FlyD Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 https://sporza.be/nl/2022/09/21/gouden-bal-organisatie-roept-prijs-socrates-in-het-leven-voor-ge~1663745235110/ Proficiat @Socrates, een prijs naar je vernoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Het werd verdomme een keer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Citaat 'UEFA-plannen: Amerikaanse kampioen gaat meedingen naar Europese prijs' De strijd om de Europese Super Cup moet met de introductie van de Conference League op de schop. De UEFA zou daarbij ook plannen hebben voor de deelname van de Amerikaanse kampioen. In plaats van één wedstrijd om de Europese Super Cup moet het een Final Four-toernooi worden, waarbij niet alleen de winnaars van de Champions League, Europa League en de Conference League een gooi kunnen doen naar de prijs. Volgens The Guardian heeft de UEFA daarbij ook een blik gericht op de Verenigde Staten om die markt beter te bedienen en daar commercieel de vruchten van te plukken. De Britse krant meldt dat de UEFA plannen heeft om ook de Amerikaanse kampioen toe te voegen aan het deelnemersveld van de Final Four en zo kans te bieden de Europese prijs te winnen. Vanaf 2024 zou deze historische wijziging kunnen worden doorgevoerd. Het plan past in de blik die de UEFA richt op Amerika. Eerder werd geopperd dat er plannen liggen om de finale van de Champions League af te werken in de Verenigde Staten. Bron: https://www.vi.nl/nieuws/uefa-plannen-amerikaanse-kampioen-gaat-meedingen-naar-europese-prijs Ze zijn echt knettergek bij die UEFA. Als je al iets met de Super Cup zou moeten doen, is het afschaffen maar zeker niet uitbreiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Nog belangrijker nieuws. Wanda Nara en Icardi gaan scheiden. Wanda is gelijk Maxi Lopez gaan volgen op insta :"😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 7 uur geleden zei Acquafresca: Nog belangrijker nieuws. Wanda Nara en Icardi gaan scheiden. Wanda is gelijk Maxi Lopez gaan volgen op insta :"😂 Nu pas? Die gast ging toch vreemd bij het leven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Citaat Mathias Pogba zit momenteel in hechtenis vanwege de afpersingszaak tegen zijn broer Paul Pogba, maar hij heeft toch van zich laten horen via eerder ingeplande Twitter-berichten. De oud-speler van Sparta haalt fel uit naar de sterspeler van Juventus en Frankrijk. De 32-jarige Mathias beschuldigt zijn drie jaar jongere broertje opnieuw van 'hekserij' en het uitspreken van kwade spreuken over ploeggenoten, onder wie Kylian Mbappé. Daarnaast beticht hij Paul Pogba van banden met de onderwereld. Meerdere bekenden zouden daardoor zijn 'aangevallen en neergeschoten'. 'Als u dit bericht leest, heeft mijn bot de automatische plaatsing voltooid. Het betekent ook dat ik niet meer vrij ben, hetzij door de handlangers van mijn broer, hetzij door de politie', begint Mathias zijn explosieve verhaal. 'De laster om mij het zwijgen op te leggen heeft dus gewerkt.' Hij noemt zijn broer onder meer een 'hypocriet, verwend en egoïstisch rot prinsje'. 'Mijn broer is de afgelopen jaren zeer bekwaam geraakt in hekserij', vervolgt Mathias in een reeks Twitter- en videoberichten. 'Hij is een volgeling van de waarzegger Marabout Ibrahim, een goede bekende van oud-voetballer Alou Diarra, die hem via Serge Aurier kent. Mijn broer heeft uit jaloezie meermaals kwade spreuken uitgesproken over zijn ploeggenoten, onder wie Kylian Mbappé.' Volgens Mathias Pogba heeft zijn broer ook connecties met de georganiseerde misdaad. Hij voelt zich daardoor niet meer veilig. 'Veel mensen zullen het moeilijk te geloven vinden, maar dit is de waarheid. Dit is waarom onze familie en geliefden vandaag de dag gevaar lopen. Mijn broer is altijd omringd geweest door criminelen en dat is hij nog steeds. Het probleem is dat hij zijn connecties gebruikt om zichzelf op straat te beschermen, zaken met ze doet en zorgt voor bloedvergieten uit zijn naam. Ik was daar niet van op de hoogte, totdat hij zijn handlangers verraadde en vluchtte zonder iets te zeggen.' 'Hij liet mijn moeder en mij over aan ons lot, waardoor zijn familie en geliefden een doelwit werden van deze criminelen', vervolgt Mathias zijn relaas. 'Enkele bekenden zijn al aangevallen en neergeschoten door hem. Dat wij niet naar de politie stapten, was uit angst voor vergelding. We hadden geen middelen om onszelf te verdedigen.' Paul Pogba beweert op zijn beurt dat hij is afgeperst door zijn broer en enkele anderen. Ze zouden dertien miljoen euro hebben geëist van de middenvelder, die onder meer een wapen op zich gericht kreeg. Uiteindelijk betaalde de Franse international 100.000 euro, voordat hij naar de politie stapte. Dit is ook wel ziek toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Haha, die gozer heeft echt een hele grote klap van de molen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Wie weet heeft Matias wel gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Ja dan heeft Paul een klap van de molen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Dit is ook wel ziek toch? Waar kan ik dit boek kopen van Matthias Pogba? Ik bied 20 Franse franc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Waar kan ik dit boek kopen van Matthias Pogba? Ik bied 20 Franse franc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Mourinho in de nieuwste clip van Stormzy. ba23c8426a07f4c7aad12f5115a3b15b.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 18 minuten geleden zei Bogatyr: Mourinho in de nieuwste clip van Stormzy. ba23c8426a07f4c7aad12f5115a3b15b.mp4 Geweldig Hier net hele clip bekeken: Net geen 11 minuten, maar simpel meestwerk, echt heel tof. Vooral de video zelf ook en de lineup wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Wie is Stormzy? Na 50 seconden afgezet die gaat mijn spotify lijst niet halen 23 september 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 23-9-2022 om 17:19 zei Kyrill: Geweldig Hier net hele clip bekeken: Net geen 11 minuten, maar simpel meestwerk, echt heel tof. Vooral de video zelf ook en de lineup wauw. Hoezo meesterwerk? En ik dacht eerst dat Romelu Lukaku ook meedeed in z'n clip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Steels: Hoezo meesterwerk? En ik dacht eerst dat Romelu Lukaku ook meedeed in z'n clip Hoezo niet? Is gewoon geweldige video, ik heb gefascineerd zitten kijken, en ik houd dus totaal niet van rap/hiphop Misschien deed Lukaku ook wel mee? 26 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Hoezo niet? Is gewoon geweldige video, ik heb gefascineerd zitten kijken, en ik houd dus totaal niet van rap/hiphop Misschien deed Lukaku ook wel mee? Geweldige video of meesterwerk is nog wel een verschilletje..ik vond er eigenlijk weinigs speciaal aan. Doen alsof je president bent, aan een blitse wagen staan rappen, opscheppen met kledij..dat hebben we allemaal al wel eens gezien toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 10 minuten geleden zei Steels: Geweldige video of meesterwerk is nog wel een verschilletje..ik vond er eigenlijk weinigs speciaal aan. Doen alsof je president bent, aan een blitse wagen staan rappen, opscheppen met kledij..dat hebben we allemaal al wel eens gezien toch? Gehoord van smaken verschillen? En ik denk dat jij de onderliggende boodschap van de video mist. Dit is wel heel wat anders en meer dan ''rappen'' met blitse wagens lol. Ik heb vrijwel nooit ''rap'' video laatste jaren gezien van 11 minuten bijna. Hij maakt statement en heeft allemaal bekende mensen ook witte maar vooral zwarte bij de video gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Gehoord van smaken verschillen? En ik denk dat jij de onderliggende boodschap van de video mist. Dit is wel heel wat anders en meer dan ''rappen'' met blitse wagens lol. Ik heb vrijwel nooit ''rap'' video laatste jaren gezien van 11 minuten bijna. Hij maakt statement en heeft allemaal bekende mensen ook witte maar vooral zwarte bij de video gedaan. Tuurlijk verschillen smaken, en ik heb de onderliggende boodschap van de video zeker meegekregen. Maar visueel is het toch allemaal een beetje povertjes, dat het dan 11 minuten duurt en er bekende mensen inkomen, is leuk maar dat maakt het voor mij nog geen meesterwerk. Deze is 29min en bomvol bekenden! Enjoy! En als je een echt meesterwerk van rap wilt zien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Nee man dat is geen meesterwerk. Hieronder zie je pas echt een meesterwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 23-9-2022 om 17:22 zei Bolderbast: Weet even niet meer waar dat nou was, maar ik was laatst ergens waar een gozer rondliep met een voetbalshirt van Nigeria met 'Piper Perri' achterop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 (bewerkt) https://www.telegraaf.nl/nieuws/318123824/voetballer-van-fc-volendam-verdacht-van-aanranding-en-mishandeling-in-amsterdamse-nachtclub 3 oktober 2022 bewerkt door Rogier. Oproepen tot mishandeling wordt niet toegestaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Wat een vreselijke vent. Als je dus geen aandacht van een vrouw krijgt ga je dus aan de borsten zitten en als er wat van gezegd wordt dan ga je slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Ik hoop vooral dat het rechtssysteem goed werk doet en, als hij het daadwerkelijk gedaan heeft, een terechte straf oplegt. En dat ook een straf wordt opgelegd als een idiote broer, neef of vriend zijn handen vuil wil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten