Jump to content

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain
 Share

Recommended Posts

Op 8-3-2022 om 20:55 zei Satyr:

Volgens zijn advocaat wordt hij gewoon vrijgesproken hoor :LO:

Wellicht heeft hij een vormfout gevonden dan, want anders acht ik de kans zeer klein :classic_ninja:

23 minuten geleden zei MNie:

Jawel toch? Wellicht kan Louis hem nog een keer oproepen voor Oranje. 

Een bekerwedstrijd tussen twee clubs op niveau 10 in Engeland (Washington FC & Bedlington Terriers) heeft een wereldrecord penaltyserie neergezet. Na een 3-3 gelijkspel, won Washington 25-24 (!) na strafschoppen met 54 strafschoppen in totaal. Vijf spelers per team hebben er drie elk genomen.

Hey ik kwam ook al hierheen om het te plaatsen.

Inderdaad, erg jaloers op Antwerp wel hoor! Wel vreemd uiteindelijk, dacht dat hij wel even uit de picture wilde blijven. Het is nu pas 2 maanden geleden ongeveer?

2 minuten geleden zei aron24:

Heel koninklijk wel van Antwerp... ;c Hoe kan je zo'n vent nou nog aannemen? 

Lijkt me dat iedereen een tweede kans verdient .. Ja, het is wat snel. Maarja, moet hij dan twee jaar thuis blijven zitten?

Zojuist zei Jotew:

Lijkt me dat iedereen een tweede kans verdient .. Ja, het is wat snel. Maarja, moet hij dan twee jaar thuis blijven zitten?

Overmars verdient zeker geen nieuwe kans. Allereerst omdat hij heeft laten zien geen respect te kunnen geven aan vrouwen en misbruik maakt van zijn machtpositie, gezien zijn seksueel grensoverschrijdende gedrag, en ten tweede is het ook nog eens een oplichter gebleken (of waren we dat gesjoemel met die digitale munt ook alweer vergeten?). Als je zo'n iemand als club aanneemt, heb je allesbehalve moreelbesef. 

1 uur geleden zei La Pulga:

Inderdaad, erg jaloers op Antwerp wel hoor!

Ja? Zou je ook graag betrokken zijn bij of fan zijn van een organisatie waarin een leidinggevende de seksueel aanvaardbare grens herhaaldelijk overgaat en stalkingsgedrag zou vertonen? Met als gevolg dat (veel) vrouwen zich er niet veilig voelen?

Ik ben helemaal niet 'jaloers' op Antwerp, ik kijk nu eerder ontzettend op ze neer. Belachelijke club. Het wegzetten als een 'privékwestie' ook, terwijl het ging om werkrelaties.