Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

Heerlijke aflevering weer, met name die controlekamer was zo'n enorme mol opdracht. Sofie liep daar zo te kutten, heeft haar zeer verdacht gemaakt. Slim gespeeld trouwens van Susan, alleen nu enorm dom dat ze het heeft zegt..

Tygo vorige week: Maurie, nu vandaag Owie :cab:

Dan weten we iig wat ie zegt als Sofie eruit gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heerlijke aflevering weer, met name die controlekamer was zo'n enorme mol opdracht. Sofie liep daar zo te kutten, heeft haar zeer verdacht gemaakt. Slim gespeeld trouwens van Susan, alleen nu enorm dom dat ze het heeft zegt..

Tygo vorige week: Maurie, nu vandaag Owie :cab:

Wat bedoel je? Enorm dom dat ze het heeft gezegd idd.

Roodbeen heeft nog niks goeds gedaan en nog geen een keer kunnen betrappen op een echte kandidatenactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten wij nu met zijn allen denken dat

[spoiler=spoiler]Tygo het niet is, gezien de tunnelvisie van Owen?

[spoiler=Tygo]Bovendien weet je als mol dat het geld onder de pallet met gewichten legt. Owen liep maar met de controlekamer te praten, dus als je de mol bent, trek je niet de pallet weg, lijkt mij, want dat brengt geld in de pot. Daar valt hij voor mij al af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tygo had ik al afgestreept, Owen trouwens ook...

[MENTION=13501]Viktor[/MENTION];

[spoiler=Tygo]Bovendien weet je als mol dat het geld onder de pallet met gewichten legt. Owen liep maar met de controlekamer te praten, dus als je de mol bent, trek je niet de pallet weg, lijkt mij, want dat brengt geld in de pot. Daar valt hij voor mij al af

Ik had hem ook niet als mol. Leek me vooral een te doorzichtige keuze. Zeker gezien zijn nogal drukkere karakter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk karakter moet niet uit maken, wat mij betreft, maar toch... Snap wat je bedoelt.

Nou ja, een mol moet toch vrij gewiekst en ''ondergronds'' te werk gaan, waar ik Tygo daarvoor te druk acht. Maar ja, is wel een acteur, dus zou het moeten kunnen verbergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je? Enorm dom dat ze het heeft gezegd idd.

Roodbeen heeft nog niks goeds gedaan en nog geen een keer kunnen betrappen op een echte kandidatenactie.

Nou kijk, er waren 3 vrijstellingen. Art vertelde dat die van Daphne en JW niet doorgingen vanwege de zwarte vrijstelling. Maar waarom zou je als kandidaat aan de anderen melden dat je een vrijstelling hebt? Dat doe je namelijk ook niet met het aantal jokers dat je zou kunnen hebben. En wanneer er een vrijstelling wordt ingezet, dan zegt Art dat vooraf de executie. Nu weten mensen dat Susan een vrijstelling heeft en gaan ze er rekening mee houden dat ze die gaat inzetten. Zet ze deze niet in, dan is dat enorm verdacht als mol zijnde. Immers, een mol heeft geen vrijstelling nodig. Prima zet dat ze hem in deze aflevering niet ingezet heeft, juist een top actie maar ik zou het persoonlijk niet in de groep gegooid hebben.

Paulien struikelt over woorden als gevraagd wordt om haar verdenking in de moltalk. Ze weigert trouwens antwoord te geven.... Zij is de vertrouwenspersoon van Aaf. Zou dat betekenen dat Aaf inderdaad erg ver komt en mogelijk zelfs de mol weet/is?

Lijkt me niet. En die hint van vanmorgen (betreft die columns) is in mijn ogen een goede en sterke hint om te denken dat zij het juist niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kijk, er waren 3 vrijstellingen. Art vertelde dat die van Daphne en JW niet doorgingen vanwege de zwarte vrijstelling. Maar waarom zou je als kandidaat aan de anderen melden dat je een vrijstelling hebt? Dat doe je namelijk ook niet met het aantal jokers dat je zou kunnen hebben. En wanneer er een vrijstelling wordt ingezet, dan zegt Art dat vooraf de executie. Nu weten mensen dat Susan een vrijstelling heeft en gaan ze er rekening mee houden dat ze die gaat inzetten. Zet ze deze niet in, dan is dat enorm verdacht als mol zijnde. Immers, een mol heeft geen vrijstelling nodig. Prima zet dat ze hem in deze aflevering niet ingezet heeft, juist een top actie maar ik zou het persoonlijk niet in de groep gegooid hebben.

Ja snap ik, maar je zin die ik quotte was een beetje verneukt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me niet. En die hint van vanmorgen (betreft die columns) is in mijn ogen een goede en sterke hint om te denken dat zij het juist niet is.

Klopt inderdaad, ik was trouwens degene die hem hier op het forum dumpte... Toch blijf ik bij haar twijfels houden... Onbewust blijft ze hoog op het lijstje staan... Het probleem is dat er toch vele steeds afvallen in mijn ogen. Een Tygo wordt door de productie naar mijn idee te veel naar voren geschoven als mol, en is het daarom niet. Hetzelfde gevoel heb ik eigenlijk bij Jan-Willem. Vele vinden hints naar hem, maar naar mijn idee is dat allemaal door hemzelf verzonnen, omdat hij als presentator van de Roodshow de mindfuck van het spel natuurlijk kent. Ik denk dat ik Daphne vanwege het rode scherm toch ook durf af te strepen, aangezien er toch eigenlijk een ongeschreven regel bestaat dat de mol geen rood scherm kan krijgen. Een Jennifer is veel te enthousiast. Pakt tot nu toe ook te simpel het geld.

Dan heb je Freek, Sofie en Susan over, die ik alle drie niet echt verdacht vindt. Ik heb echter bij hun nog niet het geval: Hij/zij is de mol. En tot slot nog Aaf, die ik toch nog niet helemaal af wil schrijven...

Of zouden ze dit jaar geen mol hebben? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie vond ik vandaag dan weer te overdreven. Susan is tot nu toe een beetje een grijs muisje, maar zij drong er volgens mij op aan dat ze karakters pakten die niet opvielen; wist zij dat Art de vraagstelling "kies twee memorabele karakters" zou gaan gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie vond ik vandaag dan weer te overdreven. Susan is tot nu toe een beetje een grijs muisje, maar zij drong er volgens mij op aan dat ze karakters pakten die niet opvielen; wist zij dat Art de vraagstelling "kies twee memorabele karakters" zou gaan gebruiken?

Was het trouwens Susan of Sofie die met de porto aan het kloten was. Haal die twee nog steeds door elkaar.... Susan toch? Ik vind dan juist dat Sofie meer de grijze muis is, en Susan niet. maar ik kan dus de namen door elkaar gehaald hebben...

Ze heeft het toch niet gezegd of wel? Op het einde zag je toch discussie, maar iedereen 'Nee, ik heb geen vrijstelling'? Of heb ik dat niet goed begrepen. Ouders en zusje dachten dat programma afgelopen is en gingen er hard doorheen schreven. Niet helemaal goed kunnen horen daardoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het trouwens Susan of Sofie die met de porto aan het kloten was. Haal die twee nog steeds door elkaar.... Susan toch? Ik vind dan juist dat Sofie meer de grijze muis is, en Susan niet. maar ik kan dus de namen door elkaar gehaald hebben...

Ze heeft het toch niet gezegd of wel? Op het einde zag je toch discussie, maar iedereen 'Nee, ik heb geen vrijstelling'? Of heb ik dat niet goed begrepen. Ouders en zusje dachten dat programma afgelopen is en gingen er hard doorheen schreven. Niet helemaal goed kunnen horen daardoor...

Sofie = rood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie = rood.

O ja, zij had de zwarte vrijstelling gepakt. Dacht even dat zij dan ook een vrijstelling had gepakt, terwijl Vitesse88 diegene Susan noemde. Dan is Susan inderdaad een beetje de grijze mus... Net als Freek dat in mijn ogen toch een beetje de grijze mus van de mannen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht te verstaan dat ze zei dat ze een vrijstelling heeft, kan dat verkeerd gehoord hebben. Even terugkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites