Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 29-9-2023 om 20:36 zei Jotew:

Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. 

Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd.

Denk dat jouw ‘leip’ en mijn ‘leip’ behoorlijk van elkaar verschilt dan, maar bon. 

Las dat hij al een aantal weken in behandeling is en de club van zijn conditie af wist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Keeza:

Denk dat jouw ‘leip’ en mijn ‘leip’ behoorlijk van elkaar verschilt dan, maar bon. 

Las dat hij al een aantal weken in behandeling is en de club van zijn conditie af wist. 

Hier word lijp/leip inderdaad gebruikt als in: gaaf, dus vandaar :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-9-2023 om 12:03 zei Keeza:

Ik zeg het je ook direct in je gezicht, ik vind je toffe en geweldige gozer. Maar ik heb deze post van je gerapporteerd, ik vind het heel erg ongepast en ik struggle zelf ook met zelfmoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-9-2023 om 12:03 zei Keeza:

Op 29-9-2023 om 20:36 zei Jotew:

Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. 

Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd.

Op 30-9-2023 om 23:18 zei Keeza:

Op 1-10-2023 om 08:27 zei Jotew:

Hier word lijp/leip inderdaad gebruikt als in: gaaf, dus vandaar  

6 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zeg het je ook direct in je gezicht, ik vind je toffe en geweldige gozer. Maar ik heb deze post van je gerapporteerd, ik vind het heel erg ongepast en ik struggle zelf ook met zelfmoord.

Dat iedereen een andere definitie van ‘leip’ heeft, dat blijkt wel weer uit dit voorbeeld. 

Denk je aan Zelfmoord? Je kunt geheel anoniem bellen of chatten. Bel gratis 0800-0113

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei LouisPSV:

Dit schijnt gephotoshopt te zijn. Die jongen stak zijn middelvinger op, iemand anders heeft een telefoon met dat kindje gephotoshopt.

Hij heeft vandaag in de rechtbank gegezd dat hij het een onschuldig geintje vond. Dus nee, dit is niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

In deze context was het woordje leip dus bedoeld als 'gek/ziek/heftig'.

Misschien kan je mij volgende keer vragen wat ik ermee bedoel? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Titan:

Ah joh, we moeten gewoon respect hebben voor de tradities en gebruiken daar. Laten we voetbal naar iedereen brengen, wat voetbal brengt samen. 

Vraag me wel af waarom geen honderd zweepslagen .

Hoop dat het sarcastisch was?

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Ah joh, we moeten gewoon respect hebben voor de tradities en gebruiken daar. Laten we voetbal naar iedereen brengen, wat voetbal brengt samen. 

Vraag me wel af waarom geen honderd zweepslagen :cab:.

Daar moeten we helemaal geen respect voor hebben. Stelletje debielen.

Oef, haha.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij klopt het artikel ook niet helemaal, die stelt dat hij al is veroordeeld. Ik krijg dat via geen enkele betrouwbaar nieuwsmedium bevestigd. Zoals ik het nu lees zijn er vooral wat fanatieke advocaten boos en is het artikel wat opgeblazen.

Neemt niet weg dat de boosheid en de theoretische mogelijkheid dat hij veroordeeld kan worden voor 99 zweepslagen al bizar op zichzelf is.

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites