Simonsav Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Way ahead of you, check de vorige pagina maar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 Vandaag in de rubriek "vage competities", Roemenië :mrgy: - Eerst en vooral: daar zijn dit seizoen al 40 verschillende coaches gepasseerd, een gemiddelde van meer dan 2 per team - De leider na 30 (van de 34) speeldagen is ASA Targa Mures. Wie zegt U? Dat was de nummer 2 uit de 2de dvisie van vorig seizoen. Stonden in de winterstop 13 punten achter leider Steaua, maar zijn nu al 14 wedstrijden ongeslagen (waarvan 12 winst) en zijn helemaal opgeklommen naar de leiderspositie. - De topschutter van de competitie is een verdediger, ene Bogdan Mitrea van FC Viitorul. Die heeft er al 14 gescoord. - Een hele rits van de bekendste clubs zijn zo goed als failliet. Dinamo Boekarest, Rapid Boekarest, CFR Cluj, Petrolul, FC Brasov en Universitatea Cluj zitten allemaal verwikkeld in een insolventieprocedure en mogen al zeker geen Europees voetbal spelen. Daardoor krijgen we straks mogelijks ronkende namen als Botosani en CSMS Iasi in de Europa League. - CFR Cluj heeft door al hun financiele problemen zelfs 24 punten aftrek gekregen. Waar ze normaal op een 4de plek zouden staan, vind je ze nu pas terug op een degradatieplaats, met 8 punten achterstand en nog amper 4 speeldagen te gaan. - Doordat de competitie volgend seizoen van 18 naar 14 clubs gaat, moeten er sowieso 6 clubs degraderen. Op de degradatieplaatsen staan nu dus o.a. Cluj (kampioen van 2012), Otelul (kampioen van 2011), Rapid Boekarest en Gaz Metan. Een eerdere kampioen, Unirea Urziceni, is zelfs al helemaal op gehouden te bestaan. Sorry beste vriend, maar dit heet omkoping. Een verdediger die topscorer is, kom op nou. En dat in een regio waar omkoping schering en inslag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 5 mei 2015 Share Geplaatst 5 mei 2015 En dan vergeten jullie nog even te zeggen dat de enige andere "topclub" van het land, officieel gezien nu niet meer bestaat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Opmerkelijke tussenstand in Finland :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Ik zal het wel over het hoofd zien denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Oplopend aantal punten van 0 t/m 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 http://www.vi.nl/nieuws/horrortackle-leidt-in-zwitserland-tot-strafrechtelijk-vervolg.htm Dit lijkt mij wel opmerkelijk, aangezien ik zelf iig nog nooit gehoord heb van een strafrechtelijk vervolg in het voetbal naar aanleiding van een tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 In Nederland is het één keer voorgekomen, toen Rachid Bouaouzan een voorwaardelijke gevangenisstraf en een taakstraf kreeg voor zijn tackle op Niels Kokmeijer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Bah, krijg het kippenvel op m'n armen als ik weer aan dat filmpje denk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Ik zelf kan daar in nagenoeg alle gevallen wel heel goed tegen, behalve als je ook duidelijk een soort van noodkreet hoort (die ik hier niet opvallend goed kan horen). Dan staan bij mij m'n nekharen ook rechtovereind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Om maar te zeggen dat voetbal in Maleisië ook vrij goed leeft :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 http://int.soccerway.com/national/iran/premier-league/20142015/regular-season/r27163/ Koploper Sazi speelde 3-3 tegen de nummer 3 en dus ging de titel naar Sepahan. Dus wat deed Sazi? Die blokkeerden in de 87e minuut ineens alle media in het stadion en zeiden dat ze 'gewoon' kampioen waren geworden, ivm 'de veiligheid'. Er kunnen 70.000 man in het stadion, er zaten er 90.000. Groot feest... Uiteraard werd de echte eindstand via telefoons wel redelijk snel bekend en ging alsnog de sloopmodus aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Zijn er nog resultaten te zien van die sloopmodus of viel het allemaal wel mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Theo... http://www.trending.nl/artikel/nieuws/voormalig-international-theo-lucius-drinkt-kaarsvet-op-afterparty Gaat niet de goeie kant op met die gast, hoorde dat die dikke gokschulden heeft bij een amateurclub in Nijmegen. Ging die daar A1 trainen om die schulden te betalen. ging die elke dag in de kantine bij het gokautomaat zitten. Ook verhalen van jeugdspelers omkopen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Jeugdspelers omkopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Theo... http://www.trending.nl/artikel/nieuws/voormalig-international-theo-lucius-drinkt-kaarsvet-op-afterparty Gaat niet de goeie kant op met die gast, hoorde dat die dikke gokschulden heeft bij een amateurclub in Nijmegen. Ging die daar A1 trainen om die schulden te betalen. ging die elke dag in de kantine bij het gokautomaat zitten. Ook verhalen van jeugdspelers omkopen etc. Heb ik tegen gevoetbald (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Tijdje terug dus al? (aangezien je nu geen A junior meer bent toch) Jeugdspelers omkopen :-D "Als je de eerste ingooi weggeeft, krijg je 100 euro" Dat was het enige ongeloofwaardige aan het verhaal dat ik kreeg te horen, want neem aan dat er niet gewed wordt op jeugd amateurwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2015 100? Toen ik in de a speelde trapte ik hem ook in eigen doel voor 100, schopte er zelf 5 minuten later toch 2 weer in aan de andere kant :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Tijdje terug dus al? (aangezien je nu geen A junior meer bent toch) "Als je de eerste ingooi weggeeft, krijg je 100 euro" Dat was het enige ongeloofwaardige aan het verhaal dat ik kreeg te horen, want neem aan dat er niet gewed wordt op jeugd amateurwedstrijden. Ja is nu een jaar of 3-4 terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Hij is nu ergens speler en trainer bij een eerste elftal geloof ik. Vorig seizoen begon hij, samen met Danny Buijs, als trainer bij Kozakken Boys maar daar hoefde hij op een gegeven moment niet meer te komen. Een bekende van mij zag hem laatst dronken in een snackbar, bestelde hij een broodje kroket en gooide daar aftershave overheen om het vervolgens op te eten. Overigens zegt hij zelf dat het, oude, filmpje met kaarsvet een weddenschap was en hij dit deed omdat hij een kunstgebit heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 En hoe verklaart ie de aftershave? Baard in zijn keel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 En hoe verklaart ie de aftershave? Baard in zijn keel? Doordenkertje, maar wel een heerlijke ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Ook gelezen, vroeg me precies hetzelfde als Dennis af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Dennis voortaan ff refereren he :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten