Baddoo Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Dat gaat je in de zaal sowieso niet lukken met zo'n plofbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Hehe nouja ik denk niet dat het Forlan nou heel veel interesseert of hij op het eerste of tweede niveau in Japan uitkomt, lijkt me allebei geen niveau waar hij erg trots op zal zijn. Denk dat hij het zelf belangrijker vindt dat er aan het einde van de maand weer een paar ton extra op z'n bankrekening staat. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 Hoezo matchfixing... wel heel slecht uitgevoerd meneer de scheids. Nordfeldt wel met een heldenreactie na de 4e pingel, hahaha. Doei, sukkel :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 Idd, echt bizar dit. Geen enkele terechte penalty. Ben benieuwd wat ze hier vna de FIFA tegen gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 Die eerste was wel terecht volgens mij. De tweede zou best tegen een hand aangekomen kunnen zijn, maar de camerapositie is niet goed. Andere twee waren lachwekkend idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 100% matchfixing volgens mij. Degenen die 'Voetbal Maffia' van VI hebben gelezen zullen het met me eens zijn. Daar staan ook absurde verhalen in over oefenpotjes tijdens trainingskampen. Dan kunnen gewoon de raarste scheidsrechters worden aangesteld, gaat volgens mij allemaal via een vaag bureau dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 [YOUTUBE]NLbNBFOn6yI[/YOUTUBE] [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ja prachtig :) Was ook echt uitgenodigd door Hamilton. Deed ook de speech in de kleedkamer voor Celtic, met resultaat, een vlekkeloze 0-2 overwinning + een fatsoenlijke opstelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Geen idee waar dit anders moet. http://www.mynewsdesk.com/fi/deloitte/pressreleases/combined-revenue-of-top-20-deloitte-football-money-league-clubs-breaks-eu6bn-barrier-1108302?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=Alert&utm_content=pressrelease Real weer de hoogste omzet, Man United naar de tweede plek geklommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Had een aantal maanden terug ook nog ergens een hele column gelezen over hoe (ondanks alle berichten van schulden enzo) goed het beleid van Real op vlak van hun geld eigenlijk wel niet is. Zowat het beste van heel Europa (afgezien van het fenomeen Bayern op dat vlak, die staan mijlenver voor op de rest). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik heb een jaar geleden een artikel gelezen waarin Real er bekaaid vanaf kwam en de zogenaamde mooie cijfers heel mooi boekhoudkundig getoverd gepresenteerd werden en het allemaal wel mee viel. Zal er eens naar op zoek gaan voor ik door de Real battieboys geklapt word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dreeke Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik heb een jaar geleden een artikel gelezen waarin Real er bekaaid vanaf kwam en de zogenaamde mooie cijfers heel mooi boekhoudkundig getoverd gepresenteerd werden en het allemaal wel mee viel. Zal er eens naar op zoek gaan voor ik door de Real battieboys geklapt word. http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/ :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Gala 18 (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/ :) Dat was het inderdaad! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 http://www.ad.nl/ad/nl/6148/Fifa/article/detail/3835910/2015/01/23/Raiola-wil-de-strijd-aan-met-Blatter.dhtml Ik zie het hem nog lukken ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Van Praag wil Blatter opvolgen als FIFA-voorzitter Michael van Praag stelt zich kandidaat om Sepp Blatter op te volgen als voorzitter van de FIFA. Hij bezit de noodzakelijke steun van minimaal vijf nationale bonden en stuurt die morgen per brief naar het hoofdkantoor van de wereldvoetbalbond. 'Het is algemeen bekend dat ik me grote zorgen maak om de FIFA', zegt de huidige voorzitter van de KNVB. 'Het is hoog tijd dat de organisatie wordt genormaliseerd en weer volledig in het teken komt te staan van het voetbal. Ik heb tijden gehoopt dat er een geloofwaardige tegenkandidaat zou komen, maar dat is simpelweg niet gebeurd. Dan moet je het niet alleen bij woorden laten, maar ook daadkracht tonen en verantwoordelijkheid nemen. Daarom stel ik me nu kandidaat.' Imago Van Praag baarde vorig jaar juni opzien door tijdens een bijeenkomst vlak voor het WK in São Paulo aan te dringen op het vertrek van Blatter als voorzitter van de FIFA. Hij deed dat samen met andere Europese bonden, met name de Engelse FA. 'Als je ergens zestien jaar zit, moet je je afvragen of je nog iets toevoegt. Het imago van de FIFA is achteruitgegaan na alles wat er is gebeurd de laatste jaren. Weinigen nemen de FIFA nog serieus en hoe je het ook wendt of keert: Blatter is eindverantwoordelijk.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Volkomen kansloos. Seppie heeft al lang wat envelopjes in Azië en Afrika uitgedeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 :roll: Er zou beter wat overleg komen in het anti-Blatter kamp. Dadelijk raken er allemaal stemmen verdeeld en gaan we gewoon verder met Sepp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Raiola trekt zich terug bij kandidatuur Van Praag, die gesteund wordt door de KNVB en de FA. Dan zullen de andere Britse binden, maar ook de Ierse bonden ook naar alle verwachting volgen. Dan zit je (al) op zes bonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Michael van Praag is een veel te integere kandidaat. Die gaat nooit van zijn leven winnen, hoe goed zijn plannen ook zijn. Zolang Blatter nog wat horloges uitdeelt daar in Azië en Afrika, stemt iedereen op hem. Die blijft ook gewoon FIFA voorzitter tot in de houten jas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ach jongens die Blatter valt vanzelf dood Disclaimer voor de AIVD of wie dan ook: Ik wens de beste man niet dood, wil enkel wijzen op het feit dat hij tegen een leeftijd aanloopt waarop het klokje langzaamaan op gaat houden met tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik hoop met je mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Figo zou zich nu ook kandidaat hebben gesteld :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Als die mannen nou gewoon met z'n allen één kandidaat naar voren schuiven en proberen wat landen die op Blatter zouden stemmen over te halen. Dat zou veel efficiënter zijn. Maar nee, er moeten weer een miljoenmiljard kandidaten naar voren worden geschoven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten