Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

Wat deed hij onsportief dan? Hij koerste toch gewoon om te winnen?

Deed de deur toch aardig dicht bij Porte. Geloof best dat hij dat deed om te winnen.

Edit: ik had het over de rit van vrijdag he. Vandaar dat ik het op die dag postte ;c

Edited by Sophomore

Deed de deur toch aardig dicht bij Porte. Geloof best dat hij dat deed om te winnen.

Edit: ik had het over de rit van vrijdag he. Vandaar dat ik het op die dag postte ;c

Ah ja, dat bedacht ik me net ook toen ik het nogmaals las. Dan heb ik niet veel gezegd haha. Al was dat meer onkunde denk ik, liet uiteindelijk wel de ruimte aan Porte.

Meh. Rijdt daar imo gewoon Porte in het verlies, want die zou anders de sprint gewonnen hebben gok ik.

Was gisteren nog aan rekenen hoe de eindstand zou zijn indien Porte die rit won voor Fuglsang, dan zouden het 2 sec ipv 10 sec zijn. Had dus geen verschil gemaakt.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170612_02922869

Verhaal over Stijn Vandenbergh na zijn zware val in de Vierdaagse van Duinkerke. Heeft een zwart gat van twee weken, wordt duizelig van te lang rechtstaan, tv-kijken en autorijden zijn geen optie want teveel prikkels die zijn hersenen nog niet aankunnen. Zit hele dagen strips te lezen en scrabble te spelen.

Met het oog op een open koers, mogen er van mij nog wel 1 of 2 renners af. Ik denk dat 8 of 9 renners weinig verschil maakt voor een gecontroleerde koers. Desondanks: stap in de goede richting. Wel denk ik dat ze dit verder vooraf aan hadden mogen kondigen, zodat teams er bij de samenstelling van hun rennersmateriaal er meer naartoe hadden kunnen werken. Had dit aangekondigd voor 2019 of 2020, dat was vanuit personeelsplanning denk ik beter geweest.

Edited by Hwb