Niels Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Welke MU-ers gaan er naar BKS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Ik ga alleen de zaterdag, maar lees nu net dat Factory Floor heeft afgezegd. Wel een beetje een domper op de feestvreugde, een van de dingen die ik het graagst wilde zien die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Lowlands heeft wel een fijne lineup dit jaar zeg. Qotsa, St. Vincent, Bassekou Kouyate, Janelle Monáe, Gregory Porter, The National, Kaiser Chiefs, Brody Dalle, Die Antwoord, Selah Sue, Young Magic. Goede shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Kodaline vielen we met ons groepje van in slaap. Zijn er ook snel weer vertrokken. Nog mensen die zaterdag in de tent gestaan hebben naast Mainestage om dit mee te maken: A1Pi4AoYft8 Dat moet echt mooi zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2014 HAIM was goed ja, niet het hele optreden gezien maar wat ik zag was goed. En die bassiste trekt echt rare hoofden. Hehe, dat viel mij ook al op. Echt het hele optreden lang. Welke MU-ers gaan er naar BKS? Aanwezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Dat moet echt mooi zijn geweest. Was echt wel een kippenvel moment. Had ik niet willen missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Hehe, dat viel mij ook al op. Echt het hele optreden lang. Aanwezig! Aanwezig!! Alleen al de zondag... Angus & Julia Stone, Belle and Sebastian , Elbow en Lykke Li Of de zaterdag Mogwai, Nils Frahm, Franz Ferdinand en War on Drugs :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Zo, kaartjes besteld voor Woohah Festival. Meth & Red, Mos Def, Earl, Danny Brown, Chance the Rapper, Typhoon, Great Minds, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Voor de liefhebber: Interpol nu live op BKS op Eventkanaal (bij mij 999). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Timetable en plattegrond bekend voor Woohah [MENTION=4286]David[/MENTION]; @RikH_013; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Meth & Red en Dret & Krulle tegenover elkaar. :( Jammer voor die laatsten dan, kende ze eerst alleen van naam maar vind hun tracks wel vet, mja fucking Meth & Red. Die zie ik nooit meer. Mos Def wil ik ook echt niet missen, die man treedt bijna nooit op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Heb echt een geweldige dag tot nu toe gehad en dan moet Slowdive nu nog komen. Nils Frahm vond ik echt geweldig, de nadruk van zijn set lag nu meer op zijn beats dan op de piano. Daarna Mogwai gezien, wat mij absoluut heeft overtuigd om hier meer van te gaan luisteren. Die wisseling van totale euforie naar diepe mineur vind ik echt heel knap. Girl Band maakte mij heel benieuwd naar het debuutalbum wat dit jaar nog moet uitkomen, Lawman was misschien wel mijn meest favoriete moment so far. Nu vooraan bij Slowdive en dan wordt het tijd om wat te gaan eten. Slowdive maakte mijn verwachtingen helemaal waar en dan is het toch wel jammer dat ze maar 45 minuten hebben gespeeld. Duim dus voor een clubshow volgend jaar in een Paradiso. Daarna wat gaan eten en ondertussen Babyshambles gezien, Pete was op tijd en het optreden viel mij echt positief mee. Na afloop een mooi plekje opgezocht vooraan voor the War on Drugs, die weer een erg strak optreden weggaven. Geen toegevoegde waarde ten opzichte van de show op Le Guess Who helaas, heb mijn portie voor deze band dit jaar ook wel gehad nu. Had daarna eigenlijk naar together Pangea moeten gaan als ik de verhalen zo hoor, maar koos voor Chvrches. Die beats zijn live wel echt een stuk platter dan op de plaat, maar het was wel even fijn om hersenloos te kunnen dansen na een dag als deze. Oh ja, zangeresje Lauren Mayberry is echt heel liev. Nu kon dit ook bij Franz Ferdinand, want dat was voor mijn gevoel op het gehele veld wel feest. De heren waren goed en lieten zien dat ze genoeg hits hebben om af te sluiten en zo'n set van 70 minuten vol te spelen. Vrees nu wel een beetje dat ze volgend jaar gaan aankomen met Kasabian als een van de headliners, zo na Arctic Monkeys en Franz Ferdinand. Al met al een geweldige dag gehad, hopelijk meer van dit volgend jaar en ben er dan het hele weekend weer bij. De cijfers: Nils Frahm 8,5 Mogwai 8 Girl Band 8+ Slowdive 9 Babyshambles 7 The War on Drugs 8- Chvrches 7 Franz Ferdinand 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Mooie lijst ook hoor, klinkt erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Timetable en plattegrond bekend voor Woohah [MENTION=4286]David[/MENTION]; @RikH_013; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Meth & Red en Dret & Krulle tegenover elkaar. :( Jammer voor die laatsten dan, kende ze eerst alleen van naam maar vind hun tracks wel vet, mja fucking Meth & Red. Die zie ik nooit meer. Mos Def wil ik ook echt niet missen, die man treedt bijna nooit op. Ik ga niet meer mayne, tentamen opgefokt en heb dus dag erna herkansing die ik perse moet halen. Studie gaat ffkes voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Best Kept Secret :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Nils Frahm 9.5 Slowdive 9 Wild Beasts 8.5 Angus & Julia Stone 8 Franz Ferdinand 8 Belle and Sebastian 7.5 Churches 7.4 George Ezra 7 The 1975 6.5 War on Drugs en Mogwai te kort gezien om echt te oordelen. Mogwai was voor mij echt veels en veels te hard zelfs met oordopjes in. Btw was er alleen zaterdag en zondag tot 20:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Hele weekend geweest, geen zin om alle bands een cijfer te geven, dus maar een Top 5 met kleine toelichting; 1. Franz Ferdinand - Geweldige afsluiter. Speelde alle hits. The Fire, Take me Out, Dark of the Matinèe, Michael etc. :< Ging los bij ons. Moshpitje. :< 2. The War on Drugs - Bewijst maar even dat ze goed zijn. Bijna heel Lost in the Dream gehoord, dikke prima. Leek alleen een heel kort optreden te zijn. 3. Radkey - Dikke, vette nummers. Jong bandje. Rocken stevig! Start Freaking Out! :< 4. Peter Matthew Bauer - Verrassend goed. Kende alleen Latin American Ficciones dus liet me enigszins verrassen en heeft een goede indruk achtergelaten. 5. Jaakko Eino Kalevi - Vage gast. Finse tramchauffeur. Maar goede muziek. Dreampoppy electronica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Vr: Circa Waves - Daryll-Ann - Moddi - Breton - Interpol - Pixies Za: I Am Oak - Nils Frahm - Mogwai - Miles Kane - Babyshambles - The War On Drugs - Together Pangea - Franz Ferdinand Zo: Ay X - George Ezra - Elephant Stone - Angus & Julia Stone - Belle & Sebastian - Lykke Li - Elbow Dikgedrukt besten van de dag. Heerlijk weekend, zaterdag en zondag redelijk wat concertjes op het strand gezien. Muziek leende zich daar erg voor. De foodline-up was ook weer heerlijk, bakken met geld kwijt maar ik heb genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Breton ja? Dat vond ik toen ik ze van het voorjaar in de bovenzaal van Paradiso echt geen haar beter dan een One Direction. Vette visuals wel, maar lijkt mij dat die moeilijk mee te krijgen zijn voor een groot deel van de tent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Breton ja? Dat vond ik toen ik ze van het voorjaar in de bovenzaal van Paradiso echt geen haar beter dan een One Direction. Vette visuals wel, maar lijkt mij dat die moeilijk mee te krijgen zijn voor een groot deel van de tent. Ja, heerlijk staan te dansen. Net als heel de tent. Veel energie aanwezig, daar hou ik van. One Direction ken ik alleen van die cover, maar dat lijkt een boyband, dus die vergelijking snap ik totaal niet. Wat ben ik trouwens blij dat ik professionele oordoppen heb. Ik lees veel over slecht geluid, echt totaal niet gemerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Vanavond maar even alvast warmdraaien bij ZOKS festival (gratis en in mijn woonplaats) voor TW Classic van morgen. Toch jammer dat ik er morgen niet ben want ZOKS heeft een best aardig programma dit jaar: vandaag oa King of the World en Jett Rebel en morgen oa 10CC, Taymir en Sky Pilots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Mensen ervaring met DutchValley? Ben wel benieuwd wat de mensen hier ervan vinden. Wil misschien met een grote groep erheen. Is ook op fietsafstand, dus wat dat betreft is het ideaal. Vraag me alleen af hoe het is met de sfeer, muziek etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Geen ervaring mee, maar het lijkt me niet veel soeps. Het Britse festival Glastonbury is tragisch van start gegaan, nadat twee mensen overleden op het festivalterrein. Een man van 26 overleed na drugsgebruik, een 67-jarige vrouw stierf in haar slaap in een tent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2014 Niet alleen dat; LATEST: Thunder and lightning has forced @glastofest organisers to cut power & halt performances on all stages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Ondanks het shitweer toch nog even naar Jett Rebel en The Baboons geweest. Klonk erg lekker, ondanks de geringe opkomst, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Eens kijken wat er nog mee te pikken valt van Glastonbury streams :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten