Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 5 minuten geleden zei La Pulga: Nee dat niet, maar het is nog steeds onzeker 😋 Ale, speciaal voor jou zal ik dan hier na enkele maanden nog eens op terugkomen. Is het goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Let op, komt van Voetbalprimeur af, dus iets met korrels zout Gerucht uit Turkije dat Fenerbahce uit de Turkse competitie wil stappen en in één van de volgende vijf competities wil gaan meedoen, Serie A, Jupiler Pro League, Eredivise, La Liga of Ligue 1. Kans van slagen is redelijk 0, gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 4 minuten geleden zei Wolf_pd: Let op, komt van Voetbalprimeur af, dus iets met korrels zout Gerucht uit Turkije dat Fenerbahce uit de Turkse competitie wil stappen en in één van de volgende vijf competities wil gaan meedoen, Serie A, Jupiler Pro League, Eredivise, La Liga of Ligue 1. Kans van slagen is redelijk 0, gok ik. Dat zijn nu toch ook niet echt ploegen die bepaald dichtbij de deur liggen. Kan me dan ook niet voorstellen dat ze er bij een club als NEC op zitten te wachten om af te vliegen naar Turkije voor een competitiewedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) 18 uur geleden zei Bogatyr: Ale, speciaal voor jou zal ik dan hier na enkele maanden nog eens op terugkomen. Is het goed? Ik snap jullie punt niet , als ik eerlijk ben. Het begon over Dean Huisjens, iemand die net aan pas komt kijken, en voor Spanje wil spelen. Brahim Diaz speelt voor Real Madrid en heeft ook voor Ac Milan gespeeld, dat zijn toch twee niet vergelijkbare gevallen, of mis ik iets? Ofwel/ergo in mijn ogen is het meer dan normaal speler als Brahim Diaz met zijn statuur voor Marokko uit kan en uit mag komen. 25 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) Maar Karel, mijn bericht deelde ik volledig losstaand van het bericht over Dean Huijssen. Het was Sophomore dat daarover begon. Volgens Fabrizio R, zou Diaz voor Marokko gaan spelen in plaats van Spanje. Ik vond dat nieuwswaardig en deelde dat hier, maar moest met een korrel zout genomen worden (ook al kwam het van Fabrizio). Dan komt ene La Pulga ook nog even zeggen dat het vriendschappelijk is en het 'dan niet telt'. Wat klopt, maar dan nog is het gewoon kwestie van tijd. Plots heeft Marokko een nieuwe sterspeler en hij zal er in de kwalificatiewedstrijden voor het WK er ook wel bijzijn, mits hij gespaard blijft van blessures. Maar het is en blijft wel een feit dat hij voor Marokko gekozen heeft. 25 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 12 minuten geleden zei Bogatyr: Dan komt ene La Pulga ook nog even zeggen dat het vriendschappelijk is en het 'dan niet telt'. Wat klopt, maar dan nog is het gewoon kwestie van tijd. Plots heeft Marokko een nieuwe sterspeler en hij zal er in de kwalificatiewedstrijden voor het WK er ook wel bijzijn, mits hij gespaard blijft van blessures. Maar het is en blijft wel een feit dat hij voor Marokko gekozen heeft. Volgens mij is het inderdaad vrij duidelijk dat hij de intentie heeft om voor Marokko te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 2 uur geleden zei Oerlie: Dat zijn nu toch ook niet echt ploegen die bepaald dichtbij de deur liggen. Kan me dan ook niet voorstellen dat ze er bij een club als NEC op zitten te wachten om af te vliegen naar Turkije voor een competitiewedstrijd. Weet ook niet of de bonden er op zitten te wachten dat er zomaar een buitenlandse club aan komt wandelen en zegt, ik wil hier spelen. Lijkt me weinig kans van slagen. En inderdaad, er is geen club die zit te wachten op een Europees avontuur voor een uitwedstrijd. Groningen-Maastricht lijkt me ver genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 4 uur geleden zei Bogatyr: Maar Karel, mijn bericht deelde ik volledig losstaand van het bericht over Dean Huijssen. Het was Sophomore dat daarover begon. Volgens Fabrizio R, zou Diaz voor Marokko gaan spelen in plaats van Spanje. Ik vond dat nieuwswaardig en deelde dat hier, maar moest met een korrel zout genomen worden (ook al kwam het van Fabrizio). Dan komt ene La Pulga ook nog even zeggen dat het vriendschappelijk is en het 'dan niet telt'. Wat klopt, maar dan nog is het gewoon kwestie van tijd. Plots heeft Marokko een nieuwe sterspeler en hij zal er in de kwalificatiewedstrijden voor het WK er ook wel bijzijn, mits hij gespaard blijft van blessures. Maar het is en blijft wel een feit dat hij voor Marokko gekozen heeft. Ik maakte een korrelzoutgeintje, die zijn het leukst vind ik persoonlijk. Vooral als andere het dan niet leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 15 uur geleden zei Wolf_pd: Weet ook niet of de bonden er op zitten te wachten dat er zomaar een buitenlandse club aan komt wandelen en zegt, ik wil hier spelen. Lijkt me weinig kans van slagen. En inderdaad, er is geen club die zit te wachten op een Europees avontuur voor een uitwedstrijd. Groningen-Maastricht lijkt me ver genoeg Het is haast nog sneller met een privé vliegtuig van Maastricht naar Istanbul dan met de bus van Maastricht naar Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 38 minuten geleden zei bas huijsmans: Het is haast nog sneller met een privé vliegtuig van Maastricht naar Istanbul dan met de bus van Maastricht naar Groningen Ik zie ze bij MVV dan toch eerder opteren voor de goedkoopste vlucht met Ryanair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 21 uur geleden zei Bogatyr: Maar Karel, mijn bericht deelde ik volledig losstaand van het bericht over Dean Huijssen. Het was Sophomore dat daarover begon. Volgens Fabrizio R, zou Diaz voor Marokko gaan spelen in plaats van Spanje. Ik vond dat nieuwswaardig en deelde dat hier, maar moest met een korrel zout genomen worden (ook al kwam het van Fabrizio). Dan komt ene La Pulga ook nog even zeggen dat het vriendschappelijk is en het 'dan niet telt'. Wat klopt, maar dan nog is het gewoon kwestie van tijd. Plots heeft Marokko een nieuwe sterspeler en hij zal er in de kwalificatiewedstrijden voor het WK er ook wel bijzijn, mits hij gespaard blijft van blessures. Maar het is en blijft wel een feit dat hij voor Marokko gekozen heeft. Oke Ben, dat had ik nniet door. Duidelijjk, ik snap het nu, thnx maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) Op 24-3-2024 om 19:32 zei La Pulga: Vriendschappelijk, dat telt niet Jawel; in de zin dat je maar één keer van land mag wisselen als je 21+ bent. Daarom kan Diaz enkel nu nog voor Marokko spelen (kwam eerder al voor Spanje uit en is 21+) en kan Huijsen nog terug naar NL (kwam eerder voor NL uit, maar is 21-). 26 maart bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart FC Twente-speler Brenet krijgt maand celstraf voor rijden zonder rijbewijs | Voetbal | NU.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Schandaal in Ecuador: twee ervaren internationals pakken 16-jarig toptalent mee naar stripclub tijdens interlandbreak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 12 minuten geleden zei Bogatyr: Schandaal in Ecuador: twee ervaren internationals pakken 16-jarig toptalent mee naar stripclub tijdens interlandbreak @De Raam zijn jouw spelers en talenten , ook zulke boefjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 27 minuten geleden zei Kyrill: @De Raam zijn jouw spelers en talenten , ook zulke boefjes? Kendry Páez is speler van IDV, ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Heb mootje net een insta bericht gestuurd of die zijn conditie misschien bij mij in het team op peil wilt houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Duurde even voordat ik geloofde dat dit echt was. Nieuws op 1 april is toch altijd licht verdacht. https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/adidas-door-het-stof-vanwege-duits-ss-shirt-verkoop-wordt-per-direct-gestopt~a8bd7f8a/ Misschien is dit wel waarom Nike het mag overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april En omdat het toch 1 april is, kan deze er ook nog wel bij. https://www.bd.nl/rkc-waalwijk/verrassende-carrieremove-rkc-doelman-etienne-vaessen-wordt-surinaams-international~a20dc4a1/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citaat Arno Vermeulen stopt als commentator bij de NOS, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. Hij gaat zich voornamelijk bezighouden met het opleiden van nieuwe commentatoren voor de publieke omroep. Jammer man. Heel veel MU’ers die dit een aderlating zullen vinden, gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 48 minuten geleden zei Fantasy: Jammer man. Heel veel MU’ers die dit een aderlating zullen vinden, gok ik. Maar hij blijft aanschuiven bij praatprogramma's. Gemist kans, had dat ook stopgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april https://nos.nl/artikel/2515297-heerenveen-spits-van-amersfoort-is-een-dag-per-week-boer-pelle Boer pelle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april https://www.telegraaf.nl/sport/2134497308/ophef-door-pikante-quote-rosenborg-spits-ole-saeter-gaat-masturberen-op-eigen-treffer @Urbeto Mooi, blij dat ik voor Rosenborg heb gekozen na dit bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 uur geleden zei ElPrincipito: https://www.telegraaf.nl/sport/2134497308/ophef-door-pikante-quote-rosenborg-spits-ole-saeter-gaat-masturberen-op-eigen-treffer @Urbeto Mooi, blij dat ik voor Rosenborg heb gekozen na dit bericht. Zag dit gisteren voorbij komen en wilde het nog hier posten voor je, maar dat is er bij ingeschoten. Je mag je bestuur wel om een nieuwe grasmat vragen overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citaat Spits Augustin krijgt definitief 28 miljoen euro van Leeds United - Voetbal International (vi.nl) Dat is lekker cashen. Hele domme move ook van Leeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten