Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Laatste namen Lowlands erbij gekomen, geen bekende namen voor mij. Helaas..

Wat mij betreft eigenlijk geen één hoofdactwaardig...

Hoofdacts Limp Bizkit, Chemical Brothers en ..?

Gaat dit jaar zeker niet uitverkocht worden.

Limp Bizkit lijkt mij sowieso niet, dat is echt vergane glorie. Volgens mij komt Kendrick Lamar tegenwoordig alleen nog maar naar een festival voor een headlinepositie en dan voor de laatste plek Bastille/Major Lazer om de kids tevreden te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Limp Bizkit lijkt mij sowieso niet, dat is echt vergane glorie. Volgens mij komt Kendrick Lamar tegenwoordig alleen nog maar naar een festival voor een headlinepositie en dan voor de laatste plek Bastille/Major Lazer om de kids tevreden te houden.

Zag net ergens een officieus lijstje, stond Limp Bizkit inderdaad niet tussen. Op dat lijstje stonden Chemical Brothers, Kendrick Lamar, Underworld, Major Lazer en Ben Howard.

Al deze artiesten hebben maar een paar enkele bekende nummers. Maar achja, heb nu al een lijst met artiesten die ik wel wil zien, kan daar het weekend wel mee vullen.

Vind het dit jaar iets te veel elektronisch en sing/songwriters en te weinig goede bands. Misschien beetje wat [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; ook bedoelt. Elektronische muziek geen problemen mee, maar is niet waarvoor ik speciaal naar Lowlands ga. Vorig jaar meest genoten van Typhoon, QOTSA en Royal Blood. Dit jaar zit er niks tussen wat vergelijkbaar is met die 3 namen.

Wordt vast weer een mooi feestje, maar op bepaalde vlakken zijn er toch grenzen. Nu denk ik dat Lowlands bepaalde grenzen in negatieve zin doorbreken. Met dit programma had je best 50€ minder kunnen betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit even Mac DeMarco te kijken op de Pitchfork Festival Stream zegt 'ie;

"We have a new album coming out in August. We don't know how to play any of the songs yet. And I know it has leaked, go ahead and download it. I don't give a shit."

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit even Mac DeMarco te kijken op de Pitchfork Festival Stream zegt 'ie;

"We have a new album coming out in August. We don't know how to play any of the songs yet. And I know it has leaked, go ahead and download it. I don't give a shit."

:D

Hij heeft ook zo'n filmpje waarin ie aan het publiek vraagt of er iemand mushrooms met hem wil doen na de show ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ook zo'n filmpje waarin ie aan het publiek vraagt of er iemand mushrooms met hem wil doen na de show ;c

Hehe. Op Primavera vroeg de bassist of iemand goud had die 'ie om wilde ruilen voor geld. Konden ze na het optreden backstage bij hem doen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag net ergens een officieus lijstje, stond Limp Bizkit inderdaad niet tussen. Op dat lijstje stonden Chemical Brothers, Kendrick Lamar, Underworld, Major Lazer en Ben Howard.

Vandaag is er een lijst gekomen met de dagen waarop de bands spelen. Hierop ontbrekend nog een aantal namen. Daaruit opmakende wordt het denk ik;

Vrijdag; Underworld

Zaterdag; Chemical Brothers

Zondag; Major Lazer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is er een lijst gekomen met de dagen waarop de bands spelen. Hierop ontbrekend nog een aantal namen. Daaruit opmakende wordt het denk ik;

Vrijdag; Underworld

Zondag; Major Lazer

Ohja, elektronisch dus. Achja, vermaak me wel. Morgen wordt blokkenschema bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag; Underworld

Zondag; Major Lazer

Het is in principe Ben Howard ipv Underworld. Underworld in Heinekentent...blokkenschema bekend dus:)

Ik ga hem nu ff goed bestuderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interpol hoef ik niet heen. Ben Howard overlapt wel met Caribou. Ook overlapping tussen Opgezwolle en Christine and the Queens. Die laatste ga ik dan niet zien denk ik. Waarschijnlijk gaat Limp Bizkit ten koste van Mark Ronson. Waarschijnlijk Bastille ten koste van Lapsley. Chemical Brothers ten koste van Curtis Harding.

Kortom, redelijk veel overlap in mijn geval. Zondag heb ik nog grote gaten in mijn agenda, dus vermoed ik dat ik alsnog naar Interpol ga.

Nachtprogramma zal ook nog wat meer gevuld worden gok ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bastille en Låpsley vond ik ook wel jammer, maar dan wordt het Låpsley. Van Bastille vind ik twee nummertjes wel leuk (Pompeii is een beetje een guilty pleasure geworden), maar that's it. Hopelijk lopen ze een beetje uit waardoor ik het laatste nummertje nog mee kan pikken.

Eerste dilemma is in ieder geval The Antlers of The Indien. Beiden erg tof, maar aangezien ik verwacht The Indien nog wel eens ergens anders te zien, kies ik nu voor The Antlers die in mijn top 100 al een aantal keer aanwezig zijn.

Daarna twijfelen tussen The Staves en Kodaline, nog niet helemaal uit, maar ik ben al eens naar Kodaline geweest, dus wss wordt het The Staves.

Op zaterdag gelijk een groot dilemma, Jose Gonzalez, Eaves, The Mysterons en Whilk & Misky overlappen met elkaar, dit wordt waarschijnlijk afstemmen op de groep.

Father John Misty overlapt met Låpsley en Bastille, maar daarvoor is ook Gallowstreet dus waarschijnlijk pik ik dat even mee voordat ik naar Låpsley ga.

Curtis Harding of Batida...

En daarna op de zondag nog wat dingetjes, maar daar stem ik me denk ook een beetje op de groep af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6882]Keko[/MENTION]; met hoeveel man gaan jullie en op welke camping belanden jullie denk je?

Vorig jaar wilde we 2 of 3, maar belandden we op 1, dat beviel prima. Zaten naast twee andere groepjes. Gast van één groepje was geniaal in het quoten van probleemwijken. Gast van ander groepje had 8 liter water meegenomen ipv bier. Dus als je dat herkent, dan zat je ergens naast ons :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We stonden tweemaal op rij op haast exact dezelfde plek op camping 3 (of 4, weet het even niet meer precies). Dit jaar weer proberen dat plekje te bemachtigen, want dat beviel prima. We gaan volgens mij met z'n zevenen, één minder dan vorig jaar. Vorig jaar wat mensen leren kennen die dit jaar weer gaan en die proberen ook weer naast ons te staan, dus de groep wordt wat groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in principe Ben Howard ipv Underworld. Underworld in Heinekentent...blokkenschema bekend dus:)

Ik ga hem nu ff goed bestuderen!

Ben Howard inderdaad. Die heb ik paar jaar geleden al gezien op Lowlands. Ga sowieso naar Underworld en misschien schuiven we nog aan bij BH daarna. Als ik het schema zo bekijk heb ik eigenlijk amper overlappingen. Enkel tijdens Opgezwolle en While She Sleeps moet ik echt gaan kiezen, beide enorm tof.

Wij staan al jaren op camping 1, bevalt prima :) Ook altijd wel rond dezelfde plek.

Ik denk dat het een beetje dit gaat worden;

Vrijdag; Years & Years, Chef's Special, James Bay, Rudimental, Limp Bizkit, Underworld, Caribou/Ben Howard.

Zaterdag; José Gonzalez, Opgezwolle, FFS, de JvT, Bastille, Chemical Brothers.

Zondag; Bear's Den, Twenty One Pilots, Enter Shikari, Awolnation, Alestorm, Major Lazer.

En 's nachts oa. Boys Noize, Joost van Bellen, Marcel Dettmann, Spor, Wilkinson.

bewerkt door Bramvinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Howard inderdaad. Die heb ik paar jaar geleden al gezien op Lowlands. Ga sowieso naar Underworld en misschien schuiven we nog aan bij BH daarna. Als ik het schema zo bekijk heb ik eigenlijk amper overlappingen. Enkel tijdens Opgezwolle en While She Sleeps moet ik echt gaan kiezen, beide enorm tof.

Wij staan al jaren op camping 1, bevalt prima :) Ook altijd wel rond dezelfde plek.

Ik denk dat het een beetje dit gaat worden;

Vrijdag; Years & Years, Chef's Special, James Bay, Rudimental, Limp Bizkit, Underworld, Caribou/Ben Howard.

Zaterdag; José Gonzalez, Opgezwolle, FFS, de JvT, Bastille, Chemical Brothers.

Zondag; Bear's Den, Twenty One Pilots, Enter Shikari, Awolnation, Alestorm, Major Lazer.

En 's nachts oa. Boys Noize, Joost van Bellen, Marcel Dettmann, Spor, Wilkinson.

Je programma zal op die van mij lijken, behalve de namen van je zondag zeggen mij niet zoveel. Heb voor die dag nu Benjamin Clementine, Passenger, Tame Impala, Kendrick Lamar en Major Lazer op mijn lijst staan. Nachtprogramma kan ik niks nuttigs over zeggen, heb namelijk tijdens het nachtprogramma ook weinig nuttigs te zeggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand naar Courtney Barnett? [MENTION=6882]Keko[/MENTION];

Heb ik net aan mijn reservelijstje toegevoegd. Eerste half uurtje zou kunnen.

Zondag wel een paar enkele goede namen, waarop vrijdag en zaterdag vooral veel aardige namen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nachtprogramma kan ik niks nuttigs over zeggen, heb namelijk tijdens het nachtprogramma ook weinig nuttigs te zeggen :D

Haha, dat vind ik zelf altijd zo "mooi". Hele dag al lekker aan de gang en dan kom je ergens bij de Bravo of X-Ray en dan hoor je iets. Voor je het weet sta je los te gaan. Luister je het de dag erna terug, denk ik vaak; whuut ;e

De dingen die ik noem zijn wel heel tof. Mefjus en Knock Knock zijn er ook nog bij gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ie,amd hier ervaring met popuptrntjes? Wil er misschien 1 voor Lowlands kopen ipv de huidige tent met vele stokken. Wil goedkoop, maar wel te doen voor een lang weekend :). Zie bij Xenos bijvoorbeeld 1 voor maar 20 euro...lijkt wel erg goedkoop.

[MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites