Mansveld Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 minuut geleden zei Tim': Ik hoop vooral dat het rechtssysteem goed werk doet en, als hij het daadwerkelijk gedaan heeft, een terechte straf oplegt. En dat ook een straf wordt opgelegd als een idiote broer, neef of vriend zijn handen vuil wil maken. Hoop dat jij geen zus(je) hebt. Rechtssysteem faalt in dit soort zaken keer op keer met belachelijke straffen, helaas van dichtbij mogen aanschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Mocht dit gebeuren met mijn vriendin/zusje/nichtje of weet ik wie, dan zal ik ook mijn handen vuil maken hoor. Tegenwoordig kan je op het rechtssysteem niet meer vertrouwen. Dat is al jaren zo. Zeker met zo'n feiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 12 minuten geleden zei delichris: Wat een vreselijke vent. Als je dus geen aandacht van een vrouw krijgt ga je dus aan de borsten zitten en als er wat van gezegd wordt dan ga je slaan. Respect aan normen en waarden (richting vrouwen). Komt vaker voor in die culturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 4 minuten geleden zei Mansveld: Respect aan normen en waarden (richting vrouwen). Komt vaker voor in die culturen. Ook bij de blanken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei delichris: Ook bij de blanken hoor. Komt overal voor. Zou gewoon veel harder tegen moeten opgetreden worden en dat is jammer genoeg niet het geval de laatste jaren. Zoek het verhaal van Julie Van Espen maar eens op. 3 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Zojuist zei Bogatyr: Komt overal voor. Zou gewoon veel harder tegen moeten opgetreden worden en dat is jammer genoeg niet het geval de laatste jaren. Zoek het verhaal van Julie Van Espen maar eens op. Als man van welke cultuur dan ook kom je niet zomaar aan een vrouw. Maar een vrouw ook niet aan een man. Dat gebeurd ook vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 2 uur geleden zei delichris: Als man van welke cultuur dan ook kom je niet zomaar aan een vrouw. Maar een vrouw ook niet aan een man. Dat gebeurd ook vaak. Geen problemen mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Geen problemen mee Wist niet dat jij van de dominante dames was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: Wist niet dat jij van de dominante dames was Beetje afwisseling he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 6 uur geleden zei Mansveld: Respect aan normen en waarden (richting vrouwen). Komt vaker voor in die culturen. Och jij hoort bij die Twitter typjes die ziet oh hij is donker!!! notabene iemand die ''Wouter'' heet. Maar goed Als je denkt dat meisjes niet lastig worden gevallen door blanke Nederlanders kom je duidelijk nooit in de stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Iker Casillas tweets that he is gay as Real Madrid legend appears to come out Iker Casillas has appeared to come out as gay, with the legendary ex-Real Madrid and Spain goalkeeper asking for 'respect' in a brief message published on Twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Iker Casillas tweets that he is gay as Real Madrid legend appears to come out Iker Casillas has appeared to come out as gay, with the legendary ex-Real Madrid and Spain goalkeeper asking for 'respect' in a brief message published on Twitter Blijkt fake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Vindt het eigenlijk wel geinig, snap niet waarom iedereen zo woedend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Omdat een coming out een gevoelig en persoonlijk onderwerp is. Veel mensen uit de lhbti-gemeenschap worstelen hiermee. Gewoon iets waar je als 'grote vedette' geen grapjes over maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 En zeker in de voetbalwereld. Homo's in de voetballerij, het blijft een gevoelig onderwerp. Zeker als je weet dat er statistisch gezien een hoop homoseksuele spelers moeten zijn in elke competitie. De voetbalwereld is de enige plek waar men niet uit de kast durft te komen. Het is alleen maar hopen dat dat snel wel kan. De frustratie bij Josh Cavallo snap ik dan ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Ja ik vind dat echt onzin, juist door er grapjes over te maken maak je het bespreekbaar en geef je het wat luchtigheid. Achtergrond hiervan is dat sinds Iker Casillas uit elkaar is met zijn ex, al een jaar de Spaanse media en roddelpers achter hem aan duiken om maar de nieuwe eventuele vriendin van hem te spotten. Hij was daar klaar mee en steekt de draak aan met diezelfde media om net te doen alsof hij homo is. Ik vind het wel geinig dat een aantal media ook nog echt dachten dat die homo was. Best bijzonder dat het stalken van een ex prof om erachter te komen wie hij nu neukt of ziet wel blijkbaar normaal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Staat MU tegenwoordig voor Moraalridders United? Tering zeg, wat een geneuzel om niks. En weer wijzen naar de voetballerij, alsof dat het probleem is... In welke andere (grote) sporten komen homoseksuelen wel massaal uit de kast? Je hebt een enkeling hier en daar en zo ook in het voetbal. Vraag me ook serieus af hoeveel er problemen zouden hebben met bijvoorbeeld Haaland wanneer die homo zou zijn en er voor uitkomt. Dan word je toegezongen door wat lui, nou heftig zeg. Ze zingen iig geen onwaarheden. Doe gewoon normaal en lach zo iets weg ipv je hele dagen te lopen aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 9 minuten geleden zei cimbomcu: Achtergrond hiervan is dat sinds Iker Casillas uit elkaar is met zijn ex, al een jaar de Spaanse media en roddelpers achter hem aan duiken om maar de nieuwe eventuele vriendin van hem te spotten. Hij was daar klaar mee en steekt de draak aan met diezelfde media om net te doen alsof hij homo is. Ik vind het wel geinig dat een aantal media ook nog echt dachten dat die homo was. Best bijzonder dat het stalken van een ex prof om erachter te komen wie hij nu neukt of ziet wel blijkbaar normaal is. Dat zegt niemand hier. Dat is het namelijk ook niet. Maar hier gaat het over de tweet van Casillas (waar ik blijkbaar door mijn mening een moraalridder ben door er genuanceerd naar te kijken. Thanks voor het compliment in dat geval) en niet over de rol van de media. Ik dacht altijd dat alleen de Engelse roddelpers zo debiel te werk ging, maar blijkbaar is dat in elk geval ook in Spanje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 33 minuten geleden zei Tim': Ik dacht altijd dat alleen de Engelse roddelpers zo debiel te werk ging, maar blijkbaar is dat in elk geval ook in Spanje zo Elke roddelpers is debiel. Ook hier in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 16 minuten geleden zei Mansveld: Elke roddelpers is debiel. Ook hier in Nederland. Eens. Ik formuleerde het ook niet helemaal goed. Ik bedoelde meer dat ik niet wist dat de roddelpers in Spanje ook zo veel invloed en aanwezigheid had. De Nederlandse roddelpers is gelukkig een stuk kleiner dan die in Engeland bijvoorbeeld. Maar roddelpers = debiel, dat is inderdaad een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 12 uur geleden zei Tim': En zeker in de voetbalwereld. Homo's in de voetballerij, het blijft een gevoelig onderwerp. Zeker als je weet dat er statistisch gezien een hoop homoseksuele spelers moeten zijn in elke competitie. De voetbalwereld is de enige plek waar men niet uit de kast durft te komen. Het is alleen maar hopen dat dat snel wel kan. De frustratie bij Josh Cavallo snap ik dan ook wel. Zou het niet gewoon kunnen dat er gewoon weinig homoseksuele spelers zijn? Dat ze misschien niet op voetbal gaan om niet te spreekkoren te hoeven horen. Of dat ze misschien bang zijn dat hun willie stijgert onder de douche? Gewoon ff een gedachtegang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 56 minuten geleden zei Djurovski: Zou het niet gewoon kunnen dat er gewoon weinig homoseksuele spelers zijn? Dat ze misschien niet op voetbal gaan om niet te spreekkoren te hoeven horen. Of dat ze misschien bang zijn dat hun willie stijgert onder de douche? Gewoon ff een gedachtegang Relatief minder zou kunnen. Een statistisch gemiddelde betekent natuurlijk ook dat het op de ene plek meer zijn en op de andere plek minder. Maar met Cavallo maar eentje in het gehele wereldwijde profvoetbal lijkt me sterk. Het idiote gedrag van hersenloze fans lijkt me een mogelijke reden voor jongens om te stoppen met voetbal wanneer je in de hogere jeugd wellicht ook meer bezig bent met je seksualiteit. Die laatste reden lijkt me wat minder aannemelijk, want je zou natuurlijk wat afspraken kunnen maken. Denk aan jeugdteams die gemengd zijn en waar meisjes een aparte kleedkamer/doucheruimte krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Pablo Mari en anderen mensen deze week neergestoken in Italie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Citaat Wayne Rooney's appointment as D.C. United's manager led to the club receiving a fine of more than $25,000. The former Manchester United and England captain returned to the United Kingdom recently after finishing last with D.C. in the Eastern Conference. He had previously spent two seasons with the team as a player in 2018 and 2019. However, when the 37-year-old returned to Washington after abruptly resigning as manager of Derby County, the team didn't adhere to Major League Soccer's diversity hiring policy. All teams looking for a new head coach are required to have a "finalist pool [which] comprises two or more applicants from underrepresented groups, whereby at least one candidate must be either Black or African American," according to the regulation, which was last modified in December 2021. In the case of D.C., they met with two qualified applicants, but only one of them was able to be included in the "finalist pool." MLS has now fined Rooney's team $25,000. Ik vind dit opvallend, dus on-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 6 uur geleden zei La Pulga: Ik vind dit opvallend, dus on-topic. hot topic dit in alle Amerikaanse sporten, maar zo te lezen is de MLS wel verder dan bijvoorbeeld de NFL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten