Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 8-6-2019 om 10:46 zei 007mark:

Nooit van gehoord.

Wel nog mensen naar Pinkpop? Had namelijk achteraf wel gewild, maar als ik het weer zo zie ben ik er ook niet rouwig om dat ik daar nu niet zit.

Vind het een beste matige lineup voor een 50-jarig bestaan. Staan echt wel leuke namen hoor, maar had iets meer verwacht van Pinkpop . Ga er verder niet heen, hou het ieder jaar bij Lowlands. Daar pas ik beter. Oa Anouk, Armin van Buuren, Krezip, Davina Michelle en Duncan Lawrence (beiden één liedje ff leuk)maak je mij niet blij mee. Hoef je ook niet snel op Lowlands te verwachten. The Cure, Elbow, Mumford and Sons en TheKooks had ik dan wel leuk gevonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-6-2019 om 10:46 zei 007mark:

Wel nog mensen naar Pinkpop? Had namelijk achteraf wel gewild, maar als ik het weer zo zie ben ik er ook niet rouwig om dat ik daar nu niet zit.

Ik ben geweest, het hele weekend. Helaas was de line-up inderdaad niet denderend. Mumford was prima, de zondag is gered door Armin zijn show. Cure was niet slecht, maar toch niet werelds.  Op maandag Fleetwood Mac heb ik niet eens gehaald, mede doordat we de hele dag zijn wegregend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-5-2019 om 23:39 zei 007mark:

Ga jij trouwens ook naar 18HRS? Zie je net op Facebook op geinteresseerd staan namelijk ;)

Op 10-5-2019 om 16:45 zei Justin:

Moet nog even kijken, heb nog wel wat dingen op de planning staan, dus even kijken of het in het budget past. ;c 

Al meer duidelijkheid hier over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2019 om 21:29 zei Justin:

Niet echt. ;c Aantal vrienden willen wel dus misschien dat ik wel mee ga ook. 

Volgende keer even quoten, dan krijg ik namelijk een melding dat je gepost heb. Zie nu rijkelijk laat ;c 

Zou gezellig zijn man. Dan gaan we sowieso even meeten daar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me ook op voor de festivalzomer. Beginnend komend weekend met het gratis ZOKS festival bij mij in het dorp. Toch wel een leuk programma met onder anderen: This Is Jackson, Bloyatop, The Dawn Brothers, King King, Praying Mantis en Danny Vera.

Dan nog het nieuws vandaag van Bospop: Snow Patrol cancelt de tour en wordt vervangen door Toto. Ik vind het jammer, want had Snow Patrol graag willen zien, maar met Toto hebben ze misschien nog wel een betere vervanger kunnen vinden.

En het gratis Zomerparkfeest in Venlo heeft vandaag het programma compleet gemaakt voor 8 tm 11 augustus. Headliners en wat andere noemenswaardige namen zijn:

Ronnie Flex & Deuxperience / Vintage Trouble / The Slow Show / Jungle By Night / Lex Uiting / Nielson / Seun Kuti & Egypt 80 / Wende

Davina Michelle / Famke Louise / Josylvio / Kenny B / Mamas Gun / Laurence Jones / Whispering Sons / Dylan LeBlanc / Feng Suave / Jeangu Macrooy / Judy Blank / Tiny Legs Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lex is kind van de stad en komt zijn eigen nummers plus een hoop Venloose klassiekers opvoeren.

@Erwin. DTRH heeft inderdaad ook een mooi programma met een aantal namen die ik best had willen zien. En op Bospop ben ik het hele weekend met best een aardig grote groep vrienden, dus dat wordt ook met het programma wel een flink feestje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lowlands komt met de Staat als vervanger voor The Prodigy :-D

Sowieso de nieuwe namen kan ik weinig mee. De namen zelf zeggen mij weinig, ff kijken of ik meer herken door wat te luisteren:

Juice WRLD, Carista, HONNE, Joost, Louis Cole, Mashrou' Leila, NAO, Allan Rayman, Bambounou b2b William Djoko, Channel Tres, Charlotte Adigéry, Durand Jones & The Indications, Full Crate b2b JAEL, HYUKOH, K Á R Y Y N, KOKOKO!, Meetsysteem, Otoboke Beaver, Sir Reg, TITIA, Tera Kòrá, The Howl & The Hum en Turnstile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kavinos:

Ik vind dit ook wel zorgwekkend :cab: Vrijdagavond in ieder geval geen Alpha tijdens de afsluiter.

Ben sowieso benieuwd naar de afsluiters van de Alpha, aangezien het erop lijkt dat Alpha langer open blijft. Gaan dan Tame Impala en Twenty One Pilots begin van de nacht nog spelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Zit via de BBC beetje Glastonbury te volgen, maar die Janet Jackson: wat is dat verschrikkelijk zeg.

Toch niet heel verrassend, zij heeft minimaal 80% van haar carriere te danken aan haar achternaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2019 om 20:32 zei Chiemel:

Ben sowieso benieuwd naar de afsluiters van de Alpha, aangezien het erop lijkt dat Alpha langer open blijft. Gaan dan Tame Impala en Twenty One Pilots begin van de nacht nog spelen? 

Alleen de tweede nacht willen ze langer door toch? Ik denk overigens dat een 21 Pilots best later kan afsluiten ja. Laatst bij hun show in de Ziggo geweest, die heeft alle twijfels weggenomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-6-2019 om 11:25 zei 007mark:

Volgende keer even quoten, dan krijg ik namelijk een melding dat je gepost heb. Zie nu rijkelijk laat ;c 

Zou gezellig zijn man. Dan gaan we sowieso even meeten daar :)

Zoals het er nu naar uitziet ga ik niet, maar mocht ik last-minute nog gaan laat ik het je weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Justin:

Zoals het er nu naar uitziet ga ik niet, maar mocht ik last-minute nog gaan laat ik het je weten.

Zonde.

Ik ga a.s. zondag ook nog Thuishaven. En dan 6 dagen later naar 18HRS :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites