timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Zeker en daarom mag die ook keihard gestraft worden. Maar ik had het ook geaccepteerd als die gewoon bij Ajax was gebleven en vanuit daar aan zichzelf ging werken + dat verhaaltje over tekengeld etc. Ik heb niet het idee dat wij even zwaar aan dit soort zaken tillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: Maar daarbuiten heeft hij jarenlang prima werk geleverd bij Ajax Nee dus. Als directeur zo omgaan met personeel maakt je per definitie een slechte directeur. 9 minuten geleden zei La Pulga: en had het van mij er genoeg geweest als die op één of andere cursus is geweest Een cursus. Dit kan je toch niet menen? Dat doe je misschien met de kantinemedewerker, niet met een directeur waaronder hiërarchisch allerlei werknemers vallen. Dan heb je een ontzettend grote verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie en hoor je je te houden aan een bepaalde morele code. Seksueel grensoverschrijdend gedrag en stalking is dan echt een grove overtreding daarvan en reden tot direct ontslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 3 minuten geleden zei timpy00: Ik heb niet het idee dat wij even zwaar aan dit soort zaken tillen. En dat lijkt mij prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: En dat lijkt mij prima. Vind ik van niet. Want ik vind dit soort zaken bagitaliseren of downgraden een van de grotere problemen van de huidige samenleving. Maar waar je wel gelijk in hebt is dat jij je eigen mening mag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Vooral prima voor alle Overmarsjes en Rietbergjes van deze wereld inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Het was ook niet 1x één dickpick he. Het was al jaren bekend en hij was al eens aangesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Die Lamkel Zé was een paar dagen geleden teruggekeerd bij Antwerp na te zijn verhuurd aan een Russisch team. Wat dat betreft is Overmars niet eens het grootste probleem daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) Overmars heeft overduidelijk totaal niet door wat de betekenis is. Net als de voorzitter van Antwerp. Maar goed het is legaal, dus het zal wel. 21 maart 2022 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 https://www.vi.nl/nieuws/van-basten-kritisch-op-overmars-hij-vergeet-excuses Eens met dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 1 uur geleden zei Karlo: https://www.vi.nl/nieuws/van-basten-kritisch-op-overmars-hij-vergeet-excuses Eens met dit. Precies, verder waren Kieft en vd Gijp gisteren bij Vandaag Inside ook gewoon helder en duidelijk over dit alles.Beetje dezelfde strekking als Van Basten in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 (bewerkt) VD Gijp en Kieft. Nee, die hebben inderdaad echt flink moreel besef. Die oude conservatieve voetballullen bij Vandaag Inside hebben sowieso nooit wat fatsoenlijks te zeggen over maatschappelijke kwesties. Van Basten idem dito overigens. 22 maart 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Van Basten is inderdaad ooit flink de mist ingegaan met zijn bijstandsopmerking. Hij dacht dat bijstandsmoeders ongeveer 100.000 per jaar kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Van Basten is inderdaad ooit flink de mist ingegaan met zijn bijstandsopmerking. Hij dacht dat bijstandsmoeders ongeveer 100.000 per jaar kregen. Vergeet zijn geweldige opmerking na een interview met die trainer van Heracles niet bij ESPN..... Die is af. 1 uur geleden zei Socrates: VD Gijp en Kieft. Nee, die hebben inderdaad echt flink moreel besef. Precies... en totaal geen verleden met onnodig kwetsende opmerkingen of seksueel grens overschrijdend gedrag of opmerkingen. Maar als het zo uitkomt heet dat ineens satire voor de mannen. Verder is dit natuurlijk een hele rare move van beide kanten. Als club ben je ongeloofwaardig als je stelt dat zijn kwaliteiten als directeur zwaarder wegen. Voor wat betreft Overmars is dit ook veel te snel, want het toont niet aan dat hij nu echt beseft dat wat hij heeft gedaan niet één brug, maar wel tien bruggen te ver is. Dus wat mij betreft heeft Ajax het enige juiste gedaan door met hem te stoppen. Ongeacht de timing daarvan. Mensen die vinden dat hij best had kunnen blijven, die moeten zelf maar even op cursus denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Precies... en totaal geen verleden met onnodig kwetsende opmerkingen of seksueel grens overschrijdend gedrag of opmerkingen. Maar als het zo uitkomt heet dat ineens satire voor de mannen. Die uitzendingen rond The Voice ook.. Plaatsvervangende schaamte. Ze hebben al niet heel erg veel herseninhoud, maar ook gewoon nul inlevingsvermogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Het ergste aan Overmars is toch gewoon die tenenkrommende persconferentie bij zijn aanstelling? Man man, wat pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Mja, ik vind mensen die dan alleen over de persconferentie vallen een beetje naïef. Als je kennelijk denkt zo snel alweer elders aan de slag te kunnen, dan bewijst dat al van schijt aan de slachtoffers, weinig moreel besef en niet echt een intensief persoonlijk proces doorgemaakt te hebben. Natuurlijk zie je dat dan ook terug op zo'n persconferentie, dat is alleen maar in het verlengde ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 9 uur geleden zei Socrates: Mja, ik vind mensen die dan alleen over de persconferentie vallen een beetje naïef. Als je kennelijk denkt zo snel alweer elders aan de slag te kunnen, dan bewijst dat al van schijt aan de slachtoffers, weinig moreel besef en niet echt een intensief persoonlijk proces doorgemaakt te hebben. Natuurlijk zie je dat dan ook terug op zo'n persconferentie, dat is alleen maar in het verlengde ervan. Dat weet je niet, je weet namelijk niet wat hij in zo'n persconferentie anders had kunnen zeggen. Als hij daar met super veel spijt, met een rode kop zat te vertellen dat het heel erg is, maar dat hij al een tijdje in behandeling is, dat hij misschien wel met die slachtoffers gesproken heeft na zijn ontslag etc. Dan vind ik helemaal niet naief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Ik zeg dus dat dat onrealistisch is als je na twee weken alweer gaat praten en na zes weken weer elders gaat werken. Dat zegt namelijk al wat, namelijk hetgeen wat ik in mijn vorige post benoem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 https://sporza.be/nl/2022/03/24/tweede-sponsor-haakt-af-bij-antwerp-wat-zeggen-de-andere-partners~1648133683789/ Dit hadden ze in Antwerpen toch ook wel kunnen zien aankomen zou je denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 1 uur geleden zei FlyD: https://sporza.be/nl/2022/03/24/tweede-sponsor-haakt-af-bij-antwerp-wat-zeggen-de-andere-partners~1648133683789/ Dit hadden ze in Antwerpen toch ook wel kunnen zien aankomen zou je denken. Nope ze dachten alleen maar hoe snel Overmars daar geld kon verdienen voor die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Zielig. RIP :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Rust zacht, strijder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Zeer verdrietig nieuws dit zeg. R.I.P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 He bah, hij laat een kindje van nog geen jaar achter. Vreselijk dat soort berichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Rust zacht Rincon Citaat https://www.bbc.com/sport/football/61103586 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten