Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/selectie-kameroen-onder-17-valt-door-de-mand-21-spelers-blijken-te-oud-om-voor-het-team-te-spelen~aaf7d232/

Ik blijf dit altijd wel apart vinden hoor, maar moet er tegelijk ook wel hard om lachen.

Zeker omdat ze het niet met een speler doen, maar met bijna de hele selectie haha

image.png.6e9b17814d659dc593cb730c61a86237.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei MNie:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/selectie-kameroen-onder-17-valt-door-de-mand-21-spelers-blijken-te-oud-om-voor-het-team-te-spelen~aaf7d232/

Ik blijf dit altijd wel apart vinden hoor, maar moet er tegelijk ook wel hard om lachen.

Zeker omdat ze het niet met een speler doen, maar met bijna de hele selectie haha

Heel vreemd. Ik vraag me af of de bond dat bewust doet, of dat het ook (deels) komt omdat ze deze dingen niet goed in de administratie hebben. Blijft wel gewoon hun verantwoordelijkheid natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Sophomore:

Een kameraard van mij is afkomstig uit Kameroen en daar weten ze de geboortedatum ook niet van, om even een anekdotisch verhaal toe te voegen. Alleen gaat het bij hem om een onzekerheid van één maand ipv enkele jaren. 

Joseph Minala?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Wat valt er nog te onderzoeke?

De kous is toch af.

Pardon? Dit valt onder de noemer van moord!!! /s

Typisch Amerikaans is, zo woke als de pleuris. Blij dat ik daar niet woon, anders was ik in 1 dag gecancelled. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElMarcos:

Onder de noemer moord? Het is zijn huidige vrouw. Zou ze echt met hem getrouwd zijn als hij haar geprobeerd had te vermoorden?

/s erachter. Einde sarcasme. :DW:

Het feit dat ze inderdaad nog samen zijn, betekent dat dit hele gezeur nergens op slaat. Zo kan je alle beroemdheden wel ergens op pakken :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Zawisza:

/s erachter. Einde sarcasme. 

Het feit dat ze inderdaad nog samen zijn, betekent dat dit hele gezeur nergens op slaat. Zo kan je alle beroemdheden wel ergens op pakken  

Weer wat geleerd, haha.

Maar eens. Dit noemen we nou een storm in een glas water of een scheet in een fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites