cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wat is er gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Wat is er gebeurd? https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230930_95914395 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Op 29-9-2023 om 20:36 zei Jotew: Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd. Denk dat jouw ‘leip’ en mijn ‘leip’ behoorlijk van elkaar verschilt dan, maar bon. Las dat hij al een aantal weken in behandeling is en de club van zijn conditie af wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 9 uur geleden zei Keeza: Denk dat jouw ‘leip’ en mijn ‘leip’ behoorlijk van elkaar verschilt dan, maar bon. Las dat hij al een aantal weken in behandeling is en de club van zijn conditie af wist. Hier word lijp/leip inderdaad gebruikt als in: gaaf, dus vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Opmerkelijke goal https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1708526644892160111?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1708526644892160111|twgr^34f4716a3e9bf3befacb550f298a9167632617f3|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalzone.nl%2Fnieuws%2Fbalotelli-scoort-direct-voor-kluivert-eigen-goal-van-het-seizoen-bij-besiktas%2F424990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Op 30-9-2023 om 22:01 zei rich ruzzian: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230930_95914395 Waar haal je het gore lef vandaan zeg..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Op 29-9-2023 om 12:03 zei Keeza: https://www.getfootballnewsfrance.com/2023/ogc-nice-player-threatening-to-commit-suicide/ Leip... Ik zeg het je ook direct in je gezicht, ik vind je toffe en geweldige gozer. Maar ik heb deze post van je gerapporteerd, ik vind het heel erg ongepast en ik struggle zelf ook met zelfmoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Op 29-9-2023 om 12:03 zei Keeza: https://www.getfootballnewsfrance.com/2023/ogc-nice-player-threatening-to-commit-suicide/ Leip... Op 29-9-2023 om 20:36 zei Jotew: Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd. Op 30-9-2023 om 23:18 zei Keeza: Denk dat jouw ‘leip’ en mijn ‘leip’ behoorlijk van elkaar verschilt dan, maar bon. Las dat hij al een aantal weken in behandeling is en de club van zijn conditie af wist. Op 1-10-2023 om 08:27 zei Jotew: Hier word lijp/leip inderdaad gebruikt als in: gaaf, dus vandaar 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik zeg het je ook direct in je gezicht, ik vind je toffe en geweldige gozer. Maar ik heb deze post van je gerapporteerd, ik vind het heel erg ongepast en ik struggle zelf ook met zelfmoord. Dat iedereen een andere definitie van ‘leip’ heeft, dat blijkt wel weer uit dit voorbeeld. Denk je aan Zelfmoord? Je kunt geheel anoniem bellen of chatten. Bel gratis 0800-0113 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 3 uur geleden zei ElMarcos: Waar haal je het gore lef vandaan zeg..... Dit schijnt gephotoshopt te zijn. Die jongen stak zijn middelvinger op, iemand anders heeft een telefoon met dat kindje gephotoshopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 21 minuten geleden zei LouisPSV: Dit schijnt gephotoshopt te zijn. Die jongen stak zijn middelvinger op, iemand anders heeft een telefoon met dat kindje gephotoshopt. Hij heeft vandaag in de rechtbank gegezd dat hij het een onschuldig geintje vond. Dus nee, dit is niet waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Ik zeg het je ook direct in je gezicht, ik vind je toffe en geweldige gozer. Maar ik heb deze post van je gerapporteerd, ik vind het heel erg ongepast en ik struggle zelf ook met zelfmoord. In deze context was het woordje leip dus bedoeld als 'gek/ziek/heftig'. Misschien kan je mij volgende keer vragen wat ik ermee bedoel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/aziatisch-cl-duel-afgelast-om-standbeeld-op-veld-ronaldo-maakt-zijn-eerste/425041 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/akelig-verhaal-uit-efl-fan-overlijdt-na-hartaanval-arbiter-grijpt-niet-in/425140 Bijzonder beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/bizar-ronaldo-in-iran-veroordeeld-tot-zweepslagen-vanwege-overspel/425494 Wat een belachelijk landje is het toch he haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ah joh, we moeten gewoon respect hebben voor de tradities en gebruiken daar. Laten we voetbal naar iedereen brengen, wat voetbal brengt samen. Vraag me wel af waarom geen honderd zweepslagen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Titan: Ah joh, we moeten gewoon respect hebben voor de tradities en gebruiken daar. Laten we voetbal naar iedereen brengen, wat voetbal brengt samen. Vraag me wel af waarom geen honderd zweepslagen . Hoop dat het sarcastisch was? 13 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 15 minuten geleden zei Bogatyr: Hoop dat het sarcastisch was? Honderd procent . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Titan: Ah joh, we moeten gewoon respect hebben voor de tradities en gebruiken daar. Laten we voetbal naar iedereen brengen, wat voetbal brengt samen. Vraag me wel af waarom geen honderd zweepslagen . Daar moeten we helemaal geen respect voor hebben. Stelletje debielen. Oef, haha. 13 oktober 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Haha, de Belgen begrijpen de grap niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Geeft niet, mijn leerlingen begrijpen mijn grappen ook niet altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) Volgens mij klopt het artikel ook niet helemaal, die stelt dat hij al is veroordeeld. Ik krijg dat via geen enkele betrouwbaar nieuwsmedium bevestigd. Zoals ik het nu lees zijn er vooral wat fanatieke advocaten boos en is het artikel wat opgeblazen. Neemt niet weg dat de boosheid en de theoretische mogelijkheid dat hij veroordeeld kan worden voor 99 zweepslagen al bizar op zichzelf is. 13 oktober 2023 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Die domme Belgen snappen toch ook nooit iets hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 54 minuten geleden zei Bogatyr: Die domme Belgen snappen toch ook nooit iets hé. Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 13 minuten geleden zei delichris: Klopt Je bent een vervelend mannetje, maar dat weet je ongetwijfeld al hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: Je bent een vervelend mannetje, maar dat weet je ongetwijfeld al hé Klopt. Maar ja je vroeg er zelf naar. Ik beaam het alleen even voor jullie Belgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten