Jump to content

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei La Pulga:

Dit is nog het begin he, al ben je uiteindelijk goed genoeg stroom je zo in bij Bayern vrouwen anders is het weer snel discriminatie. 

Als ze dan de naturalisatie om voor Duitsland uit te mogen komen ook versoepelen vind ik het prima.  Schiet ik met plezier de winnende binnen op het WK2023 in de finale Duitsland Nederland 

@Mansveld

Als jij kaarten regelt voor potje ado kom ik het wel brengen in tegenstelling tot @La Pulga vind ikvind niet erg om een land te doorkruisen voor een leuk dagje 

Edited by Djurovski

22 minuten geleden zei Mansveld:

Dat was richting Djuro. Bimber regel ik via Poolse vrienden hier en Soplica haal ik hier gewoon bij de slijter:t:

Ah interpreteerde hem net verkeerd. Soplica is wel paar euro's duurder hier toch? Heel offtopic, maar wat is je favoriete smaak?

1 uur geleden zei Zawisza:

Ah interpreteerde hem net verkeerd. Soplica is wel paar euro's duurder hier toch? Heel offtopic, maar wat is je favoriete smaak?

Kersen en hazelnoot. Ik betaal hier geloof iets van 11 euro voor 500cl.

8 minuten geleden zei Mansveld:

Kersen en hazelnoot. Ik betaal hier geloof iets van 11 euro voor 500cl.

Ah valt mee. Vliegveld was net zoveel uit mijn hoofd op Poznan. Vind citroen altijd wel heerlijk. Chocolade met melk is ook een goeie combi

Sepp Blatter en Michel Platini vrijgesproken in corruptiezaak

Michel Platini en Sepp Blatter zijn vrijgesproken voor hun rol in een corruptiezaak. De Zwitserse rechtbank oordeelde dat er geen sprake was van fraude bij het uitvoeren van een verdachte transactie, waar de Fransman en Zwitser voor terechtstonden. 

:-D

• 2 weeks later...
4 uur geleden zei neva:

Lijkt wel een computerspelletje.

bestaat dat al niet met fifa be a pro? Of hebben ze dat niet meer terug toegevoegd na dat vreselijke Hunter scripted shit

Eerste goal van Giroud was wel nice ook