Jump to content

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain
 Share

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Bolderbast:

Deze quote was een paar uur voor het nieuws van de familieleden. Alsnog wel raar dat het in dit artikel staat, dat wel.

Mwah, zal wel om directe familie gaan. Volgens het Parool was het een ruzie met twee neven en een vriend. Het zuurstoftekort moet van een lachgasverslaving komen volgens datzelfde artikel. 

https://www.parool.nl/sport/van-beenamputatie-tot-coma-en-vroege-dood-ruzie-met-familie-wordt-jody-lukoki-29-fataal~b70f616b/

Is lachgas inmiddels al verboden? 

Heftig. Doet me denken aan iets anders wat ik laatst hoorde, dst iemand een wondje kreeg bij het klussen en daarbij blijkbaar een vleesetende bacterie zat die in zijn bloedbaan kwam en ook een paar uur later dood was. Vind ik eng. 

Op 10-5-2022 om 08:22 zei delichris:

Nee helaas niet.

Moeten ze echt zsm doen. Voordat het populair werd zoals het de laatste jaren is, heb ik helaas zelf de gevolgen van langdurig gebruik mogen ervaren tot het ziekenhuis aan toe. Men kan beter een jointje roken of een pilsje drinken dan deze rommel.

3 uur geleden zei Daniell:

https://www.vi.nl/nieuws/engelse-voetballer-komt-uit-voor-homoseksualiteit

Mooi, eindelijk iemand die het lef heeft om met naam en toenaam ervoor uit te komen. Ik hoop dat velen snel zijn voorbeeld zullen volgen!

Vond het ook mooi om te zien dat alle grote PL teams hem steunen. Zag o.a. City, United en Spurs reageren op de tweet van Blackpool.

2 minuten geleden zei Richarð.:

Vond het ook mooi om te zien dat alle grote PL teams hem steunen. Zag o.a. City, United en Spurs reageren op de tweet van Blackpool.

Inmiddels hebben alle clubs hun steun uitgesproken, inderdaad mooi om te zien en ik hoop oprecht dat dit wat in gang zet en dat meerdere voetballers uit gaan komen voor hun seksuele geaardheid. Het is onmenselijk om je je gehele carrière anders te moeten voordoen + ik geloof ook nog eens dat dat effect heeft op iemand zijn prestaties. 

Vorig jaar was er toch ook al een PL voetballer die ervoor uit wilde komen maar puntje bij paaltje niet zijn identiteit wilde vrij geven? 

Pieter Bos, keeper van Cambuur, moet stoppen met topsport ivm een hartprobleem. Wie reageert er als eerste op Twitter? Willem Engel, die de schuld geeft aan de prikjes.

Verschrikkelijk nieuws zeg voor hem. Het zit Cambuur niet mee op medisch vlak dit seizoen.

En die Engel moeten we gewoon doodzwijgen eigenlijk. Alles wat je aandacht geeft, groeit.

50 minuten geleden zei Satyr:

Pieter Bos, keeper van Cambuur, moet stoppen met topsport ivm een hartprobleem. Wie reageert er als eerste op Twitter? Willem Engel, die de schuld geeft aan de prikjes.

38 minuten geleden zei Tim':

Verschrikkelijk nieuws zeg voor hem. Het zit Cambuur niet mee op medisch vlak dit seizoen.

En die Engel moeten we gewoon doodzwijgen eigenlijk. Alles wat je aandacht geeft, groeit.

Een uur geleden stond het al op zijn twitter. Enkele weken geleden hetzelfde bij het overlijden van Lukoki. Echt verschrikkelijk , maar inderdaad gewoon doodzwijgen (dus ik ben hiet slecht bezig).

Is het voor Pieter Bos definitief of kan er nog een oplossing komen met een pacemaker oid? 

10 minuten geleden zei FlyD:

Is het voor Pieter Bos definitief of kan er nog een oplossing komen met een pacemaker oid?

Zoals het nu is gecommuniceerd lijkt het definitief. Maar het zou mooi zijn voor hem als er toch nog wat mogelijk blijft. Gezondheid moet natuurlijk wel voor het voetbal gaan.

10 minuten geleden zei neva:

Haha, 1-37.

MSV stond dus bovenaan, evenveel punten en stuk beter doelsaldo (scheelde 11 goals). Jammer joh.

1338612540_Screenshot_20220521-190718_NOSTeletekst.jpg.1d9a8aa9441a9d158ebb9c83f5b90b84.jpg

Blijkbaar speelt HMSH al een tijdje met veredeld jeugdelftal, dit keer o.a. spelers van de O15. Tevens een rode kaart en blessure keeper. Wel bizar.

Gepost (edited)
8 minuten geleden zei Kyrill:

Wat heeft dat met opmerkelijk te maken? 

Ik vind de voorwaarden vooral opmerkelijk. Schijnbaar mag hij mee bepalen over de nieuwe coach, technisch directeur en krijgt hij een zegje over het transferbeleid. 

Even 300M aan tekengeld opstrijken en dan jezelf alsnog op de TL zetten volgend jaar :-D

Heb ook ergens gelezen dat hij heeft geëist dat Neymar zou moeten vertrekken en dat Zidane de coach moet worden...

Edited by Daniell

3 minuten geleden zei Daniell:

Ik vind de voorwaarden vooral opmerkelijk. Schijnbaar mag hij mee bepalen over de nieuwe coach, technisch directeur en krijgt hij een zegje over het transferbeleid. 

Even 300M aan tekengeld opstrijken en dan jezelf alsnog op de TL zetten volgend jaar :-D

Heb ook ergens gelezen dat hij heeft geëist dat Neymar zou moeten vertrekken en dat Zidane de coach moet worden...

I stand very corrected. Dat zijn idd wel hele opmerkelijke feiten! Hahahah