rich ruzzian Gepost June 7, 2017 Share Gepost June 7, 2017 Porte erg sterk ten opzichte van Froome in de tijdrit vandaag. Nu de bergen afwachten hoe de verhoudingen daar liggen paar weken voor de Tour Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Erg sportief van Froome vandaag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost June 11, 2017 Share Gepost June 11, 2017 Erg sportief van Froome vandaag... Wat deed hij onsportief dan? Hij koerste toch gewoon om te winnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 11, 2017 Share Gepost June 11, 2017 (edited) Wat deed hij onsportief dan? Hij koerste toch gewoon om te winnen? Deed de deur toch aardig dicht bij Porte. Geloof best dat hij dat deed om te winnen. Edit: ik had het over de rit van vrijdag he. Vandaar dat ik het op die dag postte ;c Edited June 11, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost June 11, 2017 Share Gepost June 11, 2017 Deed de deur toch aardig dicht bij Porte. Geloof best dat hij dat deed om te winnen. Edit: ik had het over de rit van vrijdag he. Vandaar dat ik het op die dag postte ;c Ah ja, dat bedacht ik me net ook toen ik het nogmaals las. Dan heb ik niet veel gezegd haha. Al was dat meer onkunde denk ik, liet uiteindelijk wel de ruimte aan Porte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost June 12, 2017 Share Gepost June 12, 2017 Meh. Rijdt daar imo gewoon Porte in het verlies, want die zou anders de sprint gewonnen hebben gok ik. Was gisteren nog aan rekenen hoe de eindstand zou zijn indien Porte die rit won voor Fuglsang, dan zouden het 2 sec ipv 10 sec zijn. Had dus geen verschil gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost June 12, 2017 Share Gepost June 12, 2017 Ja klopt wel wat je zegt, maar bedoel meer dat het volgens mij niet bewust was. Als dat wel zo was had hij zijn fiets denk wel laten staan zodat Porte er helemaal niet meer langs kon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost June 13, 2017 Share Gepost June 13, 2017 http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170612_02922869 Verhaal over Stijn Vandenbergh na zijn zware val in de Vierdaagse van Duinkerke. Heeft een zwart gat van twee weken, wordt duizelig van te lang rechtstaan, tv-kijken en autorijden zijn geen optie want teveel prikkels die zijn hersenen nog niet aankunnen. Zit hele dagen strips te lezen en scrabble te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 21, 2017 Share Gepost June 21, 2017 Volgens Gazetta dello Sport doet Movistar twee mooie transfers voor komend seizoen: Mikel Landa (Sky) en Jaime Roson (Caja Rural). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 21, 2017 Share Gepost June 21, 2017 Halen ze toch een toekomstig meervoudig Tourwinnaar binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost June 21, 2017 Share Gepost June 21, 2017 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost June 22, 2017 Share Gepost June 22, 2017 En raken Castroviejo kwijt zeer waarschijnlijk aan sky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 23, 2017 Share Gepost June 23, 2017 Minder renners naar de grote rondes. Nu nog het aantal overbodige motoren schrappen en zorgen dat men leert hoe te rijden met een peloton bij zich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 23, 2017 Share Gepost June 23, 2017 (edited) Met het oog op een open koers, mogen er van mij nog wel 1 of 2 renners af. Ik denk dat 8 of 9 renners weinig verschil maakt voor een gecontroleerde koers. Desondanks: stap in de goede richting. Wel denk ik dat ze dit verder vooraf aan hadden mogen kondigen, zodat teams er bij de samenstelling van hun rennersmateriaal er meer naartoe hadden kunnen werken. Had dit aangekondigd voor 2019 of 2020, dat was vanuit personeelsplanning denk ik beter geweest. Edited June 23, 2017 by Hwb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost June 23, 2017 Share Gepost June 23, 2017 Aan de andere kant moeten teams het nu wel aan hebben zien komen (in tegenstelling tot eind vorig seizoen toen ze dit ook ineens beslisten) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 23, 2017 Share Gepost June 23, 2017 Dat is zo ja. Maar dan nog zit er alleen dit seizoen tussen, dus maar een seizoen om iets te doen. Voor een team met veel langlopende contracten (weet niet of dat er is), is dat niet zo prettig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 25, 2017 Share Gepost June 25, 2017 (edited) Andere Nationale Kampioenschappen nog ergens te bekeken? Heb wat Duitse, Franse (wel vrouwenrugby ontdekt ;c), Spaanse en Italiaanse zenders, maar nog niets kunnen ontdekken helaas. Edited June 25, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost June 25, 2017 Share Gepost June 25, 2017 Fantastische spurt van Naesen. Mooie ontdekking van Nathan Van Hooydonck ook, neefje van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost July 9, 2017 Share Gepost July 9, 2017 Anna van der Breggen wint de dames Giro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 17, 2017 Share Gepost July 17, 2017 Friesland-Campina komt er als extra co-sponsor bij voor LottoNLJumbo. Benieuwd of ze daarvan ook paar leuke renners van kunnen halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans. Gepost July 17, 2017 Share Gepost July 17, 2017 Mooi nieuws :) Ze kunnen nog wel een renner voor de klassiekers gebruiken. Van Baarle zou ideaal zijn maar weet niet of die weg wil bij Cannondale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost July 17, 2017 Share Gepost July 17, 2017 Haimar Zubeldia, de oudste deelnemer van de huidige Tour de France, stopt met wielrennen. De Bask zal afscheid nemen tijdens de Classica San Sebastian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 17, 2017 Share Gepost July 17, 2017 Friesland-Campina komt er als extra co-sponsor bij voor LottoNLJumbo. Benieuwd of ze daarvan ook paar leuke renners van kunnen halen. Het schijnt om Vifit te gaan, niet om FrieslandCampina zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost July 18, 2017 Share Gepost July 18, 2017 http://www.ad.nl/binnenland/na-doorrijdrama-hulst-opnieuw-fataal-ongeluk-wielrenner~a94f2dba/ Tweede dode wielrenner in dezelfde plaats binnen 2 dagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost July 23, 2017 Share Gepost July 23, 2017 Ondertussen al 4 dode ongelukken in 1 week tijd in Nederland... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts