Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Wordt weer eens tijd dat Lowlands wat goede namen bekend gaat maken. Queens of the Stone Age natuurlijk wel echt 1 grote naam. Zitten wel wat andere bekende namen - zoals Stromae - bij, maar daarvoor kopen mensen geen kaartje van 200eu voor denk ik. Kensington lijkt ook te komen, maar dat is ook maar een Nederlands bandje. Ik zou een van de volgende (grote) namen wel mooi vinden, die ook wel bij Lowlands passen: The Black Keys, Mumford & Sons of Lykke Li

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal niet veel groots meer bijkomen als ik kijk wat er nu staat. Namen die je noemt zullen sowieso niet komen, Black Keys staan op Down the Rabbit Hole, Lykke Li op Best Kept Secret en Mumford & Sons is een soort van gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend op Paaspop, Thomas Azier gezien. Vriend van mij is er een grote fan van maar het was ook wel echt een heerlijk optreden. Erg jonge gozer ook. Raakte alles echt precies goed. Enige minpuntje was dat ie al om 7 uur moest, toch een iets mindere sfeer dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal niet veel groots meer bijkomen als ik kijk wat er nu staat. Namen die je noemt zullen sowieso niet komen, Black Keys staan op Down the Rabbit Hole, Lykke Li op Best Kept Secret en Mumford & Sons is een soort van gestopt.

Je bent duidelijk op de hoogte :) Maar moet echt nog wel wat bijkomen hoor. Laatste keer dat ik er was, was in 2009. Toen had je in Alpha oa Artic Monkeys, Kaiser Chiefs, Snoop Dogg, Lily Allen en Kyteman spelen. Verder had je in andere tenten Prodigy, Dizzee Rascal en Them Crooked Vultures. Zo vergeet ik vast nog wat namen. Voor dit jaar zijn er nog niet zoveel namen te noemen. Aan de andere kan ben ik ook wat minder op de hoogte.. ;) Zo heb ik bij veel namens (zoals Slohmo, Milky Chance, Die Antwoord) dat ik die in eerste instantie niet ken, maar als ik op YouTube zoek denk van 'Ohja..'

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er tourt naar mijn idee maar relatief weinig dit jaar, maar Lowlands is in die vijf jaar ook wel enorm veranderd qua het publiek dat er op af komt. Meer publiek dat voor het feestje en/of de nachtprogrammering komt en minder aandacht voor de bandjes overdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, 2009 was mijn eerste jaar en dat was zo anders dan vorig jaar was. Maar in 2011 bijvoorbeeld waren Elbow, Arctic Monkeys en The Offspring headliners. Dan zit je nu met Qotsa, Skrillex en The National op een zelfde niveau. Misschien dat Stromae headliner is zelfs. Zou iig niet teveel hopen op grote namen, sowieso niet doen bij Lowlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste namen weer voor het zomerparkfeest in Venlo

Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O

Afterpartees

Bo Saris

Bongo Botrakko

Compact Disk Dummies

Gallowstreet Brass Band

Hannah Rickard & the Relatives

KADAVAR

Kensington

La Yegros

Larry & His Flask

Maydien

Mop Mop

Palenke Soultribe

Parne Gadje

PAUS

Tamikrest

Thomas Azier

Tommy Castro and The Painkillers

Town of Saints

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net mijn kaartje gekocht voor Le Guess Who May Day, in een avond Hallo Venray, The War on Drugs, S. Carey en Neutral Milk Hotel zien klinkt als mij muziek in de oren. Wel heel erg zonde dat ik Future Islands moet gaan missen, maar die zie ik dan wel in oktober in de Melkweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste namen weer voor het zomerparkfeest in Venlo

Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O

Afterpartees

Bo Saris

Bongo Botrakko

Compact Disk Dummies

Gallowstreet Brass Band

Hannah Rickard & the Relatives

KADAVAR

Kensington

La Yegros

Larry & His Flask

Maydien

Mop Mop

Palenke Soultribe

Parne Gadje

PAUS

Tamikrest

Thomas Azier

Tommy Castro and The Painkillers

Town of Saints

Acid Mothers Temple :<

Daar moet je zeker heen gaan als je daar bent, lijkt me een zieke ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sinds vanmiddag.

[spoiler=timetable]189.png

Hier denk ik hetzelfde programma alleen ken ik S. Carey niet dus misschien together PANGEA of een stukje Laraaji meepakken. Balen wel van Future Islands ja, maarja, je kunt niet alles hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tivoli de Helling ligt niet echt in de buurt van Tivoli Oudegracht, dus dat valt helaas lastig te combineren als je ze allebei wilt zien. S. Carey is de drummer van Bon Iver, heeft eerder dit jaar een best fraaie plaat uitgebracht in dezelfde hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe namen gisteren van Lowlands:

Snoop Dogg aka Snoop Lion | Triggerfinger | Real Estate | Gesaffelstein | The Neighbourhood | Kaiser Chiefs | Sam Smith | Pierce Brothers | You Me At Six | Kutmah | Acid Arab | Vance Joy | Blood Red Shoes | Thomas Azier | Cage The Elephant | Inc. | Sleaford Mods | Bear Hands | Amsterdam Klezmer Band

Nu ook eindelijk uitverkocht. Kan ik eindelijk mijn kaartjes in de verkoop zetten. Heb er nog drie in de aanbieding. Mochten er hier toevallig mensen zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tivoli de Helling ligt niet echt in de buurt van Tivoli Oudegracht, dus dat valt helaas lastig te combineren als je ze allebei wilt zien. S. Carey is de drummer van Bon Iver, heeft eerder dit jaar een best fraaie plaat uitgebracht in dezelfde hoek.

Klopt inderdaad, had verkeerd gekeken, dacht dat together PANGEA in de Spiegelbar stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe namen gisteren van Lowlands:

Nu ook eindelijk uitverkocht. Kan ik eindelijk mijn kaartjes in de verkoop zetten. Heb er nog drie in de aanbieding. Mochten er hier toevallig mensen zijn ;)

Hoop voor je dat je ze snel kwijt raakt, vlak voor het festival mag je nog blij zijn als je 100 euro het kaartje ervoor krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites