Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hehe nouja ik denk niet dat het Forlan nou heel veel interesseert of hij op het eerste of tweede niveau in Japan uitkomt, lijkt me allebei geen niveau waar hij erg trots op zal zijn. Denk dat hij het zelf belangrijker vindt dat er aan het einde van de maand weer een paar ton extra op z'n bankrekening staat. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

100% matchfixing volgens mij. Degenen die 'Voetbal Maffia' van VI hebben gelezen zullen het met me eens zijn. Daar staan ook absurde verhalen in over oefenpotjes tijdens trainingskampen. Dan kunnen gewoon de raarste scheidsrechters worden aangesteld, gaat volgens mij allemaal via een vaag bureau dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een aantal maanden terug ook nog ergens een hele column gelezen over hoe (ondanks alle berichten van schulden enzo) goed het beleid van Real op vlak van hun geld eigenlijk wel niet is. Zowat het beste van heel Europa (afgezien van het fenomeen Bayern op dat vlak, die staan mijlenver voor op de rest).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik heb een jaar geleden een artikel gelezen waarin Real er bekaaid vanaf kwam en de zogenaamde mooie cijfers heel mooi boekhoudkundig getoverd gepresenteerd werden en het allemaal wel mee viel. Zal er eens naar op zoek gaan voor ik door de Real battieboys geklapt word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik heb een jaar geleden een artikel gelezen waarin Real er bekaaid vanaf kwam en de zogenaamde mooie cijfers heel mooi boekhoudkundig getoverd gepresenteerd werden en het allemaal wel mee viel. Zal er eens naar op zoek gaan voor ik door de Real battieboys geklapt word.

http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Praag wil Blatter opvolgen als FIFA-voorzitter

Michael van Praag stelt zich kandidaat om Sepp Blatter op te volgen als voorzitter van de FIFA. Hij bezit de noodzakelijke steun van minimaal vijf nationale bonden en stuurt die morgen per brief naar het hoofdkantoor van de wereldvoetbalbond.

'Het is algemeen bekend dat ik me grote zorgen maak om de FIFA', zegt de huidige voorzitter van de KNVB.

'Het is hoog tijd dat de organisatie wordt genormaliseerd en weer volledig in het teken komt te staan van het voetbal. Ik heb tijden gehoopt dat er een geloofwaardige tegenkandidaat zou komen, maar dat is simpelweg niet gebeurd. Dan moet je het niet alleen bij woorden laten, maar ook daadkracht tonen en verantwoordelijkheid nemen. Daarom stel ik me nu kandidaat.'

Imago

Van Praag baarde vorig jaar juni opzien door tijdens een bijeenkomst vlak voor het WK in São Paulo aan te dringen op het vertrek van Blatter als voorzitter van de FIFA. Hij deed dat samen met andere Europese bonden, met name de Engelse FA.

'Als je ergens zestien jaar zit, moet je je afvragen of je nog iets toevoegt. Het imago van de FIFA is achteruitgegaan na alles wat er is gebeurd de laatste jaren. Weinigen nemen de FIFA nog serieus en hoe je het ook wendt of keert: Blatter is eindverantwoordelijk.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michael van Praag is een veel te integere kandidaat. Die gaat nooit van zijn leven winnen, hoe goed zijn plannen ook zijn. Zolang Blatter nog wat horloges uitdeelt daar in Azië en Afrika, stemt iedereen op hem. Die blijft ook gewoon FIFA voorzitter tot in de houten jas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die mannen nou gewoon met z'n allen één kandidaat naar voren schuiven en proberen wat landen die op Blatter zouden stemmen over te halen. Dat zou veel efficiënter zijn. Maar nee, er moeten weer een miljoenmiljard kandidaten naar voren worden geschoven :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites