Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei La Pulga:

Zeker en daarom mag die ook keihard gestraft worden. Maar ik had het ook geaccepteerd als die gewoon bij Ajax was gebleven en vanuit daar aan zichzelf ging werken + dat verhaaltje over tekengeld etc.

Ik heb niet het idee dat wij even zwaar aan dit soort zaken tillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

8 minuten geleden zei La Pulga:

Maar daarbuiten heeft hij jarenlang prima werk geleverd bij Ajax

Nee dus. Als directeur zo omgaan met personeel maakt je per definitie een slechte directeur.

9 minuten geleden zei La Pulga:

en had het van mij er genoeg geweest als die op één of andere cursus is geweest

Een cursus. :-D Dit kan je toch niet menen? Dat doe je misschien met de kantinemedewerker, niet met een directeur waaronder hiërarchisch allerlei werknemers vallen. Dan heb je een ontzettend grote verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie en hoor je je te houden aan een bepaalde morele code. Seksueel grensoverschrijdend gedrag en stalking is dan echt een grove overtreding daarvan en reden tot direct ontslag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei La Pulga:

En dat lijkt mij prima. 

Vind ik van niet. Want ik vind dit soort zaken bagitaliseren of downgraden een van de grotere problemen van de huidige samenleving. 

Maar waar je wel gelijk in hebt is dat jij je eigen mening mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VD Gijp en Kieft. ;e Nee, die hebben inderdaad echt flink moreel besef. 

Die oude conservatieve voetballullen bij Vandaag Inside hebben sowieso nooit wat fatsoenlijks te zeggen over maatschappelijke kwesties. Van Basten idem dito overigens.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Satyr:

Van Basten is inderdaad ooit flink de mist ingegaan met zijn bijstandsopmerking. Hij dacht dat bijstandsmoeders ongeveer 100.000 per jaar kregen.

Vergeet zijn geweldige opmerking na een interview met die trainer van Heracles niet bij ESPN.....  Die is af.

1 uur geleden zei Socrates:

VD Gijp en Kieft. ;e Nee, die hebben inderdaad echt flink moreel besef. 

Precies... en totaal geen verleden met onnodig kwetsende opmerkingen of seksueel grens overschrijdend gedrag of opmerkingen. Maar als het zo uitkomt heet dat ineens satire voor de mannen. 

Verder is dit natuurlijk een hele rare move van beide kanten. Als club ben je ongeloofwaardig als je stelt dat zijn kwaliteiten als directeur zwaarder wegen. Voor wat betreft Overmars is dit ook veel te snel, want het toont niet aan dat hij nu echt beseft dat wat hij heeft gedaan niet één brug, maar wel tien bruggen te ver is. Dus wat mij betreft heeft Ajax het enige juiste gedaan door met hem te stoppen. Ongeacht de timing daarvan. Mensen die vinden dat hij best had kunnen blijven, die moeten zelf maar even op cursus denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Precies... en totaal geen verleden met onnodig kwetsende opmerkingen of seksueel grens overschrijdend gedrag of opmerkingen. Maar als het zo uitkomt heet dat ineens satire voor de mannen. 

Die uitzendingen rond The Voice ook.. Plaatsvervangende schaamte. Ze hebben al niet heel erg veel herseninhoud, maar ook gewoon nul inlevingsvermogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, ik vind mensen die dan alleen over de persconferentie vallen een beetje naïef. Als je kennelijk denkt zo snel alweer elders aan de slag te kunnen, dan bewijst dat al van schijt aan de slachtoffers, weinig moreel besef en niet echt een intensief persoonlijk proces doorgemaakt te hebben. Natuurlijk zie je dat dan ook terug op zo'n persconferentie, dat is alleen maar in het verlengde ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Mja, ik vind mensen die dan alleen over de persconferentie vallen een beetje naïef. Als je kennelijk denkt zo snel alweer elders aan de slag te kunnen, dan bewijst dat al van schijt aan de slachtoffers, weinig moreel besef en niet echt een intensief persoonlijk proces doorgemaakt te hebben. Natuurlijk zie je dat dan ook terug op zo'n persconferentie, dat is alleen maar in het verlengde ervan.

Dat weet je niet, je weet namelijk niet wat hij in zo'n persconferentie anders had kunnen zeggen. Als hij daar met super veel spijt, met een rode kop zat te vertellen dat het heel erg is, maar dat hij al een tijdje in behandeling is, dat hij misschien wel met die slachtoffers gesproken heeft na zijn ontslag etc. Dan vind ik helemaal niet naief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

https://sporza.be/nl/2022/03/24/tweede-sponsor-haakt-af-bij-antwerp-wat-zeggen-de-andere-partners~1648133683789/

Dit hadden ze in Antwerpen toch ook wel kunnen zien aankomen zou je denken. 

Nope ze dachten alleen maar hoe snel Overmars daar geld kon verdienen voor die club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites