Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 uur geleden zei Grote Ree:

Ik neem aan dat jouw situatie wel vrij uitzonderlijk is? Waarschijnlijk zal grofweg het merendeel van de supporters in ieder geval in de provincie Groningen wonen.

Ik heb dat met Heerenveen. Ook vanuit Zuid-Limburg. Nu ga ik al jaren niet meer, maar rond de eeuwwisseling was dat best klote soms. Ik kon me wel vaak bij het stadion van de tegenstander bij de buscombi aansluiten, of opstappen in Utrecht, maar ik heb ook wel eens Heerlen - Heerenveen - Rotterdam - Heerenveen - Heerlen moeten reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Satyr:

Ik heb dat met Heerenveen. Ook vanuit Zuid-Limburg. Nu ga ik al jaren niet meer, maar rond de eeuwwisseling was dat best klote soms. Ik kon me wel vaak bij het stadion van de tegenstander bij de buscombi aansluiten, of opstappen in Utrecht, maar ik heb ook wel eens Heerlen - Heerenveen - Rotterdam - Heerenveen - Heerlen moeten reizen.

Ik heb dat ook met Heerenveen. Kom er ook een aantal jaar niet meer, onder andere door Jansen met zijn verdedigende en slaapverwekkende voetbal. Onder Tobiassen had ik graag gekomen, maar onder van Wonderen weer niet.

Moest dan met de bus en trein van Zeeuwsvlaanderen naar Heerenveen, daar een B&B en dan de volgende dag weer terug. 12 uur reizen voor 90 minuten voetbal. Tegenwoordig hebben we gelukkig ESPN. 

Binnenkort wel van plan om een seizoenkaart te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Helaas is de grootste voetballer aller tijden overleden. 

Dat is een discussie op zich. Wat ga je als criteria stellen voor een beste speler aller tijden?

Pele heeft 3 WK’s gewonnen maar nooit in een grote competitie gevoetbald. WK’s destijds ook met minder ploegen. De discussie is een onmogelijke wat mij betreft. Maradona, Cruijff speelden in een andere periode. Messi en CR nu ook.

Maar zijn overlijden zat er wel aan te komen, triest nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vitesse88:

Dat is een discussie op zich. Wat ga je als criteria stellen voor een beste speler aller tijden?

Pele heeft 3 WK’s gewonnen maar nooit in een grote competitie gevoetbald. WK’s destijds ook met minder ploegen. De discussie is een onmogelijke wat mij betreft. Maradona, Cruijff speelden in een andere periode. Messi en CR nu ook.

Maar zijn overlijden zat er wel aan te komen, triest nieuws.

Bekijk maar even goed hoeveel prijzen Pele gewonnen heeft. Men zegt nu toch ook dat Messi de grootste voetballer aller tijden is omdat hij een wk gewonnen heeft. Pele won er gewoon drie. Oke misschien minder teams, maar een WK winnen is lang niet voor iedereen weggelegd. In mijn ogen is Pele de beste aller tijden. 

Wel een leuk feitje. Pele had in 1968 naar Manchester United gekund, maar hij bleef liever bij Santos en zijn vrienden voetballen. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Bekijk maar even goed hoeveel prijzen Pele gewonnen heeft. Men zegt nu toch ook dat Messi de grootste voetballer aller tijden is omdat hij een wk gewonnen heeft. Pele won er gewoon drie. Oke misschien minder teams, maar een WK winnen is lang niet voor iedereen weggelegd. In mijn ogen is Pele de beste aller tijden. 

Wel een leuk feitje. Pele had in 1968 naar Manchester United gekund, maar hij bleef liever bij Santos en zijn vrienden voetballen. 

3 WK’s is zeer knap maar dat moet je indd in een bepaald perspectief plaatsen. Verder valt het wel mee toch? 2x de Libatadores en verder veel staatskampioenschappen (wat mij weinig zegt). Maar het zijn allen grote spelers, maar wel in hun eigen tijdperk wat mij betreft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tim':

Ik snap eigenlijk bovenal niet waarom er altijd de discussie moet zijn wie de beste ooit is. Wat boeit het? Pelé, Maradona en Cruijff waren fantastisch in hun periode. Messi en Ronaldo zijn dat de afgelopen vijftien jaar. Ik zie de toegevoegde waarde van die vergelijking nooit zo.

Dat vind ik dus ook, wordt echt simpel van de CR - Messi ‘discussie’. Zulke grote jongens gaan we voorlopig niet meer zien. Mbappe en Haaland wellicht die scorend in de buurt kunnen komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tim':

Helemaal als het rondom het overlijden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Vitesse88:

Dat vind ik dus ook, wordt echt simpel van de CR - Messi ‘discussie’. Zulke grote jongens gaan we voorlopig niet meer zien. Mbappe en Haaland wellicht die scorend in de buurt kunnen komen.

Ook zo'n vermoeiende inderdaad. Wat boeit het me wie beter zou zijn al zou je dat objectief kunnen waarnemen? Gewoon kijken en genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Tim':

Hebben teveel The Highlander gekeken " There can be only one " 

Link naar opmerking
Deel via andere websites