Djurovski Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 45 minuten geleden zei Jotew: Dus als ik als tukker nu vanuit Hengelo voor mijn werk in Amsterdam ga wonen moet ik maar ineens supporter van Ajax worden? Az Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 5 uur geleden zei Grote Ree: Ik neem aan dat jouw situatie wel vrij uitzonderlijk is? Waarschijnlijk zal grofweg het merendeel van de supporters in ieder geval in de provincie Groningen wonen. Ik heb dat met Heerenveen. Ook vanuit Zuid-Limburg. Nu ga ik al jaren niet meer, maar rond de eeuwwisseling was dat best klote soms. Ik kon me wel vaak bij het stadion van de tegenstander bij de buscombi aansluiten, of opstappen in Utrecht, maar ik heb ook wel eens Heerlen - Heerenveen - Rotterdam - Heerenveen - Heerlen moeten reizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Najreb1986 Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 3 uur geleden zei Satyr: Ik heb dat met Heerenveen. Ook vanuit Zuid-Limburg. Nu ga ik al jaren niet meer, maar rond de eeuwwisseling was dat best klote soms. Ik kon me wel vaak bij het stadion van de tegenstander bij de buscombi aansluiten, of opstappen in Utrecht, maar ik heb ook wel eens Heerlen - Heerenveen - Rotterdam - Heerenveen - Heerlen moeten reizen. Ik heb dat ook met Heerenveen. Kom er ook een aantal jaar niet meer, onder andere door Jansen met zijn verdedigende en slaapverwekkende voetbal. Onder Tobiassen had ik graag gekomen, maar onder van Wonderen weer niet. Moest dan met de bus en trein van Zeeuwsvlaanderen naar Heerenveen, daar een B&B en dan de volgende dag weer terug. 12 uur reizen voor 90 minuten voetbal. Tegenwoordig hebben we gelukkig ESPN. Binnenkort wel van plan om een seizoenkaart te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Gelukkig is Promes weer voetballer van het jaar in Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Wel knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Pelé overleden. RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 RIP Pele 😥😭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Helaas is de grootste voetballer aller tijden overleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 1 uur geleden zei delichris: Helaas is de grootste voetballer aller tijden overleden. Dat is een discussie op zich. Wat ga je als criteria stellen voor een beste speler aller tijden? Pele heeft 3 WK’s gewonnen maar nooit in een grote competitie gevoetbald. WK’s destijds ook met minder ploegen. De discussie is een onmogelijke wat mij betreft. Maradona, Cruijff speelden in een andere periode. Messi en CR nu ook. Maar zijn overlijden zat er wel aan te komen, triest nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Vitesse88: Dat is een discussie op zich. Wat ga je als criteria stellen voor een beste speler aller tijden? Pele heeft 3 WK’s gewonnen maar nooit in een grote competitie gevoetbald. WK’s destijds ook met minder ploegen. De discussie is een onmogelijke wat mij betreft. Maradona, Cruijff speelden in een andere periode. Messi en CR nu ook. Maar zijn overlijden zat er wel aan te komen, triest nieuws. Bekijk maar even goed hoeveel prijzen Pele gewonnen heeft. Men zegt nu toch ook dat Messi de grootste voetballer aller tijden is omdat hij een wk gewonnen heeft. Pele won er gewoon drie. Oke misschien minder teams, maar een WK winnen is lang niet voor iedereen weggelegd. In mijn ogen is Pele de beste aller tijden. Wel een leuk feitje. Pele had in 1968 naar Manchester United gekund, maar hij bleef liever bij Santos en zijn vrienden voetballen. 30 december 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 57 minuten geleden zei delichris: Wel een leuk feitje. Pele had in 1968 naar Manchester United gekund, maar hij bleef liever bij Santos en zijn vrienden voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 14 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-pele-death-news-25860040 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 2 uur geleden zei delichris: Bekijk maar even goed hoeveel prijzen Pele gewonnen heeft. Men zegt nu toch ook dat Messi de grootste voetballer aller tijden is omdat hij een wk gewonnen heeft. Pele won er gewoon drie. Oke misschien minder teams, maar een WK winnen is lang niet voor iedereen weggelegd. In mijn ogen is Pele de beste aller tijden. Wel een leuk feitje. Pele had in 1968 naar Manchester United gekund, maar hij bleef liever bij Santos en zijn vrienden voetballen. 3 WK’s is zeer knap maar dat moet je indd in een bepaald perspectief plaatsen. Verder valt het wel mee toch? 2x de Libatadores en verder veel staatskampioenschappen (wat mij weinig zegt). Maar het zijn allen grote spelers, maar wel in hun eigen tijdperk wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Had niet eerder een infarct gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 2 uur geleden zei Tim': Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo. Dat vind ik dus ook, wordt echt simpel van de CR - Messi ‘discussie’. Zulke grote jongens gaan we voorlopig niet meer zien. Mbappe en Haaland wellicht die scorend in de buurt kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 2 uur geleden zei Tim': Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo. Helemaal als het rondom het overlijden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 13 minuten geleden zei Vitesse88: Dat vind ik dus ook, wordt echt simpel van de CR - Messi ‘discussie’. Zulke grote jongens gaan we voorlopig niet meer zien. Mbappe en Haaland wellicht die scorend in de buurt kunnen komen. Ook zo'n vermoeiende inderdaad. Wat boeit het me wie beter zou zijn al zou je dat objectief kunnen waarnemen? Gewoon kijken en genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Achter Abe is er inderdaad een hele lijst aan aardige voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 8 minuten geleden zei Satyr: Achter Abe is er inderdaad een hele lijst aan aardige voetballers. Zo overtuigend vond ik @Lenstra niet met zaalvoetballen, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Ik wil Overmars zijn verhaal wel eens lezen in het 'Hoe was jouw 2022' topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Richarð.: Zo overtuigend vond ik @Lenstra niet met zaalvoetballen, hoor. Lullig wel. Ús Abe doet ook gewoon z'n best hè 30 december 2022 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 8 uur geleden zei Tim': Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo. Hebben teveel The Highlander gekeken " There can be only one " Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten