van mij die homo zijn hier wel over kunnen lachen zegt al genoeg. 14 februari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 Zulke grappen werken dan ook beter bij mensen die jou kennen. Als je hier als onbekende homo komt kan ik me best voorstellen dat je je minder welkom voelt door zulke posts. Niet dat je je daar volledig naar moet schikken hoor, maar wat meer empathie soms kan geen kwaad voor een hoop mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 3 minuten geleden zei Erwin.: Zulke grappen werken dan ook beter bij mensen die jou kennen. Als je hier als onbekende homo komt kan ik me best voorstellen dat je je minder welkom voelt door zulke posts. Niet dat je je daar volledig naar moet schikken hoor, maar wat meer empathie soms kan geen kwaad voor een hoop mensen. Als een @Aaron21 bijvoorbeeld aanstoot neemt aan zo'n post, dan wil ik gerust mijn excuses aanbieden. Heb totaal ook niets tegen homoseksuele mensen. Zoals ik al zei, hoeplijk volgen er nog meer zijn voorbeeld. Wat ik niet nodig vind is dat een @Arezoweer meteen moet gaan overdrijven. Dus @Aaron21 bij deze. Het was niet slecht bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 2 uur geleden zei Arezo: Het feit dat in opmerkelijke nieuwsberichten staat en dat het conservatieve deel van het forum hier grapjes over maakt zegt zoveel meer over de gemiddelde voetbalfan. Het is verschrikkelijk dat deze jongen zo lang met zo'n geheim moet rondlopen. Nergens voor nodig. Mochten er spreekkoren komen knal je maar wat traangas het vak in. Fijn dat hij nu kan zijn wie hij is. Belachelijk dat dit zo lang moest duren. Waar moet je het dan plaatsen? De man speelt in Tsjechië en daar is geen topic over. En het is toch echt wel opmerkelijk, want er zijn niet zoveel actieve voetballers die verteld hebben dat ze homo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 1 minuut geleden zei delichris: Waar moet je het dan plaatsen? De man speelt in Tsjechië en daar is geen topic over. En het is toch echt wel opmerkelijk, want er zijn niet zoveel actieve voetballers die verteld hebben dat ze homo zijn. Ho, stop de tijd. Alles is gecoverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Als een @Aaron21 bijvoorbeeld aanstoot neemt aan zo'n post, dan wil ik gerust mijn excuses aanbieden. Heb totaal ook niets tegen homoseksuele mensen. Zoals ik al zei, hoeplijk volgen er nog meer zijn voorbeeld. Wat ik niet nodig vind is dat een @Arezoweer meteen moet gaan overdrijven. Dus @Aaron21 bij deze. Het was niet slecht bedoeld. Je hebt dus niet begrepen wat ik wilde zeggen, maar geeft niet, zo erg is deze post ook helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 21 minuten geleden zei delichris: Waar moet je het dan plaatsen? De man speelt in Tsjechië en daar is geen topic over. En het is toch echt wel opmerkelijk, want er zijn niet zoveel actieve voetballers die verteld hebben dat ze homo zijn. In de ideale wereld nergens dus. Want het boeit me geen reet met wie hij het doet. Als het maar niet met kinderen of dieren is. Het zou gewoon niet opmerkelijk moeten zijn. @Bogatyr Ik herken me niet in het beeld 'dat ik meteen weer moet gaan overdrijven'. Ik vind het gewoon niet tof dat de primaire reactie wanner het over homo's gaat een grap is. Vind ik ouderwets, en daar zeg ik iets van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 2 uur geleden zei Arezo: Het feit dat in opmerkelijke nieuwsberichten staat en dat het conservatieve deel van het forum hier grapjes over maakt zegt zoveel meer over de gemiddelde voetbalfan. Het is verschrikkelijk dat deze jongen zo lang met zo'n geheim moet rondlopen. Nergens voor nodig. Mochten er spreekkoren komen knal je maar wat traangas het vak in. Fijn dat hij nu kan zijn wie hij is. Belachelijk dat dit zo lang moest duren. Dit bij elke soort spreekkoren maar doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 @Arezo eens dat het niet opmerkelijk moet zijn, maar in de voetbalwereld helaas wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei delichris: @Arezo eens dat het niet opmerkelijk moet zijn, maar in de voetbalwereld helaas wel. Niet alleen de "voetbalwereld". Mbt sport geldt het voor vrijwel elke sport. Stop eens met het constant wijzen naar de "voetbalwereld". Verder vind ik niet dat dit allemaal groter gemaakt moet worden dan het is. Die jongen is homo, en voetballer, prima en door. Mensen die hier wakker van liggen, het feit dat het een homoseksuele voetballer is, of hem daarom juist extra gaan bejegenen moeten eens langs een dokter. Edit: Als er nou nog meer volgen zou mooi zijn. Kan er wellicht gestopt worden met het verloochenen van je club door de logos aan te passen naar regenboogkleuren. 14 februari 2023 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 2 minuten geleden zei Mansveld: Niet alleen de "voetbalwereld". Mbt sport geldt het voor vrijwel elke sport. Stop eens met het constant wijzen naar de "voetbalwereld". Verder vind ik niet dat dit allemaal groter gemaakt moet worden dan het is. Die jongen is homo, en voetballer, prima en door. Mensen die hier wakker van liggen, het feit dat het een homoseksuele voetballer is, of hem daarom juist extra gaan bejegenen moeten eens langs een dokter. In de voetbalwereld komt het toch juist weinig voor dat men er vooruit komt dat men homo is. In andere sporten zie je dit niet. Mij maakt het niets uit of men homo is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 (bewerkt) Het feit dat dit in het 'opmerkelijke' topic moet gezet worden terwijl het helemaal niet opmerkelijk zou moeten zijn ben ik mee akkoord. Voor mij part zet je het in het topic dat hierboven aangegeven wordt. Er is zelfs een topic over homoseksualiteit waar dit perfect in zou passen. 14 februari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 8 minuten geleden zei delichris: In de voetbalwereld komt het toch juist weinig voor dat men er vooruit komt dat men homo is. In andere sporten zie je dit niet. Mij maakt het niets uit of men homo is of niet. In welke sporten wordt er wel veel of makkelijk uit de kast gekomen om het zo maar even te zeggen? In weinig sporten zie je dat. Enige verschil is dat je bij voetbal het vaakst te maken hebt met supporters en dus eventuele spreekkoren, maar in de meeste sporten, zeker teamsporten, is het een issue uit de kast te komen. Waanzin overigens, het boeit toch geen flikker (hihi conservatief woordgrapje die hopelijk wel mag van @Arezo) of iemand homoseksueel is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 In het turnen en atletiek bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 5 minuten geleden zei delichris: In het turnen en atletiek bijvoorbeeld. Zijn niet teamsporten natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Zijn niet teamsporten natuurlijk Daar hadden wij het ook niet over. Het ging over sporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 33 minuten geleden zei delichris: Daar hadden wij het ook niet over. Het ging over sporten. Mansveld heeft het daar wel over: maar in de meeste sporten, zeker teamsporten, is het een issue uit de kast te komen In teamsporten is er zeker nog wat te winnen in de kleedkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 Nergens meer grappen over maken is lekker progressief dus. Ik zou het veel progressiever vinden dat mensen weer eens een schild opbouwen en een grapje kunnen hebben, waarover ook maar. Het moet dan wel daadwerkelijk (enigszins) grappig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 RIP Christian Atsu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Las het net ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Iets in de zin van grappig en zielig tegelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Ik had gelezen dat Mason Greenwood een kind verwacht notabene met de vrouw die hem beschuldigd had van verkrachting, en dat ze ook terug samen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Stockholm-syndroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Op 25-2-2023 om 12:28 zei Satyr: €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Je bedoelt ££££££££££££££££££££££££ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten