AntiChrist7 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Alleen al hoe inconsistent UEFA met hun FFP regels zijn en hoe engelse clubs blijkbaar alles mogen maar de rest direct op hun vingers getikt worden en bestraft, ben ik al blij dat ze eens een schop onder hun kont krijgen. En laten we niet vergeten dat we allemaal het nieuwe CL format een gedrocht vinden. Uefa zijn niet opeens the good guys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 1 minuut geleden zei AntiChrist7: Alleen al hoe inconsistent UEFA met hun FFP regels zijn en hoe engelse clubs blijkbaar alles mogen maar de rest direct op hun vingers getikt worden en bestraft, ben ik al blij dat ze eens een schop onder hun kont krijgen. En laten we niet vergeten dat we allemaal het nieuwe CL format een gedrocht vinden. Uefa zijn niet opeens the good guys Ben wel benieuwd wie je dit hebt horen zeggen. Ken niemand die pro-UEFA is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Nieuwe CL format is gaaf man. In FM dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 23 minuten geleden zei PJHoutman: Maar je zegt dat je de Super League ook gratis gaat kijken, dus je kletst nu een beetje uit je nek. Omdat ze het gratis gaan aanbieden, zeggen ze toch zelf... Ik had het erover ALS men nu een streamingsplatform had waar je een paar euro betaald voor de wedstrijd laat ik zeggen Porto-Sporting wil ik dat gerust betalen. Maar omdat die mogelijkheid er niet is voor mij nu is het deze oplossing. Naja sommige hier mogen gewoon verder lekker de multinationals blijven verdedigen hier (UEFA, providers, ...) die hebben natuurlijk nog niet genoeg geld. Ik zeg laat maar komen die Super League, zeker in de opzet dat ze nu willen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 27 minuten geleden zei Netzwerk: Omdat ze het gratis gaan aanbieden, zeggen ze toch zelf... Ik had het erover ALS men nu een streamingsplatform had waar je een paar euro betaald voor de wedstrijd laat ik zeggen Porto-Sporting wil ik dat gerust betalen. Maar omdat die mogelijkheid er niet is voor mij nu is het deze oplossing.[/quote] 1. Jij: het wordt gratis 2. Rogier: je zal gewoon moeten betalen 3. Jij: Ik heb IPTV. 27 minuten geleden zei Netzwerk: Naja sommige hier mogen gewoon verder lekker de multinationals blijven verdedigen hier (UEFA, providers, ...) die hebben natuurlijk nog niet genoeg geld. Ik zeg laat maar komen die Super League, zeker in de opzet dat ze nu willen! Ik sta bekend als groot fan van multinationals inderdaad. Je bent overigens de enige die het grote geld steunt, want de Super League is niets meer dan een poging om nóg meer geld te verdienen en dat binnen de grote clubs te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Enkele clubs zoals Manchester United, Atletico, PSG, Bayern en La Liga clubs zoals Villarreal, Valencia en Sevilla hebben zich er al tegen uitgesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) 16 uur geleden zei Djurovski: Ik blijf ook bij mijn woorden dat @Sophomore die prijs had moeten winnen Niet de eerste verkiezing dit jaar die tegenvalt. Hecht aan de voorstellen van A22 net zoveel waarde als dit ik nu op een A4'tje een schets ga maken voor een Super Leaguel 0,0 waarde. 21 december 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Feyenoord de eerste Nederlandse club met een statement. Een vrij zwakke als je het mij vraagt. 'We wachten het nog even af'. Hiermee tevens de eerste club met een statement die zich niet duidelijk afzet van de Super League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 35 minuten geleden zei PJHoutman: 1. Jij: het wordt gratis 2. Rogier: je zal gewoon moeten betalen 3. Jij: Ik heb IPTV. Ik sta bekend als groot fan van multinationals inderdaad. Je bent overigens de enige die het grote geld steunt, want de Super League is niets meer dan een poging om nóg meer geld te verdienen en dat binnen de grote clubs te houden. Op je eerste punt: voor mocht het alsnog betalend worden, wat het vooralsnog volgens plan niet zal worden. Op je tweede punt: Zo blijft de UEFA er toch vantussen waarvan ik dan weer groot tegenstander ben. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt, dat beslissen wij hier op een Nederlands FM forum niet helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Ben wel benieuwd wie je dit hebt horen zeggen. Ken niemand die pro-UEFA is. zeg toch ook niet? Ik bedoel gewoon dat het hypocriet zou zijn als al de SL opponenten zich achter uefa gaan scharen na deze uitspraak. Ze beschermen zogezegd de supporter en de clubs maar hadden er geen probleem mee dat de russen en saudis en amerikanen zich overal inkochten 21 december 2023 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 49 minuten geleden zei Beppu: Feyenoord de eerste Nederlandse club met een statement. Een vrij zwakke als je het mij vraagt. 'We wachten het nog even af'. Hiermee tevens de eerste club met een statement die zich niet duidelijk afzet van de Super League. Ergens ook wel verstandig om niet meteen stelling te nemen. Voor je er weer op terug moet komen. Zie KNVB en toewijzing van WK's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Niemand weet wie A22 is; het is een nietszeggende entiteit zonder enkel mandaat. Ook echt de namen "Blue, Gold en Star leagues". Dat is bedacht door een kind van vijf. Totaal niet serieus te nemen. 21 december 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Overstap van jeugd naar senioren is voor sommigen toch een te grote stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ophef in Duitsland: ‘Stuurt hij soms zijn minder getalenteerde tweelingbroer?’ (voetbalzone.nl) Vicevoorzitter van de Duitse voetbalbond maakt even Kimmich en Gündogan met de grond gelijk in een niet geautoriseerd interview. Voor een dusdanig rigide land en dito cultuur en gedragsnormen zeggen die Duitsers soms toch echt rare dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 20 uur geleden zei Rykjvk1: Ophef in Duitsland: ‘Stuurt hij soms zijn minder getalenteerde tweelingbroer?’ (voetbalzone.nl) Vicevoorzitter van de Duitse voetbalbond maakt even Kimmich en Gündogan met de grond gelijk in een niet geautoriseerd interview. Voor een dusdanig rigide land en dito cultuur en gedragsnormen zeggen die Duitsers soms toch echt rare dingen Misschien ben ik hier alleen in? Maar zowel Bayern als Duitsland zelf, gaan toch helemaal best wel slecht en niet zo bijzonder goed? Bayern staat 2e en dat bliijven ze, zelfs als ze inhaal duel winnen.... En die Mannschaft is nu al helemaal scheit door een trechter toch en verliest van alles en iedereen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Het argument inzet vind ik wel altijd zo enorm makkelijk hè. Hoor je bij België ook vaak. Alsof Kevin de Bruyne en Romelu Lukaku (of Gundogan en Kimmich) echt twee weken van huis gaan om dan bewust met de handen in zakken te spelen terwijl je er geen reet aan verdient. Dan kun je je net zo goed niet beschikbaar stellen als international. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 30-12-2023 om 13:27 zei PJHoutman: Het argument inzet vind ik wel altijd zo enorm makkelijk hè. Hoor je bij België ook vaak. Alsof Kevin de Bruyne en Romelu Lukaku (of Gundogan en Kimmich) echt twee weken van huis gaan om dan bewust met de handen in zakken te spelen terwijl je er geen reet aan verdient. Dan kun je je net zo goed niet beschikbaar stellen als international. Ja helemaal mee eens, en ik vind ook totaal niet dat die spelers dat doen, verre van. Het is en blijft wel een feit, Duitse nationale elftal eerder onder Flicki en nu onder Nagelsman, al heellang slecht speelt, en heel veel slechte resultaten pakt en vaak verliest dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Legende Mário Zagallo is op 92-jarige leeftijd overleden.De Braziliaan werd wereldkampioen als speler (1958,1962) en als coach van z'n land (1970).Alleen Franz Beckenbauer (1974,1990) en Didier Deschamps (1998,2018) deden hem dat na. Linksbuiten Zagallo was prof van 1951 tot 1965.Hij speelde voor Flamengo en Botafogo,won met beide clubs meerdere prijzen en speelde 33 interlands. Als trainer (1966-2001) won hij prijzen met Botafogo,Fluminense,Flamengo en Al- Hilal.Als coach van Brazilië werd hij eerste (1970),vierde (1974) en tweede (1998) op het WK.Ook was hij assistent van Carlos Alberto Pereira toen zijn land in 1994 wereldkampioen werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 7 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Voormalig topcoach Sven-Göran Eriksson is ongeneeslijk ziek: “Heb in beste geval nog jaar te leven” https://www.hln.be/buitenlands-voetbal/voormalig-topcoach-sven-goran-eriksson-is-ongeneeslijk-ziek-heb-in-beste-geval-nog-jaar-te-leven~a0794450/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Nieuwe technisch directeur voor Antwerp is ook bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Wat is Nederland ook weer preuts geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Ik heb nog niet helemaal helder waarom het bestuur van MVV uberhaupt denkt dat dit hen iets aan gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari MVV bestuur heeft duidelijk nog nooit op instagram gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Gaat het om die foto bij dat artikel? Ik zie namelijk niet zoveel opwindends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten