Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey allemaal,

Het principe van dit spel is inmiddels bekend. Degene die aan de beurt is post 10 screenshots van films & de andere deelnemers sturen hun antwoorden in via PM naar die persoon. De regels zijn als volgt:

- Alleen FILMS zijn toegestaan. Dus geen Series, Documentaires of Shortfilms.

- Om deel te nemen aan de uiteindelijke ranglijst moet je een ronde georganiseerd hebben. Als je van plan bent slechts een paar rondes mee te doen voor de fun, hoef je je niet in te schrijven.

- In tegenstelling tot de vorige ronde zal ik de volgorde van organiseren willekeurig maken(Even door een randomizer heen dus). De volgorde van inschrijven is dus nog niet de volgorde van organiseren.

- De organisator mag zelf de deadline bepalen. De deadline moet tussen 3 en 5 dagen na posten zijn(Dit om de snelheid te promoten, indien dit onhaalbaar blijkt kunnen we het nog aanpassen).

Volgorde van organiseren:

1. Starálfur

2. Justin

3. vinnypassy

4. Roprop

5. Marc.

6. Magnifico

7. Dennis.

8. Kyrill

9. Acquafresca

10. Magikarp

11. Thierryvane

12. Pieter

13. Tijn

14. TheJordanYT

Inschrijven blijft mogelijk. Ook niet ingeschreven mensen kunnen antwoorden insturen naar de organisator. Veel succes!

bewerkt door Roprop

• Antwoorden 321
  • Weergaven 80
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hey allemaal,

Het principe van dit spel is inmiddels bekend. Degene die aan de beurt is post 10 screenshots van films & de andere deelnemers sturen hun antwoorden in via PM naar die persoon. De regels zijn als volgt:

- Alleen FILMS zijn toegestaan. Dus geen Series, Documentaires of Shortfilms.

- Om deel te nemen aan de uiteindelijke ranglijst moet je een ronde georganiseerd hebben. Als je van plan bent slechts een paar rondes mee te doen voor de fun, hoef je je niet in te schrijven.

- In tegenstelling tot de vorige ronde zal ik de volgorde van organiseren willekeurig maken(Even door een randomizer heen dus). De volgorde van inschrijven is dus nog niet de volgorde van organiseren.

- De organisator mag zelf de deadline bepalen. De deadline moet tussen 3 en 5 dagen na posten zijn(Dit om de snelheid te promoten, indien dit onhaalbaar blijkt kunnen we het nog aanpassen).

Volgorde van organiseren:

1. Starálfur

2. Justin

3. vinnypassy

4. Roprop

5. Marc.

6. Magnifico

7. Dennis.

8. Kyrill

9. Acquafresca

10. Magikarp

11. Thierryvane

12. Pieter

13. Tijn

14. TheJordanYT

Inschrijven blijft mogelijk. Ook niet ingeschreven mensen kunnen antwoorden insturen naar de organisator. Veel succes!

bewerkt door Roprop

Geplaatst

Inschrijflijst:

1. Roprop

2.Marc.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst

Inschrijflijst:

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst

Inschrijflijst:

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst

Inschrijflijst:

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7.

8.

9.

10.

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8.

9.

10.

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9.

10.

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9. Thierryvane

10.

Geplaatst
Dank voor de mention Roprop, maar ik heb te weinig films gezien om een rol van betekenis te spelen.

Zelfde hier

Geplaatst
  • Auteur

Je kan ook altijd gewoon je antwoorden insturen, de tussenstand wordt gewoon bijgehouden. De inschrijflijst is voor het organiseren van een ronde(dus 10 screens posten en antwoorden ontvangen). Meedoen kan altijd en ook inschrijven voor de organisatie kan later nog wel(Dan kom je achteraan de lijst te staan)

Geplaatst

Kom maar met die eerste rond [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];!

Ik neem aan dat iedereen mee kan doen, maar dat de eerste 10 een ronde organiseren? In dat geval kan je alvast een opgave zetten (y)

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9. Thierryvane

10. Magnifico

Geplaatst
Je kan ook altijd gewoon je antwoorden insturen, de tussenstand wordt gewoon bijgehouden. De inschrijflijst is voor het organiseren van een ronde(dus 10 screens posten en antwoorden ontvangen). Meedoen kan altijd en ook inschrijven voor de organisatie kan later nog wel(Dan kom je achteraan de lijst te staan)

ah dan zal ik het allicht eens in de gaten houden :P

Geplaatst
  • Auteur
Kom maar met die eerste rond [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];!

Ik neem aan dat iedereen mee kan doen, maar dat de eerste 10 een ronde organiseren? In dat geval kan je alvast een opgave zetten (y)

Het heeft niet zoveel haast toch? Het ligt al maanden stil, kan er nog wel een even bij :p Wat mij betreft hoeft het maximum niet op 10 te liggen, ik wil mensen nog even de kans te geven om zich in te schrijven. Als dan de inschrijvingen sluiten maak ik de volgorde van organiseren. Dit om ervoor te zorgen dat mensen die zichzelf nu inschrijven ook een kans maken om vroeg te mogen organiseren. Als ik eerlijk ben is dat toch iets waar je naar uitkijkt bij zoiets. ;)

Na die deadline kunnen mensen zich nog steeds inschrijven, maar komen ze als laatste in de rij.

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9. Thierryvane

10. Magnifico

11. Tijn

Zal waarschijnlijk meedoen om de onderste plaatsen, maar dat maakt niks uit.

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9. Thierryvane

10. Magnifico

11. Tijn

12. Kyrill

Ach hoe meer je dit speelt hoe beter je wordt ;) Is net als fietsen zeg maar :P. Als we gewoon goede wisseling hebben van ''snob'' en ''simpele'' film mensen die hosten kan iedereen zo nu en dal wel een puntje scoren ;)

Geplaatst

1. Roprop

2. Marc.

3. Dennis.

4. Justin

5. Acquafresca

6. vinnypassy

7. Pieter

8. Starálfur

9. Thierryvane

10. Magnifico

11. Tijn

12. Kyrill

13. Magikarp

Hoop dat natuurfilmpjes ook gebruikt worden, dan pak ik misschien nog wat punten

Geplaatst

Leuk dat dit weer opgepakt wordt! Ik ga proberen een aantal rondes mee te pakken. Ik schrijf me niet in, aangezien ik de laatste tijd niet regelmatig meer online ben hier (i.v.m. drukte).

Geplaatst
  • Auteur

De volgorde van het organiseren is als volgt:

1. [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION];

2. [MENTION=12165]Justin[/MENTION];

3. [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION];

4. [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

5. [MENTION=3380]Marc.[/MENTION];

6. [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION];

7. [MENTION=677]Dennis.[/MENTION];

8. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

9. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

10. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

11. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

12. [MENTION=33]Pieter[/MENTION];

13. [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Inschrijven blijft nog steeds mogelijk, in dat geval zal ik je achteraan de lijst zetten. Hierbij kijk ik oa. even naar [MENTION=7136]Titan[/MENTION]; die volgens mij 2 topics door elkaar haalt ;c Zoals gezegd, iedereen mag gewoon de antwoorden insturen naar de organisator en dan zal dat bijgewerkt worden in de tussenstand. Om te winnen moet je echter een ronde georganiseerd hebben. Starálfur, je mag nu de eerste opdracht posten en de deadline vast stellen. Ik kijk naar je opdracht uit! :)

Geplaatst

Jaaajaaa, had het al gezien, ben ook geen 18 meer ;c Ik doe wel mee, maar schrijf me niet in voor een ronde..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.