Jump to content

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain
 Share

Recommended Posts

20 minuten geleden zei ElMarcos:

Hij twittert nog, dus dood is hij zeker niet. Volgens zijn assistent ligt hij slecht. Dus helemaal niets aan de hand is er ook niet. Al wil hij ons graag anders doen geloven.

Dat kan natuurlijk ook iemand zijn van zijn management die op zijn account zit. Lijkt me niet dat je op Twitter gaat en ondertussen voor je leven vecht. 

3 uur geleden zei ElMarcos:

Wat ik las zelfs een dodelijk auto-ongeluk voor de andere bestuurder. Zou onderweg naar de training gebeurt zijn.

Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... 

5 minuten geleden zei Kyrill:

Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... 

Catastrofe voor wie? Dit is sowieso een catastrofe, er is een dode gevallen, met alle gevolgen van dien. En of Van Drongelen nu 80 of 280 reed en 10 bier of 1 koffie op had, dat maakt geen bal verschil. 

Daarnaast, als je rijdt met drank en gepakt wordt moet je maar gewoon op de blaren zitten, hoe flink die dan ook moge zijn.

Vloet komt er nog genadig mee weg, met een ticket naar Kazakhstan.

2 minuten geleden zei neva:

Catastrofe voor wie? Dit is sowieso een catastrofe, er is een dode gevallen, met alle gevolgen van dien. En of Van Drongelen nu 80 of 280 reed en 10 bier of 1 koffie op had, dat maakt geen bal verschil. 

Daarnaast, als je rijdt met drank en gepakt wordt moet je maar gewoon op de blaren zitten, hoe flink die dan ook moge zijn.

Vloet komt er nog genadig mee weg, met een ticket naar Kazakhstan.

Is het idd sowieso al, helemaal mee eens. Maar ook met 60 of 70 kunnen er mensen dood gaan. 10 bier of 1 koffie maakt geen bal verschil? Really? Niet beetje enorm kort door de bocht? Er is wel degelijk verschil tussen te hard rijden en fucking koffie op of alcohol.

56 minuten geleden zei Kyrill:

Hij was op weg naar de training, dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat hij alcohol op had. Verder mag je dit soort achterlijke speculaties voor je houden, want niemand heeft er wat aan.

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Hij was op weg naar de training, dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat hij alcohol op had. Verder mag je dit soort achterlijke speculaties voor je houden, want niemand heeft er wat aan.

Ik stel een vraag , meer niet. Kan je ook normaal doen?

Gepost (edited)
8 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik vind “niet speculeren over verkeersongelukken” uitermate normaal gedrag, maar misschien ligt dat aan mij.

Het gaat om een voetballer , bij Vloet was er alcohol die is ook een voetballer, ik vind het hele normale vraag.Is geen speculeren is vraag stellen, jij niet kan hebben en Neva blijkbaar ook niet. Je mag niks meer tegenwoordig op dit forum. Dood vermoeiend.

''Het aantal dodelijke slachtoffers door alcohol in het verkeer is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld. In 2016 vielen er dertien doden bij ongelukken gerelateerd aan alcohol, vorig jaar waren dat er 36''

Uit NOS Artikel van 2019. Zal vast niet minder geworden zijn sinds 2016. Dus ja excuse me maar voor mij maakt wel uit of je bier op hebt of fucking koffie:5;e

https://nos.nl/artikel/2308458-zorgwekkende-toename-aantal-verkeersdoden-door-alcohol-meer-dan-verdubbeld

Edited by Kyrill

6 uur geleden zei Kyrill:

Is het idd sowieso al, helemaal mee eens. Maar ook met 60 of 70 kunnen er mensen dood gaan. 10 bier of 1 koffie maakt geen bal verschil? Really? Niet beetje enorm kort door de bocht? Er is wel degelijk verschil tussen te hard rijden en fucking koffie op of alcohol.

Nee, geen verschil. Er is iemand dood door een ongeval. Dat is de catastrofe. Manier waarop is niet relevant.

Als er alcohol in het spel is moet ie zwaarder gestraft worden dan wanneer het zomaar een ongeluk was, als het überhaupt zijn schuld is. Maar dat maakt de ramp er niet groter of kleiner op.

We weten verder nog niks over het incident. Misschien was van Drongelen helemaal niet de bestuurder, misschien heeft hij het ongeluk niet veroorzaakt etc. Door dit soort vragen te stellen of (in een erger geval) al dit soort aannames te doen, kan het balletje gaan rollen van het hele 'trial by media' circus wat je zelf zo verafschuwt, Kyrill. Daarom beter even de feiten afwachten en daarna kunnen we gaan oordelen en vragen stellen.